Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4521
Hei!

Jeg er på jakt etter en utvikler som kan hjelpe meg i startfasen på et prosjekt, jeg har jobbet som håndverker i mange år, jeg har lenge sett et behov for min "geniale ide" og vil prøve å realisere dette.

Det jeg trenger hjelp til er rett og slett en som kan være med og utvikle en ganske simpel "alpha" som jeg videre kan bygge videre på, først og fremst handler det om å se om det virkelig finnes et marked som kan være lønnsomt i lengden.

Jeg er ikke immun mot å gjøre ting selv, har allerede smått begynt men sliter med å forstå for å helt ærlig. Det dreier seg i hovedsak om et program som kan kalkulere ut i fra målsatte tegninger.

Jeg har en konkret plan, gjort research og er overbevist på at dette er noe som KAN være lønnsomt, om det er mulig å gjøre det funksjonelt og enkelt å bruke!



Jeg er selvfølgelig villig til å betale for eventuell hjelp!
Å om du ikke vil ha penger, så skal jeg fanden meg få hjulpet deg med eventuelle skavanker du har i leiligheten/huset ditt

Er det noe du lurer på så er det bare å spørre!

Håper en av dere smarte mennesker blir litt nyskjerrig og tar kontakt!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hvis du har gjort researchen så vet du allerede om det er et marked. Du trenger ikke en alpha for det.

Mockups og market research (møter med de i målgruppen) forteller deg om det er nok villige til å betale for å gi deg profitt.
Sist endret av nso; 5. oktober 2021 kl. 14:56.
Hei nso,

Takk for tilbakemelding!

Jeg vet at det er et marked for produktet, men jeg ønsker først å fremst se om det er overhode mulig og gjennomføre på en effektiv og funksjonell måte.

Jeg har pratet med folk i målgruppen, det er interesse men det er lettere og få dem med på ideen om en har noe og vise til, det er dette jeg trenger hjelp til.

Deretter må jeg finne utav hvor mye som må til for å få til et ferdig produkt, hvor bredt jeg kan gå med produktet eller om det er som det er nå et aldri så lite "nisje"-produkt.

Jeg ønsker ikke å gå inn til potensielle kunder med en paint tegning og forklare dem om ideen, jeg vil rett og slett vise en prototype, tenker også på finansiering og andre ting som er letter med et produkt i hånd som fungere sånn noe lunde.