Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 552
Hvis jeg skal lagre bilder fra f.eks blink med Firefox, får jeg opp at filen blir lagret som "click_user_file.html". Hvorfor det? Var ikke slik på de tidligere versjonene. Bruker versjon 1.5.0.1. Ikke virker VGTV lenger heller..

Har ganske så clean windows nå, bruker nyeste Firefox med de nyeste oppdateringene. Har også reinnstallert det flere ganger..

Noen som har peiling på hva det kan være?


Takker for svar!
høyreklikk på bildet, lagre som.. så skriver du akkurat det du føler for men endingen på filnavnet skal være .jpg .gif .png avhengig av hvilken fil den er orginalt.
Ja, du må åpne bildet først. Deretter kan du høyreklikke slik gnstner sier.
jdG
jdG's Avatar
Trådstarter
Det vet jeg, men det var ikke slik før. Da ble filen lagret som det den egentlig heter.. Irritrende at det er blitt slik. Men men..

Noen som har peiling på hvorfor VG-TV ikke funker da? Det også funka fint med gamleversjonen, but not anymore..