Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 807
Hva er rimeligste måte og få installert Adobe Photoshop på?
Kan gjerne være engelsk, og tidligere versjon av Software.
Limited edition
Moff's Avatar
Fullversjonen av Photoshop CC er faktisk ikke så fryktelig dyr. Det er riktignok et abonnement, men du får da samtidig med alle oppdateringer og andre fordeler (Lightroom CC, support, skylagring etc).

Prisen er 117,50 kr per måned.

Dette er billigere enn Netflix sitt premium-abonnement, og to pepperoni-pizzaer.

Hvis dette fortsatt er helt urealistisk, så kan det kanskje hende at skolen din kan sponse det. Det finnes studentlisenser som er billigere, og hvis du på en eller annen måte trenger Photoshop i forbindelse med opplæring, så er det gjerne et godt nok argument til at skolen betaler det (hvis skolen ikke allerede har en bunke med lisenser liggende).
Hvis det ikke gjør noe for deg å ha eldre versjon, så kan du jo alltids laste det ned fra en torrent tracker. Utrolig mye knot med lisens etc. men om du er datakyndig, eller setter av litt tid så får du det til.

Selv har jeg gått for Adobe Creative Cloud lisens, da jeg ikke gidder laste ned ting som kan fåes lovlig til en fair pris, og med god brukervennlighet.

Ellers kan jeg anbefale Gimp som er gratis, open source.
Sist endret av downlow; 11. september 2017 kl. 14:26.