Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2356
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Har tidligere bare tatt i fylla så har liten snøring.
Men hvis man ikke skal drikke, hvor mye trenger man for feks en kveld på byen?
Hvis man tenker vors fra 2100 og til 0300 ca.

Har hatt dårlig tidsperspektiv da jeg har tatt det, så hvor ofte må man gå for å ta det? Hvor lenge varer en stripe sånn ca?

Og hvor mye vil en kveld koste sånn ca? Kan det bli ca likt om man tenker man bruker en del penger på drikke?

Takker for svar, og hvis dette ikke er innafor å spørre om så beklager jeg.
du trenger fort 1 gram, 1 stripe varer mellom 3 kvarter å 1 time.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar

Mener folk noe om å kombinere det med alkohol også? Feks spe på med noen glass vin, øl eller drinker.
Noe å være obs for?
Sist endret av Veggen; 20. juni 2019 kl. 23:48. Grunn: Pris
hehe, kos å kombinere med alkohol kan være lurt å være forsiktig,og ikke mate på heletiden
Sist endret av Veggen; 20. juni 2019 kl. 23:50. Grunn: Pris
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja sant. Føler selv jeg ikke blir helt «må ha mer» slik som første gangen hvertfall.

Ja merket selv at kvaliteten varierer.
Kanskje teit spørsmål men er det vanlig at man ber om ett test blås av en selger?
hehe, lurt ja, mye dårlig kvalitet ute å går. tja, du kan jo spørre best å kjøpe via folk man kjenner,som har testet det du skal kjøpe før
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://en.wikipedia.org/wiki/Cocaethylene

Alkohol forlenger og forsterker effekten av kola, de har en synergieffekt som er ganske unik ift. andre "speedballs" eller kombinasjoner av uppers og downers. Men kan være mer farlig om du er disponert for hjertegreier. Liker komboen sjøl, men tar kun gratis cola på fylla fordi det er det mest utvanna rusmiddelet per krone omtrent og ikke spesielt gøy. Ellers er det lett å redosere seg til riktig form på begge stoffer fordi de virker raskt. For helsas del kan det være gunstig å redusere mengden av begge midler, men mindre er i dette tilfellet faktisk mer. Husk å være forsiktig og prøv en mini-dose først, i tilfelle du er en av femti som faktisk får tak i rein kola eller unngå metamfetaminblanding.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker igjen for svar gutter
Selv så går det altfor mye i alkohol. Så derfor jeg også kunne tenkt meg å bruke litt mer kokain og mye mindre alkohol.
Anonym bruker
"Flink Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med mindre du kjenner fyren godt eller fester med han får du ikke noe test stripe men det du kan gjøre er å ta litt på fingern og smøre på gommen over tenna å kjenne etter om du blir nummen. Ordentlig god coke blir man nummen i kjeften av.
Personlig ser jeg lite vits i å ta coke utenom i fest sammenheng, det er ikke noe som gir noe digg rus i den forstand som for eksempel hasj og andre ting, man blir bare kvikk og våken, prater noe jævlig og kan pumpe mer selvtillitt og aggresjon, som ikke er særlig passende eller kult i andre sammenhenger enn på et nachspil hvor ingen merker at du driter deg ut.

Coke er også noe av det som fucker hjernen din raskest og tar lengst tid å få hjernen normal igjen av, så pass deg for avhengighet og for å ta det ofte.
Cola kun for seg selv er ikke noe særlig, men sammen med alkohol så gjør det at du kan drikke mye mer og det har en bra synergi effekt med fylla. Ville drukket som vanlig og tatt striper når du har lyst på. Ta gjerne og del med kompiser, cola er et sosialt dop. Cola i Norge er generellt dårlig. At 2-3stk kan peise igjennom 5g på en kveld er null stress.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker igjen for svar gutter
Selv så går det altfor mye i alkohol. Så derfor jeg også kunne tenkt meg å bruke litt mer kokain og mye mindre alkohol.
Vis hele sitatet...
Hvis målet ditt er å spare penger tror jeg du bare kan gi opp med en gang. Kola i seg selv er ganske dyrt. I tillegg blir nok ikke alkoholregningen så mye mindre all den tid kokain er absolutt desidert diggest sammen med en del alkohol, samtidig øker det alkoholtoleransen.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da ordla jeg meg feil i så fall. Penger er ikke problemet egentlig, det er alkoholen.
Men ja det er veldig digg kombinert. Tenkte kanskje hvis jeg hadde ett gram selv så kunne jeg minsket alkoholinntaket. Også er kokain sinnsykt digg å da.


Jeg takker og bukker for tilbakemeldinger, råd og advarsler. Vet at man ikke skal leke med dette, og nedturen jeg hadde første gang jeg prøvde var helt forferdelig. Riktig nok i utlandet og det jg har tatt i Norge er langt unna det.

Men skjønner nå at kokain ikke er noe særllg
når man bare skal værr hjemme, eller ta en tur på puben alene kanskje.

Men igjen. Takk for svar.
Dette forumet er virkelig gull verdt.
Sist endret av Veggen; 21. juni 2019 kl. 04:47. Grunn: Brudd på regler
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dude, hvis alkoholen er problemet at du drikker for mye kommer coke bare til å forverre det. For du blir "edru" ikke buzzy av coke så du ender med å drikke enorme mengder til sammen for å bli full igjen etter hver stripe.

Tror muligens du sikter på helt feil rusmiddel.

Om problemet ditt er at du drikker for mye, så bytt fra å bøtte nedpå øl til å heller ta noen rolige glass vin, eller to shots, og alkholfri øl noen timer så to shots igjen. En god blanding jeg liker er to glass vin og noen weed trekk
For min del holder det som regel med et halvt gram på en kveld, kommer dog an på kvaliteten og hvor mye man spanerer. Tar selv aldri cola edru, mye bedre rus. Tar også bort nervøsiteten og rastløsheten som kan komme av cola.

Selv om jeg vet at det fysiologisk sett er farligere å blande mad alkohol, mener jeg at det også har en positiv side ved å kun bruke det med alkohol. Det er at man ved en slik bruk kun vil assosiere cola med fest, alkohol, god stemning etc. Da blir det lettere å holde seg til helgebruk og ikke la det gå over til Bruk/misbruk i andre settinger. Dette er bare min subjektive mening og erfaring, er ikke sikkert det er slik for deg.
Anonym bruker
"Rede Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørsmål angående administrering, hva er deres tip til å ta det ute? Jævla hassle med pose og dassnorting.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kan ha noen sigaretter med koksin i dem å røyke "lazyboys" (ikke ladyboys hehe)

Du får sånn smykke du kan ha ca 1.5 g koksin i som du kan sniffe ut av. Og noen andre med sånn pinne du kan stikke nedi og sniffe fra.


Sitter du i hjørnet har jeg ofte lagt små linker på bordet, på klokken, på snus boksen, tatt litt kola på nøkkelen min og sniffet fra den eller bare stukket fingeren godt nedi, sniffet fra neglen og kjørt resten i gommen.

Alkhol og koksin forsterker hverandre og leveren lager et sterkere stoff når det blandes.

Personlig drikker jeg mye mine på koksim siden koksim er sykt godt når du får god koksim. Da ønsker man som regel ikke å drikke vekk den gode rusen. Når man enrordneltig høy på kokain trenger man ikke masse alkohol IMO.

Og personlig synes jeg kokain aleine er helt super, men da bruker jeg gjerne veldig mye viss jeg freebaser det (minner om crack cocain) eller når man bruker det IV.

IV rusen er helt syk og du hører kirkeklokker i hele hodet.

Er fort gjort å ta for mye og bommer man lager koksin veldig stygge stikkmerker.

Men synes koksin aleine ofte er veldig godt, eller kun et par øl eller drinker for å forsterke koksin rusen.

Målet ditt høres lurt ut.

1 gram burde holde om du bare sniffer i noen timer. Har du god var så kan 0.5 være mer enn nok, men sjeldent med så god vare.

Å gå tom for kaokin er kjipt og å dele rusen med andre er halve morroa så pleier å ha med 5 gram minimum.
En venn blander som regel alltid kokain og alkohol. Han starter som regel vors med en grei mengde alkohol, og anvender kokain senere på byen når han føler for å piffe opp stemningen. Erfaringene hans stemmer med det som er ovennevnt, han føler seg som regel mye mer edru, således drikker han ofte mer etter kokainkonsum. Dette har alltid gått fint for hans del, med unntak av en hodepine fra helvete dagen derpå.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Høres ut som at det med å slippe å drikke så mye alkohol kan fort gå i vasken, haha. Men skal definitvt prøve det mer.