Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3494
Noen eksperter her som har testet kvaliteten på max?
Jeg vet at 4k innhold tar tid men tenkte på bildekvaliteten generelt.
Syntes ikke det virker noe spes bedre en nordic.
Er en del nytt innhold, utenom det er det vel det samme. Men en god fordel er at du får 50% rabatt for alltid hvis du lager ny konto der.
https://www.hbomax.com/no/no/?utm_id...E&gclsrc=aw.ds
Hvis det er det samme som hbo nordic så er det vel ganske søppel. Lite utvalg og deres største kritikk var vel at de opererte med lav bitrate, spesielt da Game of the Thrones var aktuelt. Helt siden artikkelen på tek.no har jeg ikke abonnert på det. Tror de tapte seg ganske stort ved å være grådig med opplastingen sin, men man får vel det man fortjener
Mye,MYE meir innhold men appen er super slow ikke noe full hd kval å lyden på visse titler er helt fucked lav,RÆVA app men t 44,50kr så må æ jo ha
Sist endret av Rognkjeksa; 17. november 2021 kl. 14:37.
Har virket helt "greit" her så langt.
Bruker som regel appen på LG WebOS.
Noen ganger Edge på Win11. Har ikke testet appen på mobil eller tablet.
På PC så auto-dimmer HDR-innhold noen ganger, og UI'en klikker på alt annet enn 100% dpi.
LG TV-appen har jeg ikke hatt noe problem med.
Hadde også samme filmen spillende fra både HBO Max og ViaPlay samtidig på et tidspunkt, og HBO hadde *vesentlig* bedre lyd.
Jeg synes 4k sendingene er som gode sendinger på vanlig tv, så ikke den beste kvaliteten. Lyden er heller ikke mer en ok. Men helt greit til 44.50kr i mnd
Sist endret av TidensTann; 17. november 2021 kl. 17:41.