Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2165
Hei.

Bur i leilegheit med tv-kontakt i veggen der det skal kun vere å koble i coax-kabel, dekoder/cam for så å få tv.

Har abonement hos Canal digital som faktisk har både sendt meg kortleser/cam og hd-dekoder til Grunnpakken på 40+ kanaler.

Koblet opp tv. Coax frå antenne-kontakten på veggen til hd-dekoder, vidare til tv via hdmi1. Skifter kanal på tv til hdmi1 med dekoder og kort i gang - "ikke noe signal". Klarar heller ikke å finne kanaler verken DVB-T eller DVB-C.

Kobler så ein antennekabel frå dekoder til tv, i tillegg til hdmi kabelen som er der frå før.

Fortsatt "ikke noe signal", finn derimot 201 digitale og 11 analoge kanaler viss eg søker DVB-C. Blar så gjennom alle kanalane og det viser seg at omtrent 11 kanaler + radiokanaler verkar.

Sidan CanalDigital også sendte meg ein cam/kortlesar koblar eg frå dekoder og set i staden kortlesaren i tven med eit nytt kort, og dreg antennekabel direkte frå kontakten i veggen til tv.

Resultatet er forsatt det same, 201 digital-kanaler og 11 analoge, der berre eit fåtal verkar.

Då eg prøver ein av kanalane som ikkje verkar/ dvs det som eg trur er digital kanalar, står det berre "ikke kodet" på tven.

Kvifor verkar ikkje Grunnpakken som den skal?

Var i kontakt med Canaldigital i dag, som sa dei skulle sende meg ny dekoder ettersom dama påstod at dekoder ikkje tok imot signal frå fjernkontroll (eventuelt ikkje sendte ut signal heller).

Er derimot nokså skeptisk til at dette er feilen ettersom det ikkje fungerar med cam heller....

Tven er av merket Philips 47'' smart-tv, 5600 serie.

Link: https://www.komplett.no/philips-47-l...t560912/811143

Har også både aktivert og oppdatert programkort.

Kan også nemne at viss eg berre har antennekabel frå kontakt til tv utan verken dekoder eller kortlesar i bilde mottar eg forsatt omtrent 11 analoge kanalar derimot i mykje dårlegare kvalitet enn ved bruk av dekoder/cam.

Lat oss sei at dekoder ikkje fungerar, kvifor lukkast eg ikkje med bruk av kortlesaren?

Har prøvd alle moglege vegar, men med same resultat (dvs kortet begge vegar).

Treng snarast hjelp ettersom eg allerede har gått ein månad utan tv (takka vere komplett og posten).

Mvh frustrert Gaute