Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 8194
Hallo.
Jeg har en orginal xbox (2001) som jeg vil ha modifisert, renset, ny HDD og CD-ROM, instalasjon av mediasenter, alt av emulatorer og ellers de programmer som er nødvendig.
Er det noen i Bergensområdet som driver med dette?

Jeg har også en PS2 og en xbox-360 som jeg skulle ha moddet på ett senere tidspunkt, men må begynne med den orginale xboxèn.
Sist endret av utepaanordnes; 30. mai 2016 kl. 00:29.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vil bare komme med en oppdatering siden jeg ikke har fått noe respons. Jeg fikk tak i en hardmodded xbox, byttet til en 160gb IDE HDD jeg hadde liggende og brukte en AID DVD til å instalere alt av emulatorer og programmer, lagt inn over 8000 spill til forskjellige systemer 13 orginale xbox spill filmer, serier og musikk over FTP.
Testet og fungerer utmerket, har brukt en del timer på Ninja Gaiden Black.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvor fikk du den Direkte X-BoX'en din modifisert mann? Evt. hvor ble den kjøpt modifisert? Takker for svar.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Meg og en kamerat var og rotet på loftet til foreldrene hannes, der fant vi en dorlig moddet box, strøken, nesten ikke brukt, var ikke nevneverdig støv inni engang
Softwaren var elendig og han hadde ikke skjønt seg på den. Så jeg fikk den for en billig penge og kjørte AID DVD Er jævla fornøyd med den
Jeg sverget til PS2 i den tiden, men jeg ser virkelig at xboxen er mye kraftigere.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Heldig funn, fant selv en 3.50 OFW PS3 for ikke mange ukene siden. Plutselig ble en støvete ps3 uten thermal paste verdt 1300..
Moddet både ps2 og xbox i gamle dager. På xboxen var det chip som var tingen til å begynne med, men etter en stund ble det veldig enkelt å softmodde. Xbmc (som nå er blitt til kodi) og emulatorer fungerte veldig bra på xboxen. Langt bedre enn på ps2. Men spilte mest orginale spill på ps2. Tror jeg har en crystal xbox liggende å samle støv en plass fremdeles.