Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3937
Jeg har både litt suboxone og litt speed. Jeg lurte på om det kan være en grei kombo å "lande" med suboxone når jeg skal ned igjen fra speeden?

Noen her som har prøvd å kombinere suboxone og speed og har noen erfaringer?
Jeg har erfaring i bøtter og spann med dette. Nå sies det jo at man ikke skal kombinere + og - (syns jeg leste noe om at hjertet ble "forvirra" utav denne komboen - just hearsay egentlig.

Anyway, trikset er å time inntaket av Sonen til når du er på tur ned, og helst en stund etter dette også. Da unngår man det overnevnte ryktet/faktaet - pluss at man får effekt av Sonen.

Tar du det mens du enda er speeda, og _vet_ du har mange timer igjen før du kan teeenke på å roe ned - da får du tilnermet NULL effekt av Sonen.

Hvis man vet at man har Amf, som har halveringstid på 7-14 timer (Hans Olav Fekjær - Rus) - så er det greit, da tar man sonen på 6. timen hvis du bare tok en linje speed.
Hvis du derimot har tatt mange linjer, over flere timer - da burde du ta Sonen ca. 12. timen _etter_ siste inntak. -ish

Hvor stor dosering ligger du på på Suboxone ? (hvis du tar det regelmessig)

Hvis De ikke har toleranse, så holder det med under ett mg. (min mening - jeg er av den forsiktige typen, så bedre å ta flere ganger hvis De ikke skulle få lande)

Og nå kan sikkert Moralpolitiet komme med leksjon om hvor neinei det er å bruke en substans for å minske ubehaget av en annen substans, og samtidig ;

Det er betydelig bedre at De prøver landing med Sone, istedet for det "vanlige" - alkohol. Jeg trodde det var løsningen - og holdt på å drikke meg ihjel. Vet det er mange der ute som enten drikker mens de speeder, eller drikker når de skal av speeden.

"The lesser of two evils" - so to say, skulle bare si at jeg syns det var bra du spurte om råd.

Enjoy.
Trådstarter
Takk for svar Attica :-)

Jeg har ca 1.5 g amf og 3 stk suboxone på 2 mg. Jeg har tatt suboxone en del ganger, og da tar jeg 2 mg av gangen/dagen. Det er litt i perioder. Men jeg har aldri brukt suboxone som "downer" på speed. Jeg har brukt litt nå i sommer etter lang tid uten. Med tanke på speed altså. Jeg hadde 2 g for et par uker siden, og har ikke tatt på ca 10 dager nå, og det har gått helt greit, jeg har ikke "lengtet" etter speed, men jeg har en "ferie-pakt" med en venn, altså at vi turer litt i juli. Ingen av oss er sugne på noe mer enn "ferie-amf" eller hva jeg skal kalde det.

Jeg får ikke tak i valium eller noe sånnt som jeg kan lande på, men jeg har disse 3 tablettene med suboxone, og jeg pleier og å bli avslappet på de. Men jeg vil ikke ta de om det blir noe kjempe-kræsj som gjør en psykotisk liksom, så jeg måtte bare høre om noen har noe erfaring med å "blande" disse to, men da venter jeg uansett med suboxonen til det har gått en del timer etter siste linje. Det hørtes ut som en logisk god måte å gjøre det på.

Jeg har nesten glemt hvordan man sover/ikke sover på amf uten benzo... jeg tok 0.3 eller noe for rundt tre timer siden. Er det sannsynlig at det blir noe søvn i natt? Jeg har noen seroquel, men det er så kjipt å få trøtt hangover av de...
De har Seroquel sier De ? Har De kanskje miligramsvekt (3 desimaler) også ?

Det er en måte å redusere dosen på. Nå hørtes det kanskje litt drastisk ut det over, jeg vet ikke hvor sterke dine er - men jeg har 400mg liggende, som jeg bruker å veie opp til 0,036-biter, da kommer jeg ned på en dosering uten noe særlig bivirkning.

Har De/dere fartet lenge ? Faren for psykose øker med tiden en er på Amf/ikke sover. Det er min erfaring, andre får psykose etter to smeller, noen (få) kan gå rundt i 14-dager og være tilnærmet "normal". Så normal som det går an å bli ettr to uker våken

Jeg ville faktisk foretrekt Seroquelen jeg, den er meget flink til å "slå av kroppen" - så ta mindre enn De bruker, det er mitt tips.
Hvis De ikke har vært "på'n" så veldig lenge - så kan litt Sub på _slutten_ av amf-partyet være nok til å bli beroliget/bedøvet, kanskje litt eufori, og definitivt mer beroliget.

(tar De/dere Seroquel ikveld, så kan De kose Dem med Sub imorgen, dagen derpå )

Keep on enjoying.
Trådstarter
Kanskje jeg skal ta litt seroquel før jeg legger meg og høre på deg, for det hørtes ikke dumt ut det ;-) Har bare tatt litt amf i dag, for sirka 4 timer siden. Jeg har mer igjen av speeden da men kanskje jeg sparer den til helgen eller noe sånnt. Men er det en dum ide og ta litt suboxone nå? Eg ble litt angstfyllt av den speeden... hadde vært godt å bare få det litt roligere. Tok som sagt sånn sirka 0.3 g for snart 5 timer siden...

æsj ,det beste er jo å være helt uten... men når eg liksom først har det så vil jeg jo kose meg med det også da :-D
Sitat av Attica83 Vis innlegg

Jeg ville faktisk foretrekt Seroquelen jeg, den er meget flink til å "slå av kroppen" - så ta mindre enn De bruker, det er mitt tips.
Vis hele sitatet...
Enig! Sover alltid tungt og godt med seroquel, 25mg holder.
Sub for å sove etter stimulanter? Spørs hvor mye du trenger å sove/slappe av da. Når du er på sub kan du godt tro du er våken mens du sover, og omvendt. Det er ikke akkurat sovemedisin, selv om det er et opioid som garantert er digg på en speednedtur. Er det alternativet du har, så får du prøve å sove uten først, eller bare gunne på. Et par øl hjelper også, men seroquel som nevnt er egentlig best i klassen. Benzoer funker også såklart! Jeg har kombinert mye sub og amf selv, men tror ikke jeg har tatt sub for å sove... Det føles instinktivt feil. Tror søvnkvaliteten blir jævlig dårlig i såfall, spørs hvor lenge du har vært våken.

Er du på dag 1 og skal sove til kvelds stiller det seg annerledes enn om du har vært på meta i en uke og MÅ sove før det blir psykoser og helvete. I sistnevnte eksempel bør du for all del ta subben og gå til køys. Det å gå til køys er i seg selv undervurdert.. Anbefaler folk som ikke er på et stramt tidsskjema å prøve å sovne naturlig før man tyr til seroquel/valium/xanor og så videre. Det er selvfølgelig mange variabler her, som feks. metamfetamininnhold i speeden og hvor godt "sovehjerte" du har.

Alkohol er forreste undervurdert og enkelt å skaffe, og "stacker" med omtrent alt av dop uansett om du vil opp eller ned. Genialt at det er lovlig.

Beste løsning: sovne av seg selv, gjerne etter en femtimersrunk
nest beste: seroquel, LETT å få av legen i 25-100mg piller. Du tar pillen og blir trøtt. Men trøttheten føles nokså unaturlig... Innsovning fort, ta de gjerne maks en halvtime-time før du legger deg, eventuelt når du legger deg.
tredje beste: alkohol/benzo
fjerde beste: opioider, som du altså har. Sub er jo digg uansett da... Finn ett argument for å ikke ha i seg mer dop, noen?

edit: fant et mer passende adjektiv
edit2: kan "feil" brukes som adjektiv egentlig?
Sist endret av TrippyKing; 13. juli 2016 kl. 02:32.
Om du ikke har noe tolleranse for sub, eller opiater så er det helt knall det. Men hvor stor dose er det snakk om? Alt er subjektivt.
Jeg går på 20mg sub om dagen (LAR pasient, ikke ekstrem amf bruker), og det er absolutt ingen demper på amf, kompisen min blir møkkstein av 2mg sub (ikke LAR pasient, men makka hue), og det ødelegger amf formen hans...
Husker selv fra gamledager at jeg elska blande sub og amfetamin eller andre uppers, å damn som jeg savner den nå. Long gone...
Trådstarter
Eg tok 75 mg seroquel og sovna, men sov bare 2 timer. Men eg lå en god stund i senga for å prøve og slappe av. Tok 0.2 speed for en time siden og 0.14 nå nettopp, men merker ikke noe særlig... la det i dopapir sånn som i går og svelget det. Ville gjerne tatt mer, men det er vel ikke så bra for en som ellers bruker svært lite speed... Jeg har vel i underkant av 1 G speed igjen og har lyst til å spare suboxonen til en evt. nedtur så jeg har noe å lande på. Jeg blir fin i formen av 2 mg suboxone.

Noen med erfaring at dette er farlig? Altså å blande sub og speed? Noen som har noen skrekk-historier å komme med? Eg har aldri prøvd den kombinasjonen før og er redd for å bli dårlig eller psykotisk eller noe.. Men det hørtes jo ut som at det har gått greit me dere ;-)
Sitat av annveig Vis innlegg
Eg tok 75 mg seroquel og sovna, men sov bare 2 timer. Men eg lå en god stund i senga for å prøve og slappe av. Tok 0.2 speed for en time siden og 0.14 nå nettopp, men merker ikke noe særlig... la det i dopapir sånn som i går og svelget det. Ville gjerne tatt mer, men det er vel ikke så bra for en som ellers bruker svært lite speed... Jeg har vel i underkant av 1 G speed igjen og har lyst til å spare suboxonen til en evt. nedtur så jeg har noe å lande på. Jeg blir fin i formen av 2 mg suboxone.

Noen med erfaring at dette er farlig? Altså å blande sub og speed? Noen som har noen skrekk-historier å komme med? Eg har aldri prøvd den kombinasjonen før og er redd for å bli dårlig eller psykotisk eller noe.. Men det hørtes jo ut som at det har gått greit me dere ;-)
Vis hele sitatet...
Psykotisk kan du like gjerne bli uten amf, selvom det er større sjanse med det innabords.
Av personlige erfaringer og sånn jeg har sett andre, så er det ikke en natt på speed som sender folk i psykose, men når man har vært våken 1-2-3-4-5.. døgn og gjerne blander med røykings så er det da det har skjedd ting.

Vet ikke hvor mye sub du har jeg..men om du bare har 2mg så kan du nok vente til du begynner kjenne formen blir kjip og søvn er fraværende. Uten tolleranse så kommer du garantert til å slappe av hvertfall.
Ville kanskje startet med 1mg og sett an, men du kjenner formen din best selv.
Om du er alene og det er første gang med sub så er det hvertfall greit å begynne rolig.

Har du planer om å snorte det eller legge under tunga?

*Edit. Never mind..Så feil på datoen, du har vel funnet av det nå
Sist endret av KjellFresh; 15. juli 2016 kl. 08:00.