Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 13856
Haha xD Happy pappy ^^ det er det popeye sier!

http://www.youtube.com/watch?v=an_It1a7-EM


Jeg drikker kun alkohol .. Men skal jeg drikke meg skikkelig full en kveld, er det aller viktigste å ha -to- fridager etterpå. Ingenting verre enn å grue seg til mandagen, og være fyllesjuk attpåtil. Videre er det viktig å ha hodet tømt for bekymringer\gjøremål. Til sist er det isbiter, blandevann, drinkoppskrifter, snop, kanskje lage noe digg mat om en skulle få lyst på det! Så kan en stikke på byen til sist.
Jeg liker å*ha på*meg god hettegenser når jeg røyker. så har jeg en vane av å dusje etter og ha røyket weed.
Om jeg har muligheten såklart. Liker ikke å lukte røyk, så jeg slenger meg i dusjen mens jeg spiller noe drittrippy musikk. Er herlig.
Spørs jo hva slags rusmidler det er snakk om.
Om jeg skal røyke, har jeg ikke så mange forbredelser. Men må jo være med venner, eller helst hjemme med kjæresten, med ps3, bra musikk og masse munch

Skal jeg ta pepper, er jo det viktigste at jeg ikke skal jobbe dagen etterpå. Liker å ha god tid på meg, så ferier og langhelger fungerer best.
Også er det jo alltid greit å ha noe å stuke med. Som å rydde leiligheten, spille ps3, el.l.
Eller bare ha kjæresten der da, det er jo det beste he he.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Asmondai Vis innlegg
Skal man ta sentralstimulerende stoffer er det alltid en fordel å være uthvilt og ha spist skikkelig før man setter igang, da får man mest mulig glede av stoffet og kroppen har noe å gå på. det kan bli lenge til neste gang den får søvn eller mat
Til røyking er det jo seff en fordel å være forberedt på munchies ja, det kan fort bli trist når du har skamlyst på snop og er for skjeiv til å gå på butikken..
Vis hele sitatet...
i mangel på munch kan sukker og havregryn uten melk være noe x)
hvis man skal ha munch : sjokokuler og sprite <3
Sist endret av tarjei1994; 8. mai 2011 kl. 01:14.
Har ikke lenger noen faste rutiner når det skal røykes. Det er nok fordi jeg røyker en god del så lenge jeg har tilgang, så tar jeg heller et opphold. Har så lang vei til butikken at røykinga isåfall må planlegges, og det gidder jeg ikke med mitt forbruk...
Om jeg derimot skal røyke med andre, er digg mat og snop fantastisk.
Må legge til at Tine hvit iste med Guava er den perfekte drikken til røykings. Så utrolig frisk og god.

Når jeg skal speede derimot, gjør jeg ganske mye.
Jeg passer på å være uthvilt først. Deretter tar jeg en oppvåkningsstrek (en bitteliten tynn en) som bare får meg i gang. Deretter er det på med musikk og en time eller to på badet. Deilig lang dusj og nødvendig stell (bruker som oftest å ende med sex og morro når jeg turer, så da liker jeg å være max forberedt).
Ellers er jeg bare jævlig nøye med å drikke veldig mye vann mens jeg fester. Alkohol er no-no i forbindelse med turing for min del - det smaker bare jævlig likevel da.
Som avslutning prøver jeg å få i meg et par biola eller noe annen næring, samt at jeg passer klokka i forhold til siste stripa. Tar jeg den siste stripa på riktig tid, blir jeg tilsvarende tidlig ferdig og klar for å sove. Da legger jeg meg gjerne i sekstida på ettermiddagen og sover 10-12 timer i strekk og dermed godt uthvilt.

Det jeg holdt på å glemme er nesten det viktigste: Før jeg så mye som tar frem bruspulveret, tenker jeg over om det er lenge siden jeg har snakket med mor og far. Hvis festen er planlagt en eller flere dager i forveien, ringer jeg dem kvelden før, slik at jeg vet det ikke er noen grunn til å frykte at de ringer meg. Verste jeg vet er å snakke med familyn når jeg turer...
Sørger for at jeg har strøm på telefonen og klær på kroppen, GO!
Gjør sjelden noe forberedelser, bare mekker opp jointen og finner et sted jeg kan røyke uten å bli oppdaget :P
er digg å kjøpe med seg noe mat og greier på forhånd, men jeg kan røyke hvor som helst..
et behagelig sted å sitte, samt nok vann
Cannabis:
-Gjør ferdig dagens gjøremål (selv om jeg fint klarer å tømme oppvaskmaskinen o.l., ønsker jeg først og fremst å trippe)
-Unngår å kjøpe munch i forveien da det er dyrt og ofte blir mye kalorier. Jeg finner alltid et eller annet som er godt og langt sunnere i skapet. Det blir eventuelt små mengder kvalitetsmunch.
-Vannflaske
-Som regel andre folk
-Finner eventuelle filmer, serier og spill
-Klargjør musikk
-Et sted å oppholde seg, helst både inne og ute.
Sitat av mrcat Vis innlegg
Når jeg røyker hasj, trenger jeg 1 pizza, 1 pose seigmenn, 1 pose smash, 1 stor fanta, boller med sjokolade, 2 pakker maoam, stor Litago/Qmelk/Sjokolademelk generellt, stor stratos, og vann.
Vis hele sitatet...
Håper for din del at ikke røyker mye. Diabetes blir vel del neste med så mye innabords. (ikke mening å støte noen,)
Passe på at de andre jeg sitter med har med egen Munch
1stk Grandiosa, 1liter pistasj is,1 pose saltchips, 1,5liter Fanta, lakris og en stor Sjokoladeplate
En god film er klar på Tven
At det er nok spill på Laptopen
Skru av telefonen
Det viktigste er at jeg har noe crunchy å munche. Resten er varierende, er jeg alene f.eks så må jeg ha ett headset med god bass tilgjengelig. En 2-liter med is er heller ikke å si neitakk til.
Det er bare Cannabis og Alkohol jeg inntar. (Tar lsd og dmt, men dette er noe jeg gjør ytterst skjelden)

Treng på ingen måte noe ekstra mat eller drikke nor jeg røyker alene.

Men nor jeg vet jeg skal invitere over 5 venner så pleier jeg å være en god host å kjøpe inn noe snaks og legge frem noen forhaldsregler som jeg har blitt erfart gjennom åra

Spørs hvilken vennegjeng jeg inviterer hjem, men kan vell nevne opp begge jeg pleier oftest å innvitere til en slik setting

Kan begynne med å si at stua mi er dekorert til å være veldig avslappende, gode-kose sofa, sakkosekker osv.

Vennegjeng 1. De jobber som Mekaniker, industrimekaniker osv. (slike yrke)

- Minimum 2 store Cola
- 2 Bacon chips (firstprice, magisk)
- 6 pak øl, alltid noen som tar med seg, så jeg slepper
- En 1,5 l flaske med vann til bongen
- Eit Håndkle
- Noe godteri snaks, (supermix elns.)
- Snus å røyk er en selvfølge
- Min egen Spotify playlist
- Kortstokk

Vennegjeng 2. Desse jobber som førskole lærere, IT retta arbeid osv. (slike yrke)

- Eple, melon, appelsin og forskjellig frukt (Kutter opp og har på en stor tallereken slik at alle kan få)
- En stor cola
- 3l vann, 1,5 til folk og 1,5 til bong
- Vin slår alltid ann, så jeg pleier å tilby. Ikke no jeg kjøper inn bare for settingen sin skyld.
- Snus og røyk er en selvfølge
- Håndkle
- Kortstokk
- Min egen Spotify playlist

Dette er noe jeg gjør viss jeg inviterer over 5 venner som sakt, og ønsker å ha en god aften med gode venner i en god setting!
Sist endret av Yoppl; 8. mai 2011 kl. 12:15.
Sitat av moret Vis innlegg

På weed:
hjemme

Som regel får jeg ikke munchies men hvis jeg får har jeg alltid noe god pata negra eller noe foie gras i køleskapet(ja, jeg har faktisk det i kjøleskapet stort sett alltid)
Vis hele sitatet...
Lol, unhidden brag.. Jeg har i tillegg såklart også russisk kaviar, litt kobe biff og et par hvite albatrøffler liggende. Har da naturlig nok et par levende hummer, kamskjell, østers og en hel tunfisk svømmende rundt i mitt akvarium klare til å bli fortært.

Det var noen tidligere i tråden som skrev noe slikt som: Du går ikke blakk på ulovlige rusmidler, du går broke pga. munchies.

I ditt tilfelle stemmer nok dette

PS: Har faktisk et par hekto Pata Negra skinke liggende jeg og, men det hører til sjeldenheten desverre :/
Må ha tskjorte som ikke er stram rundt halsen.
Klarer ikke slappe av når jeg røyker hvis tskjorta strammer, det går bare ikke.
Baggy bukser tusser jeg rundt i stort sett hele tida, men er de ikke på når jeg skal røyke, tar jeg de på.
Tror jeg har en ting mot stramme klær, rett og slett
Rydde stua/bordet før jeg røyker. Rot er stress.
Lager meg stort sett alltid is-te før jeg setter meg ned. Sånn pulver man bare blander i vann - helst mango.
Musikk er også ett veldig must, men forbereder ikke så mye der, holder at spotify er på.
Flyter bare i det som føles mest chill ut å høre på.
Får sjeldent munch, så ikke noe særlig med forberedelser der. Men finner jeg sånne sjokoladeterapi-cookies i skapet, havner de fort på bordet

Det var mine forberedelser
Sist endret av Deadhorse; 8. mai 2011 kl. 14:31.
Sitat av Ravndalen Vis innlegg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs067.ash2/36696_410806875994_611445994_5009611_6296940_n.jpg
Vis hele sitatet...
Noen som vet hvor man får tak i en slik kjortel?
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Hey, er ikke helt sikker på hva "munch" er, gidder noen og forklare?
Når du blir sulten etter at du har rusa deg.
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Noen som vet hvor man får tak i en slik kjortel?
Vis hele sitatet...
http://onepiece.com

Noe for deg?
Sitat av MisterBob Vis innlegg
http://onepiece.com

Noe for deg?
Vis hele sitatet...
haha jeg takler ikke de telitøbby dressene der:P

men ellers liker jeg og lage god middag, og mat med mye næring, feks biff med ris og brokkoli. føler meg så sunn at det er nesten en liten rus i seg selv
Kommer an på hvilket rusmiddel. Det er jo varierer jo veldig etter hva det "krever" av forbedredelser, og noen krever mer enn andre. Kan jo forsøke å lage en liten liste.

Hasj og pot:

- Behagelige klær.
- Snacks og mat! Gjerne usunn.
- Finne diverse youtubeklipp vi ka le av i fellesskap.
- Ha spill/filmer tilgjengelig
- Fin, avslappende lokasjon. Foretrekker en behagelig sofa/stol i et rom der man ikke vil bli forstyrret eller avbrutt.

MDMA:

- Tegneblokk, skriveblokk, kamera og anre ting man kan lage noe kreativt med. Dette er nærmest et "must" for min del.
- Morsomme, barnslige ting man kan leke seg litt med. Som f.eks kaleidoskop.
- Behagelige klær
- Lett mat som f.eks frukt. Om man ikke tvinger i seg noe iløpet av "turen" så føler jeg personlig at nedturen blir hardere
- Energidrikker!
- Skape en god setting. Føler personlig at omtrent alt avhenger av akkurat det.
- En spilleliste med passende musikk

Sopp:

- Meditasjon for å oppnå en bestemt sinnstilstand. For både avslappning (både fysisk og psykisk), løsriving fra ukontrollert tankevirksomhet og økt konsentrasjon. Og også tankemessig og/eller følelsesmessig pause fra hverdagens mas og problemer. Denne forbedredelsen tror jeg vil hjelpe med å få en bedre tur.
- Finne en litt bortgjemt lokasjon der man er helt sikker på at man ikke vil bli forstyrret. Samt at jeg tror turen vil bli bedre dersom man er litt i kontakt med naturen. F.eks en jakthytte i skogen.
- Behagelige klær
- En god venn/kjæreste man virkelig stoler på, og kan være seg selv med.

Det var jo noe.
Når jeg røyker har jeg alltid mye frukt liggende, som jordbær, epler og druer.
Det blir så sykt saftig, og mye sunnere enn å fråtse nedpå sjokkis og annet shit. Har også alltid cola tilgjengelig
Før jeg ruser meg pleier jeg å:

-be om godt vær.
-utstede nabovarsel.
-handle inn organiske musikk instrumenter på Kiwi (kokosnøtter, purre, pudding osv..)
-svelge SIM kortet.
-iføre meg min aller fineste panda drakt.
poprocks (tro meg, prøv det)
snapple
bubbliz
fanta exotic
▼ ... over en uke senere ... ▼
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Martinsh Vis innlegg
poprocks
Vis hele sitatet...
En sikker vinner!
Røykings:
- At alle andre i huset har lagt seg og ikke kommer å banker på døren/evt. er borte en god stund
- Ha klart Tv-serie/film og en spilleliste
- Telefon skal så klart være på lydløs
- VÆSKE av all slags sort, pepsi max, øl, vann osv.
- Vepsebol, frukt, pastiller og slikkepinner når suget kommer (vil ikke spise masse kalorier) siden disse tingene varer lenge og ikke har tusenvis av kalorier
- At jeg psykisk ikke har angst før jeg røyker, da jeg noier mere av det
- At ting ikke skjer uanmeldt og brått slik at jeg noier

Speed:
- At jeg ikke skal vise meg offentlig på minst 5 minutter, så det ikke renner noe hvitt ut av nesa folk ser
- Væske og WC i nærheten
- Passe på at jeg kan sjekke i speil om det sitter igjen noe hvitt i nesa
- At jeg ikke skal ha seriøse samtaler der øyekontakt i lang tid forekommer
- Har noe å "komme ned på" eller en ny line, men har alltid benzo og hypnotika, så 0 stress
For at røykinga skal bli perfekt er det et par ting som må klaffe:

- En trygg settinga, ingen forstyrrelser av utenforstående
- Alle røyker samtidig, slike at alle er på "samme" sted i trippen samtidig
- Ingen forlater gruppa før man har edru igjen
- Ingen nye blir med i gruppa før man er edru igjen
- De personene du er med må du stole på og være komfortabel rundt, hvis ikke så kan man ikke slippe seg like mye løs. Da går praten dårligere og det er dritt


Jeg får også helt gærene munchies avogtil. Men klarer meg egentlig med vann og brødskiver :P
Cannabis:
- Setter på vekkerklokka
- Noe å tygge på. Pleide å spise masse før, men det var så sinnsykt dyrt.
- Noe å se på (film, serie)
- Musikk

Makka:
- Plan for hvor lenge jeg skal holde på
- Musikk
- Noe å arbeide med
- Mat for nedturen

Psykedelika:
- ALT jeg kan for god set/setting
- Håndkle, alltid. Roten til virkeligheten.
Cannabis - Pleier egentlig ikke å forberede meg så mye. Drar og kjøper en bag, tar turen innom butikken. Standar prosedyre egentlig. Weed først, så mat, så chill. Musikk og ps3 er noe man som oftest må ha, eller så kan man bare ta seg en tur ut.

Er veldig impulsiv når det kommer til ting å gjøre når man røyker, og kameratene mine er like. Ikke så mye sofasitting her =)