Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 10874
Finnes det noen måte å ringe ens mobil fra internett? Den ligger her i leiligheten et sted men aner ikke hvor.

Jeg har høyttalere og mikrofon om det spiller noen rolle ... Kanskje ventrilo?
Du kan prøve skype?
Men jeg vet ikke hvordan. Men hvorfor ikke spør noen i nærheten om de kan ringe mobilen?
Eller ring moren din ..åneii
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Kontakt en av Facebook-vennene dine og spør de pent om de kan ringe mobilen din. Husk også å legge med nummeret ditt om de ikke har det fra før av.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Du kan prøve skype?
Men jeg vet ikke hvordan. Men hvorfor ikke spør noen i nærheten om de kan ringe mobilen?
Eller ring moren din ..åneii
Vis hele sitatet...
Skype kan kun ringe fasttelefoner såvidt meg bekjent..
Happy Buddha
Legg ut nummeret ditt her!

Neida, prøv skype, burde funke.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Samsung Dive hvis du har Samsung (duh)
Til neste gang du mister mobilen:
Har du Android, installer Where's my droid.
Deretter kan du sende en SMS til deg selv fra Internett (biip.no / telefonkatalogen.no / netcom.no / telenor.no) med kodeordet, da vil telefonen ringe høyt.
Det koster faen meg penger å ringe fra skype jo .. da sletter jeg hele driten først som sist.

Noen som vet om noe gratis å ringe fra nettet på?

Å få noen her til å ringe er utelukket, da vet jo vedkommende hvem jeg er og kan eksponere meg for alle .. noe jeg ikke er interessert i.. og noe alle andre ikke heller ville ha gjort om det var dem selv.
Si at du har f.eks talkmore og skal logge inn på talkmore.no, der går det an og trykke "Glemt passord" så får du tilsendt nytt passord på mobilen, du kan jo bare fortsette og fortsette med dette helt til du hører den.
Logg inn en plass der du har minID (vigo f.eks), hvis du har satt det opp med mobilen får du sendt en kode der. Kan være verdt ett forsøk hvis du er desperat.
Ach, det er ingenting som funker. Jeg husker før, da kunne man sende sms til sin egen telefon og andres fra hotmail. Det går ikke fra gmail tydeligvis.

Jeg har bare sms- og ringelyd på tlf, orker ikke for mye mas.

Men takker for all hjelp inntil videre, ethvert tips kan være brukbart!
Sendte jo deg en PM...?
Ja, er dessverre ikke en mulighet å la fellow freaks ringe meg. Anonymiteten lenge leve. Hadde jeg funnet en mulighet til å ringe meg selv fra nettet gratis hadde jeg delt den sporenstreks.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Spør venner eller familie...
Helt i orden, kompis
MEN HEY, kaaanskje du kan ... gå på dnb.no og starte en chat med dem for så å be dem om å ringe deg fordi det er lettere å snakke i tlf om et problem du har... Chattjenesten er åpen 24/7 ;-)

Etterpå sier du:
"Å faen, dette er jo et problem som ikke har noe med dere å gjøre. Beklager!"
De har ikke lov, og kommer aldri til å "bry seg" om ditt navn, nummer o.l.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 8. juli 2012 kl. 03:48.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sign deg opp på sånn spam på nettet, så får du en melding med link til Jamba eller noe slikt.
Eller gå på en litt drøyere side, start en samtale med noen og si at du er keen på litt moro over telefonen

Du har ett poeng Taurean
Sist endret av cookiesRGood; 8. juli 2012 kl. 03:50.
Haha, takk for at du stenger tråden, cookies ^^
Sitat av Taurean Vis innlegg
Haha, takk for at du stenger tråden, cookies ^^
Vis hele sitatet...
Må bare mase litt før den blir stengt, er spent på resultatet
Prøv løsningen min!

Før telefonen din går tom for strøm!
Ring en venn og be han ringe deg elns?
http://slowfusion.com/2950510dbde268fa0e2f.png

Skrev som om jeg var en gammel dame
Ja, se der ja
I don't know how it is now, but I remember that before, Skype offered you a free call when you registred a new account. So it can be worth to test it. (If it still works, a tip is to not do it too much, a friend used to do that when he needed to call someone when he did'nt felt to waste money on his phone, after awhile they blocked him from making new accounts.)

Offtopic: I'm from Sweden and that's why I'm writing in english, I readed the rules a few times but could'nt find any rule that said other languages was forbidden, atleast not english. If it is, I'm sorry.
om du kan logge deg inn på min side på din egen mobil leverandør side, så skal man ha mulighet til og sende sms fra sitt eget abn, og derfra kan man da velge og sende til seg selv, eller til noen du kjenner og be de ringe deg...
Chess eller Onecall har har irriterende popup kundeservice når du ser på abbo, de maser om å få ringe deg.

Sitat av mroj Vis innlegg
[IMGhttp://slowfusion.com/2950510dbde268fa0e2f.png[/IMG]

Skrev som om jeg var en gammel dame
Vis hele sitatet...
Du skrev jo mye?
Sist endret av Mkvarner; 8. juli 2012 kl. 11:18.
Ganske utrolig at det sitter folk og jobber med det der midt på lørdagsnatt. Det må være en fin jobb og godt betalt! Lurer på hva slags utdannelse man må ha for å få den.
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Ring en venn og be han ringe deg elns?
Vis hele sitatet...
Kødder du..?
Sitat av Antidote Vis innlegg
Kødder du..?
Vis hele sitatet...
Han kødder ja. KP-hore vettu.
Regner med du har facebook? Det enkleste må jo være å snakke med noen på chat å be de ringe deg.
evt gi meg nr, har ingen svak glede av og vite hvem du er eller spre det videre, ei har jeg noe og skjule selv
men hjelpe folk det er jo alltid greit
Sitat av Antidote Vis innlegg
Kødder du..?
Vis hele sitatet...
Dude, var trøtt.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
evt gi meg nr, har ingen svak glede av og vite hvem du er eller spre det videre, ei har jeg noe og skjule selv
men hjelpe folk det er jo alltid greit
Vis hele sitatet...
Legevakta ville hjelpe med samme problemet. Men Taurean ønsket ikke dette. (Forstår det jo også.) Men Taurean kan da ikke være alene her i verden? Du kan vel ta en tur ut og be noen om å ringe deg når du er hjemme igjen? Eventuelt en nabo?
Sist endret av Fuzzybossen; 8. juli 2012 kl. 13:46.
Det er nevnt tidligere i tråden. Opprett en ny Skype-konto eller lignende programmer. Der får man noen minutter gratis samtale til telefoner, det være seg mobil eller fast. Dersom dette ikke går, ta deg en bolle for en idiotisk tråd.

Det er fra internett, case closed.