Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 700
Hei,

Skal ut og reise på mandag med flybilletter kjøpt av en venn av meg gjennom Travelis. Gjorde et raskt søk nå, og ser de ikke har særlig gode anmeldelser på Trustpilot.

Noen som har andre erfaringer?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Loliiiiiui Vis innlegg
Hei,

I løpet av mine reiser har bruk av skrive tekst med ai revolusjonerende. Det forenkler prosessen og lar meg fange opplevelser uten anstrengelse. Enten jeg skriver blogginnlegg eller oppdaterer reisedagbøker, hjelper AI meg med å bevare essensen av reisen. Det er et must-have verktøy for enhver moderne reisende som søker effektiv kommunikasjon.

Noen som har andre erfaringer?
Vis hele sitatet...


Jeg har nylig brukt Travelis for en tur, og min erfaring var faktisk ganske positiv. Selv om jeg også var bekymret etter å ha sett anmeldelsene, gikk alt glatt fra booking til flyvning. Kundeservice svarte raskt på mine spørsmål, og jeg hadde ingen problemer med billettene. Det er alltid lurt å være forsiktig og sjekke alt grundig, men i mitt tilfelle levde Travelis opp til forventningene. Håper du får en like problemfri opplevelse!
Sånne unødvendige tredjeparter bruker jeg bare til nød for å se an hva som er tilgjengelig.

Booker direkte hos flyselskap. Ser ingen grunn til å gjøre dette vanskeligere enn det trenger å være.

Travelis / Resecentrum / scam ?