Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1911
Noen som vet om spill ala Iceprincess, the scruffs og superstacker.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
tja.. informasjonen jeg fikk gjennom en kjapp google var at "the scruffs" er et spill som går ut på å finne ting osv. på et rom. kunne minne meg litt om det facebook spillet som kalles "Hidden Chronicles".

Det jeg fikk ut av googlinga på "Iceprincess" var fint lite, er visst en film og noen små spill som heter det samme.

"Superstacker" finnes det en 2'er av, men det tipper jeg du allerede vet om. Men om du virkelig vil finne noen morsomme spill for barn osv. så tar du deg bare en kjapp titt på 1001spill eller 123spill (om dem fremdeles eksisterer)

Have fun
Minecraft. Mange jenter som spiller det.
Har/hadde en del jenter på vennelista som konstant poster noe ala "LOL på tide og spille Mw2" "gamer wow, skikkelig svett". Virker nesten litt som en trend. Loooove me, I play videogames, I'm special.

Prøv deg på Tetris Battle om du kun vil ha flash-spill.
Sist endret av TheGloryHole; 31. juli 2012 kl. 20:08.
"The Sims" har jo vært det ultimate jente spillet sålenge jeg kan huske.
Trådstarter
44 4
Takk for tilbakemeldingene, men dama er ikke helt interessert i de spillene. Kan også meddele at hun likte spore helt fram til det ble full on strategi :-P

Strategi spill hvor man bruker hode til å komme videre til neste level er vel en måte å si det på. Tetris er hun dritlei.
Age of Empires, Red Alert, Starcraft 1-2, Warcraft 1-3 burde være knall i hennes tilfelle.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Jeg spiller Stardoll :P
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Anbefaler Civilization V, utrolig lett spill og veldig morsomt.
Burde spille Braid eller Drømmefall!
Sist endret av Clavicle; 31. juli 2012 kl. 21:03.
Tja, hva med for eksempel TES serien? De passer for de fleste, med mindre man synes RPG spill suger eselnøtt.

Hvis det er flash spill man er ute etter, så er jo Robot Unicorn Attack alltid en slager. Især heavy metal versjonen.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Tekken. j 8 d
Sist endret av Bothrops; 31. juli 2012 kl. 22:25.
Battlefield 2. Dere kan sitte på i helikopteret mitt mens jeg flyr dere rundt på sightseeing....kikke etter de kjekke soldatene som sprenger hverandre i lufta.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kitchen: The Game