Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2994
Enemy of the snut
For og fremst, de som har sett mine tidligere innlegg kan se jeg har spurt en del om benzo-preparater, men denne tråden/dette spørsmålet handler om en venn av meg..

Kan si at det er en mann, som er mellom 20 og 30 år.
Han har spist en del Rivotriler og Xanorer (alle preparater på 2mg), men nå ikveld har han spist 8 eller 10 Rivotriler og 4 Xanorer og deretter røyket en joint med helt grei kvalitet. Men han merker ikke noe til benzoene, kun at han har røyket. Vet man kan fucke opp GABA-systemet ved bruk av benzo, men hvor lenge må han vente med å røre noen benzo-preparater før han kan merke noen rus av 2 stk Rivotriler eller 2-4 stk Xanorer?
Om han har høy toleranse noe det virker som at han har.. Må han ta seg en lengre periode uten benzo. Men om han i en lengre periode har spist store mengder noe han må ha gjort for ikke og kjenner 20mg clonazepam & 8mg alprazolam på en kveld burde har ikke bråstoppe. Bruk google så finner dere fort andre i samme klemme med en 'taper plan' ofte med diazepam.
Anonym bruker
"Øm Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det en unormalt høy dose for vedkommende?
Selv har jeg fint tålt doser som 40mg clonazepam og alprazolam uten å merke noe. Holdt på slik et par år. Tester på nytt ca 4 ganger i året. For ikke lenge siden fikk jeg faktisk funk av 2mg, så da ser det faktisk ut til å være håp.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vent 2-3 måneder så er du på null igjen! Iallefall for meg! Jeg måtte ha 12mg rivotril, folk på freak sa vent 6-8 måneder, 3 måneder senere tok jeg 2mg rivotril og blacka ut..
Eneste måten å gjenopprette det på er å holde seg uten når halveringstiden går ut.