Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 7596
Jeg liker å skyte så mye som mulig igrunn, og toleransen min er på et helt annet nivå en sist jeg injiserte. Jeg lurer på hvor mye det skal til for en heroin overdose? Og får jeg noen forvarsel når jeg nærmer meg en overdose? Jeg veit jo at dette er vanskelig og svare på, men det er heroin fra darknet som antas og være sterk. Jeg kan fint skyte 100mg dolcontin, jeg har tatt noen overdoser tidligere men jeg spiste så mye piller at jeg ikke husker noe fra den tiden. Så om noen kan hjelpe meg litt vil jeg sette pris på det, gjerne dele egne erfaringer.

Moralisering vil være nytteløst

Jeg tenkte kanskje å starte med 80 mg, men jeg er veldig usikker.. Eller om jeg vrir litt på det, hvor mye burde jeg ta for å ikke ta for lite? Kanskje et dumt spørsmål men jeg tror folk meg egne erfaringer skjønner hvor jeg vil hen.

Glemte å nevne at jeg kommer til og blande det med amfetamin.
Sist endret av norskesvensken; 14. mars 2016 kl. 18:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har selv tatt overdose av heroin bestillt ifra tyskland, og da tok jeg ca 200mg. Og nei, overdosen kommer jævlig fort om du tar for mye. Begynn med 50mg mener jeg. Ta vare på deg selv mann, og lykke til!
Takktakk, men kan ikke 50mg bli litt lite?
Sitat av norskesvensken Vis innlegg
Takktakk, men kan ikke 50mg bli litt lite?
Vis hele sitatet...
Vel, du kan jo alltids ta mer da.
Ville begynt veldig forsiktig. Og siden du skal blande til speedballs så vil du oppleve en synergieffekt med de to stoffene. 1+1=4 eller noe, så pass på.
Som Moret sier, du kan alltids ta mer.
Sitat av moret Vis innlegg
Vel, du kan jo alltids ta mer da.
Vis hele sitatet...
Dette syns jeg du skal ta i deg, har ikke selv erfaring med heroin, men har sett nok dokumentarer til å vite at toleransen din for en uke siden har null å si.
Sitat av 420master Vis innlegg
Dette syns jeg du skal ta i deg, har ikke selv erfaring med heroin, men har sett nok dokumentarer til å vite at toleransen din for en uke siden har null å si.
Vis hele sitatet...
Hva får deg til å tro at jeg kommer til å høre på en som har sett en dokumentar?
Sitat av norskesvensken Vis innlegg
Hva får deg til å tro at jeg kommer til å høre på en som har sett en dokumentar?
Vis hele sitatet...
Du må gjerne tenke sånn, men her snakker ikke jeg om dokumentarer som de fleste får sett på TV'en, dette er ord fra dealere og brukere selv, så du gjør for all del det du vil med den informasjonen du får her, men ikke avvis det fordi en ikke har direkte erfaring...
Jeg tror TS var ute etter tips og erfaringer fra folk med egne erfaringer her,slik at han kan gjøre det tryggest mulig, ikke synsing fra en som har sett en dokumentar.
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Jeg tror TS var ute etter tips og erfaringer fra folk med egne erfaringer her,slik at han kan gjøre det tryggest mulig, ikke synsing fra en som har sett en dokumentar.
Vis hele sitatet...
Hvis du leste så ser det ut som han fikk det tipset av en med (tilsynelatende) erfaring, jeg var bare enig Og la til mitt grunnlag for HVORFOR jeg var enig Men ja, det betyr ikke nødvendigvis at jeg tar feil da
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Dokumentarer er svært informative, og jeg vil si at en som har sett på nok dokumentarer eller lest nok om stoffet kan ved flere anledninger vite mer enn en heroinist selv?

Flere saker der heroinister blir sluppet ut av rusklinikken og deretter tar overdose. Er det for lite kunnskap om stoffet? Svekket dømmekraft av psykiske lidelser? Er enig i at erfaring er ofte bedre enn teori, men i dette tilfelle så syns jeg at trådstarter skal gjøre selv research på stoffet, kropp og vekt har mye å si og.
Sitat av HelloInsomnia Vis innlegg

Flere saker der heroinister blir sluppet ut av rusklinikken og deretter tar overdose. Er det for lite kunnskap om stoffet?.
Vis hele sitatet...
Psykisk toleranse er ofte grunn for at folk tar overdose, har jeg inntrykk av da. De tar kanskje ofte dosen de brukte før avrusning.
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Psykisk toleranse er ofte grunn for at folk tar overdose, har jeg inntrykk av da. De tar kanskje ofte dosen de brukte før avrusning.
Vis hele sitatet...
Av det jeg har lest så er det også den massive forandringen i renheten av produktet som har noe å si, så vidt meg bekjent så er heroin det gatestoffet som hopper mest på kvalitet og renhet, og det er lett å tro at den dosen du satt sist ikke er for mye neste gang. Nå handler TS av darknet, og da vil jeg anta at det han skaffer har en høy renhet.
Sitat av moret Vis innlegg
Vel, du kan jo alltids ta mer da.
Ville begynt veldig forsiktig. Og siden du skal blande til speedballs så vil du oppleve en synergieffekt med de to stoffene. 1+1=4 eller noe, så pass på.
Vis hele sitatet...
1+1 = 1 her.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
1+1 = 1 her.
Vis hele sitatet...
Tenker du da i ruseffekt eller dose?
Sitat av moret Vis innlegg
Tenker du da i ruseffekt eller dose?
Vis hele sitatet...
Tror han tenker effekt her, men vil ikke amfetamin gå på lever, samme som heroin?
Amf har hvertfall ikke synergi med heroin. I teorien skal du jo egentlig kunne ta mer heroin med amf enn uten?
Da jeg sa synergi tenkte jeg mest på at siden du blander stoffene så trenger du mindre av hver for å få den samlede effekten. Typ. Om folk skjønner hva jeg vil fram til her.

Men, er ikke veldig bevandret i opiater så kan trekke meg ut av diskusjonen. Still, første setning står jeg ved; du kan alltids ta mer om du ikke når opp ved første dose.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Amf har hvertfall ikke synergi med heroin. I teorien skal du jo egentlig kunne ta mer heroin med amf enn uten?
Vis hele sitatet...
Det er den erfaringen jeg også har, noe som var grunnen til jeg valgte å dele at jeg skulle mixe med amfetamin.

Jeg vil bare skaffe meg litt informasjon fra folk med mer erfaring en meg pga jeg ønsker å skyte så mye som mulig på en forhåpentligvis trygg måte.
Sist endret av norskesvensken; 15. mars 2016 kl. 20:06.
Sitat av norskesvensken Vis innlegg
Det er den erfaringen jeg også har, noe som var grunnen til jeg valgte å dele at jeg skulle mixe med amfetamin.

Jeg vil bare skaffe meg litt informasjon fra folk med mer erfaring en meg pga jeg ønsker å skyte så mye som mulig på en forhåpentligvis trygg måte.
Vis hele sitatet...
Okei, da tar du en pose/bag eller hva du enn får(0,2ish).. Det går nok fint. Jeg skjønner hvorfor du vil ta mest mulig uten å overdosere - fordi det er best.. Men det er ikke noen som kommer til å råde deg til å pushe noen grenser her inne Utenom meg.
Sitat av moret Vis innlegg
Da jeg sa synergi tenkte jeg mest på at siden du blander stoffene så trenger du mindre av hver for å få den samlede effekten. Typ. Om folk skjønner hva jeg vil fram til her.

Men, er ikke veldig bevandret i opiater så kan trekke meg ut av diskusjonen. Still, første setning står jeg ved; du kan alltids ta mer om du ikke når opp ved første dose.
Vis hele sitatet...
Skjønner helt hva du mener. Det du sier er helt korrekt, ved kombinasjon av mange typer substanser. Særlig depressanter som benzodiazepiner, alkohol og GHB er typisk synergistiske.

Stimulanter og depressanter har derimot ofte en motsatt effekt; eksempelvis amfetamin og heroin.

For å bruke analogien fra matematikk:
GHB/Benzoer/Alkohol/Heroin + GHB/Benzoer/Alkohol/Heroin -> 1+1 = 4
GHB/Benzoer/Alkohol/Heroin + amfetmain/koffein -> 1+1 = 1

Det er en veldig kontroversiell tankegang som sjelden vil understøttes av helsepersonell og forskningsmiljøer, men det er likefullt et udiskutabelt faktum.
Tok 150mg, ble akkurat passe. Men hvordan er det med halveringstiden? Når kan jeg sette tilsvarende dose igjen liksom.
Sitat av norskesvensken Vis innlegg
Tok 150mg, ble akkurat passe. Men hvordan er det med halveringstiden? Når kan jeg sette tilsvarende dose igjen liksom.
Vis hele sitatet...
Halveringstiden er ekstremt kjapt, typ 5 min. Men det er ikke bare halveringstid du må se på. Etter heroinet blir borte omdannes det til 6-monoacetylmorfin (6-MAM) og morfin. Morfin har en halveringstid på 2-4 timer. Føl an formen og bestem heller dose. Her kan sikkert Tøffetom eller bloodshot hjelpe deg litt, evt. en av de andre heroinbrukerne på foraet. Ville venta til rusen har deklina en bit, for å så sette en relativt lav dose dersom du skal re-justere.
Sist endret av Relevant; 16. mars 2016 kl. 21:24.
Takk for utfyllende svar Relevant. Det blir jo til at jeg tar meg en ny dose når jeg føler for det uansett. Men jeg synes det er greit og kunne vite litt om heroin, jeg har jo respekt for det, og vil heller ikke død.
50mg? 100mg 150? Junka jeg så dårlig dop når jeg holdt på? En kvarting var såvidt nok til og bli någelunde frisk. Måtte opp i et halvt gram for og få "god formen" men det sier jeg sitt om hvor mye dritt og dårlig gate heroin er. For all del ikke hopp rett på 0,5 selv om det er fra gata, har skjedd at det har vært sterke saker der så.
Når jeg hang på gata skøyt jeg alltid en kvarting, det ble en overdose, da pga sterk heroin. Men dette er fra en vendor i sverige med god kvalitet.

Livssituasjonen min har endret seg litt siden jeg var opiatavhengig, i all hovedsak oxycontin, men fikk skutt min del heroin også. På den tiden spiste jeg så mye piller, og var likegyldig til deg meste, alt dreide seg om å bli mest mulig rusa. Men nå har jeg begynt å tenke litt mer konsekvenser osv. Så jeg ser gjerne at jeg har så mye informasjon om hva som skal til for en overdose, redoseringer osv.. Spesielt når jeg er en person som helst inntar så mye som mulig.
Sist endret av norskesvensken; 17. mars 2016 kl. 20:35.