Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 667
Heisann folkens

Fikk en tripod av en kompis men det som er at de plata man fester til kameraet har knust og han har hivd den og nå vet han ikke åssen den ser ut og hva den heter så håper dere vet hvor jeg får tak i en som passer
Stativet heter bare vantage, har sett et par på ebay men finner ikke akkurat ut hvordan den plata ser ut !



Håper noen vet det, og eventuelt hvor man får tak i en

Takk for alle svar!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
1: Det selges sikkert også informasjon om tegnsetting på eBay. Bruker du dét, orker flere å lese posten din.
2: Det finnes to standarder for QR-plater, og den billigskiten der er neppe Arca Swiss-kompatibel.

Den andre «standarden» er Manfrotto. Der det også finnes forskjellige størrelser.

Best bet er å finne tak i faktisk informasjon, kontakte selger, og google.
Sitat av Jonta Vis innlegg
1: Det selges sikkert også informasjon om tegnsetting på eBay. Bruker du dét, orker flere å lese posten din.
2: Det finnes to standarder for QR-plater, og den billigskiten der er neppe Arca Swiss-kompatibel.

Den andre «standarden» er Manfrotto. Der det også finnes forskjellige størrelser.

Best bet er å finne tak i faktisk informasjon, kontakte selger, og google.
Vis hele sitatet...
Eller så kan du måle opp, og lage platen selv Ikke mye jobb hvis du lager det av tre vil jeg tro
Sitat av Jonta Vis innlegg
1: Blablablabla
2: Det finnes to standarder for QR-plater, og den billigskiten der er neppe Arca Swiss-kompatibel.

Den andre «standarden» er Manfrotto. Der det også finnes forskjellige størrelser.

Best bet er å finne tak i faktisk informasjon, kontakte selger, og google.
Vis hele sitatet...
Beklager Grammarnazi, skal sende teksten til en norsklærer, eventuelt deg før jeg poster noe som helst på freak.
Tror jeg hadde fått flere intelektuelle svar da isåfall
Har dessverre leita meg i hjel på ebay og google. Billigskit er det nok da en lignendes selges på elkjøp for 199 kr og mitt eneste hop er fotovideo, men der så selger dem ikke platene akkurat billig.

Pyromanic: Det er sant , men mangler den skrua som man fester under kameraet 1/4 " tripod skrue .
Har sett et par vids av folk på youtube som har mekka seg en sånn av tre og det ser ut til å fungere
Men ja, får nok gjøre det enventuelt kjøpe en billig på ebay og modde den selv til å passe inn mcgyver style ^^
Sitat av Srbija Vis innlegg
Beklager Grammarnazi, skal sende teksten til en norsklærer, eventuelt deg før jeg poster noe som helst på freak.
Tror jeg hadde fått flere intelektuelle svar da isåfall
Vis hele sitatet...
Neida, det er ikke nødvendig. Bare les over det du skriver, og skyt inn tegnsetting der det trengs. Er ikke så mye som skal til før en post blir bedre å lese.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Har dessverre leita meg i hjel på ebay og google. Billigskit er det nok da en lignendes selges på elkjøp for 199 kr og mitt eneste hop er fotovideo, men der så selger dem ikke platene akkurat billig.
Vis hele sitatet...
Da ville jeg heller kjøpt et nytt, likt på elkjøp til 199 kr, siden det viser seg å være vanskelig å få tak i den platen.
Enig med McLovin, både grammatikkmessig og kjøp ny-messig.

Hvis du da mot formodning skulle finne på å lage platen selv, så får du tak i 1/4" UNC på (i alle fall)proffpartner.