Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1382
Hei!

Jeg har lyst til å teste mikrodosering, og har lest litt rundt og funnet at vanlig dose da er 10ug. Spørsmålet er da hvordan jeg skal dosere dette riktig? Er 10ug det samme som 10ul? Har sett på diverse dråpetellere (pipetter).
Det du trenger å vite er styrken på LSDen. Har du fått tak i LSD eller tenker du å kjøpe det? Når man kjøper syre så sier alltid den som selger hvor mange ug det er pr dråpe eller lapp. Det enkleste er å ha flytende LSD og ikke lapper/sukkerbiter.

Flytende LSD får man gjerne i flasker med 100 dråper og når man kjøper det så er det ug per dråpe man får oppgitt.

Hvis du har la oss si 220ug pr dråpe så tar du en dråpe oppi 22ml vann i en doseringssprøyte. Da får du 22 dråper på 10mg. Dette kan du igjen overføre til mindre sprøyter, feks 2ml. Da blir en strek like mye som en 10mg dose. Ikke drypp rett i kjeften da kan man ta for mye men drypp oppi et glass feks. Er du uheldig og presser ut dobbelt så mye som du skal er det bare å ta halvparten feks ved å blande det med 2dl drikke og ta 1 og så resten neste gang

Mange har ikke behov for en hel flaske syre om man kun skal mikrodoserer. Eller får ikke tak i flytende LSD. Da kan man bruke lapper/sukkerbiter. Disse oppgis også styrken på når man kjøper. Sukkerbiten kan du løse opp i vann/sprit og følge samme prosedyre for dosering altså styrke i ug delt på 10 = antall ml vann du må blande med.

Lapper/ blottere bør man putte i en sprøyte og fylle med vann/sprit og riste veldig godt. Gjerne la ligge litt og riste på nytt så lenge man orker. Så etterhvert vil det meste være flyttet ut av lappen og inn i væsken og dette brukes også på samme måte som nevnt.

Et ikke sikkert 10ug er optimalt for deg så kan anbefale å prøve deg frem feks med 12.5 eller 15 opp til 20 ut for å finne hvilken mengde som funker best. Men igjen så er det ikke rus man leter etter men likevel har dose litt å si
Sist endret av Bluesky_; 26. april 2022 kl. 18:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
3 1
Takk for hjelpen! Da skjønner jeg litt mer av hvordan jeg skal gjøre det
Bare hyggelig beklager langt innlegg forresten. Så er det bare å sende PM en annen gang om du lurer på noe mer angående mikrodosering er ikke eksperrt men har veldig god erfaring med det. Eller selvfølgelig bruke tråden og forumet da har lært mye på freak
Sist endret av Bluesky_; 26. april 2022 kl. 18:52.
Trådstarter
3 1
Takk for det. Du skal ikke se bort ifra at jeg sender deg en PM etter hvert når jeg begynner å eksperimentere
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Da får du 22 dråper på 10mg. Dette kan du igjen overføre til mindre sprøyter, feks 2ml. Da blir en strek like mye som en 10mg dose.
Vis hele sitatet...
Bare for ordens skyld mener jeg selvfølgelig ug og ikke mg, og 22 milliliter ikke 22 dråper
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det største tipset er å sjekke ut volumetrisk dosering.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker mikrodosering mot opiatabstinens/avhengighet?