Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 573
Jeg har et rimelig unikt problem i hendene:
Dell Latitidue D620
Windows XP

Denne bruker Dell sin suite for å kontrollere Network interfaces, og windows har ikke kontakt med dem i det hele tatt. Jeg har allerede en dyp forakt for windows, så er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Jeg setter stor pris på hjelp:
http://bildr.no/thumb/937728.jpeg

Dette kom visst etter at brukeren installerte NSS (Norman Security Suite), men ble ikke fixet selvom det blir reinststalert
Om du har så stor forakt for windows, så kan du jo kanskje vurdere å installere Linux ?


Sålenge du bruker Dell sin programvare for å kontrollere nettverkskortene, vil ikke windows kunne kontrollere dette. Så du må inn på kontrollpanelet -> Nettverkstilkoblinger, høyreklikke på de, egenskaper og huke av for at windows skal kontrollere disse.
Sist endret av RandomiZed; 30. juli 2011 kl. 10:49.
Ikke min pc, jeg satt med en fyr på freenode sin windows kanal i 4 timer,
og det var tomme services og registry entries, og noen andre promgrammer som ike fungerte pga dep. ikke var der men alikevel kontrollerte alt som hadde med IP-adresser og gjøre.

DAMN YOU NORMANN.

Men måtte sjekke her først, installerer Xubuntu Live på en minnepenn as we speak