Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4613
Hei! Noen som vet om noen litt skjulte skatter med en nice view og kanskje grillhytte eller noe lignende man kan kjøre til og ikke trenger å gå så langt? Som feks grillhytta på Dale, har noen tips? Helst steder det ikke ofte er så mye folk
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du leter etter steder og ha sex ute med god utsikt i sandnes området om eg forstår deg rett?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ooooo dette hørtes Nice ut. Skulle gjerne tenkt meg samme type sted. Gjerne et sted i naturen med utsikt hvor man kan nyte hverandre nakne og uforstyrret :-o
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du leter etter steder og ha sex ute med god utsikt i sandnes området om eg forstår deg rett?
Vis hele sitatet...
Ja, dårlig formulert litt sent på natten hehe. Trenger egt ikke være så sykt god utsikt men et fint sted der det er mindre sannsynlig å møte folk Vålandstårnet er liksom litt for offentlig…

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ooooo dette hørtes Nice ut. Skulle gjerne tenkt meg samme type sted. Gjerne et sted i naturen med utsikt hvor man kan nyte hverandre nakne og uforstyrret :-o
Vis hele sitatet...
Ja, grillhytta ved sjøen før det gamle psyk sykehuset på Dale er veldig fint men ganske nært veien så litt smårisky men fin plass å ha sex og filme
Sist endret av vannflaska; 14. juli 2022 kl. 03:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dalsnuten f.eks, mener du ser både Stavanger og Sandnes derfra.
På torsdager er det ofte mye uteknulling i Gjesdalbakken, mere presist Gjesdalbakken 7.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pikkoras Vis innlegg
På torsdager er det ofte mye uteknulling i Gjesdalbakken, mere presist Gjesdalbakken 7.
Vis hele sitatet...
👮x♂️👮x♀️

Hahaha *bæææbuu*
"Øko-Terrorist"
Om du kjører forbi Vatneleiren mot Hommersåk og tar til høyre der det er skiltet mot Alsvik er det noen fine topper og områder lett tilgjengelig langs veien. Bare å kjøre og kikke.