Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 791
[CENTER]jeg kjøpte en pc på komplett for 2 år siden, og garrantien har selvfølgelig gått ut.. Det som skjer når jeg skrur på pcn er at selve maskinen starter, lager lyd og lys! Men skjermen får ingen kontakt, prøvd og bytte hdmi til dvi kabel! Men fortsatt svart, kan det være skjerm kortet som har gått til faens? Heeeelp[/CENTER]
Reklamasjonsretten gjelder fortsatt, bare ta kontakt med Komplett i morgen å forklar problemet, så må du sikkert sende inn skjermkortet.
Prøvd det integrerte skjermkortet?
(Ta ut skjermkortet og plugg i pluggene på hovedkortet)
Hvis de funker, så er det mest sansynlig skjermkortet.
Sist endret av Erlendman; 10. november 2013 kl. 23:45.
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
Reklamasjonsretten gjelder fortsatt, bare ta kontakt med Komplett i morgen å forklar problemet, så må du sikkert sende inn skjermkortet.
Vis hele sitatet...
Fikser de skjermkortet da? Eller

Sitat av Erlendman Vis innlegg
Prøvd det integrerte skjermkortet?
(Ta ut skjermkortet og plugg i pluggene på hovedkortet)
Hvis de funker, så er det mest sansynlig skjermkortet.
Vis hele sitatet...
Har ikke så mye peiling på pc, så vet ikke helt hva jeg skal plugge i ller ta ut haha
Sitat av Joakimpus Vis innlegg
Fikser de skjermkortet da? Eller
Vis hele sitatet...
Er skjermkortet defekt får du nok et nytt. Det var det jeg fikk en gang i tiden, da jeg reklamerte på et skjermkort som krasjet spill og hadde grafiske glitcher.
Sitat av Nocturnalis Vis innlegg
Er skjermkortet defekt får du nok et nytt. Det var det jeg fikk en gang i tiden, da jeg reklamerte på et skjermkort som krasjet spill og hadde grafiske glitcher.
Vis hele sitatet...
Okay, får håpe det! Skal ringe til de i morgen takk for hjelpen