Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3782
Hei, jeg trenger litt hjelp. Har søkt litt rundt på nettet uten å bli så veldig klok. Å finner ikke det som fulgte med telefonen. Så mitt spørsmål er:

Noen som vet hvordan man legger opp til en tre veis samtale, på en samsung galaxy s2. Vist jeg snakker med en person. og mens jeg gjør det så legger jeg til en tredje part slik att alle kan snakke samtidig om dere skjønner?

Det var ett pluss tegn der og da kunne jeg velge en ny kontakt men da ble den andre parkert. På forånd takk
Noe sier meg at du skriver med telefonen din..
Men er du sikker på at dette går ann, og at det ikke bare er en mulighet til å parkere den ene samtala imens du prater med en annen, som vanlig?
Uansett, så funker det med skype hvis alle 3 partene har smarttelefon
Det er ganske enkelt.

Ring en fyr.
Åpne kontakter og finn fyr nummer to og ring.
Trykk "samle anrop" når fyr to svarer.
Sitat av ballestank Vis innlegg
Noe sier meg at du skriver med telefonen din..
Men er du sikker på at dette går ann, og at det ikke bare er en mulighet til å parkere den ene samtala imens du prater med en annen, som vanlig?
Uansett, så funker det med skype hvis alle 3 partene har smarttelefon
Vis hele sitatet...
han mener ikke å parkere samtalen, har vært i samtaler før med kompiser flere ganger hvor vi er 3 stykker som kan prate samtidig, lurer veldig fært på dette selv også.
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
han mener ikke å parkere samtalen, har vært i samtaler før med kompiser flere ganger hvor vi er 3 stykker som kan prate samtidig, lurer veldig fært på dette selv også.
Vis hele sitatet...
Det er derfor han må trykke "samle anrop".
Tror ikke det fungerer dersom du ikke har bestilt det eksplisitt som ekstratjeneste fra abonnementsleverandør... Eller så er det bare noen (telenor) som vet å ta seg betalt
på min galaxy nexus så er det et sånn hode med pluss tegn ved siden av. når jeg trykker på det kan jeg ringe en annen. Den jeg hadde på tråden blir da satt på hold. når den nye personen tar telefonen kan jeg trykke på en knapp som er formet som to piler som går i en. Dermed har jeg alle tre på telefonen samtidig
Trådstarter
57 1
Sitat av Skateward Vis innlegg
Det er ganske enkelt.

Ring en fyr.
Åpne kontakter og finn fyr nummer to og ring.
Trykk "samle anrop" når fyr to svarer.
Vis hele sitatet...


Aha, mulig det jeg gjorde feil da. att jeg ikke trykte "samle anrop". Skal prøve det. takk skal du ha