Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  91 14246
Personlig har jeg i mange år vært interessert i tattoverings kunst, piercing og alt av body modifications.

splitting av tunge har blitt diskutert før okey, men jeg spør enda engang hva mener du om dette?

Å henge i kroker, er det akseptabelt eller er det bare absurd?
Hvorfor?

Wings of desire som styres av håve fjell (Mannen bak pain solution, og headmaster der) gjør det mulig for hvem som helst og prøve å henge i kroker.
Dette må man dog betale 800kr for, og det kan man prøve hver søndag i slutten av mnd. (Noe jeg har tenkt til å benytte meg av denne mnd).

Hvorfor syns du det er greit og f.eks tattovere deg versus det å splitte tunga?
jeg har ingenting imot og splitte tunga, har beskjente som har gjort dette og jeg vil faktisk gå så langt som og si jeg elsker det. ( hvordan det ser ut altså )
det og henge i kroker er ikke noe jeg verken ser ned på eller liker siden jeg ikke ser helt meingen men dog det er nok en del som gjør.
De som henger i kroker sier det er en "utav dæ sjæl" opplevelse. Ikke det at jeg vil gå så langt at jeg ofrer meg selv for det.

Folk er forskjellige, heldigvis.
I <3 DMT
Trådstarter
Vel, Hva er forskjellen på f.eks kampsport og det å henge i kroker, sånn fysisk sett. Om man tenker smerte så klart.
Jo høyere smerte jo mer endorfiner blir utløst som igjen gjør at opiat reseptorne i hjernen får det til å føles som mindre smerte?

Itilleg får du jo en intens euforisk opplevelse p.g.a det... som oftest.
Sist endret av Saint123; 3. oktober 2011 kl. 20:42.
Hvordan fungerer det å henge i kroker da?

Hvor blir krokene plassert? (Innbiller meg at krokene blir plassert på særdeles vonde plasser?)
Sitat av KingPill Vis innlegg
Hvorfor syns du det er greit og f.eks tattovere deg versus det å splitte tunga?
Vis hele sitatet...
For min del mener jeg at det blir teit å splitte tunga og ødelegge et vitalt organ som faktisk er utformet slik det er av en grunn.
I <3 DMT
Trådstarter
Her kan du lese litt om wings of desire, eventuelt kan du også søke opp - Pain solution.

http://www.wingsofdesire.org/

Det finnes mange forskjellige måter å henge "På" - feks angel metoden - da blir du festet med 2 kroker i skulderbladene såbvidt jeg har skjønt, og henger bare i det. Ellers finnes det masse andre stillinger som lotus osv (Se for deg buddha stillingen) også henger du deretter.

http://www.wingsofdesire.org/galleries/suscon-2008/#
Sitat av KingPill Vis innlegg
Her kan du lese litt om wings of desire, eventuelt kan du også søke opp - Pain solution.

http://www.wingsofdesire.org/

Det finnes mange forskjellige måter å henge "På" - feks angel metoden - da blir du festet med 2 kroker i skulderbladene såbvidt jeg har skjønt, og henger bare i det. Ellers finnes det masse andre stillinger som lotus osv (Se for deg buddha stillingen) også henger du deretter.

http://www.wingsofdesire.org/galleries/suscon-2008/#
Vis hele sitatet...
La meg først utbryte AU!!

Deretter, takk for svar og link, skal se litt der
Sist endret av Fuzzybossen; 3. oktober 2011 kl. 20:54.
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Mandokir Vis innlegg
For min del mener jeg at det blir teit å splitte tunga og ødelegge et vitalt organ som faktisk er utformet slik det er av en grunn.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet er tungen bygd opp av to muskler, så hvorfor skulle det gjøre det gjøre noe med det. ødelegger det tungen om du splitter dette rent kirurgisk og riktig. Folk kan jo trene seg opp til å ta i bruk hver del for seg selv, og f.eks klappe med den. Er til og med noen som mener at en person med splittet tunga kan slikke fitte bedre enn en med vanlig tunge. Haha.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_kxlm2wd2HN1qb3kydo1_400.jpg <--- Bilde av lotus suspension
Sist endret av Saint123; 3. oktober 2011 kl. 20:57.
Jeg har ikke imot noe som helst folk finner på mot seg selv egentlig. Har selv masse tattooveringer, og piercinger i ørene. Det å kløyve tunga er ikke helt my cup of tea, men skulle gjerne kysset noen som har gjort det. Tror det kan være tøft

Hva angår kroker og lignende: kjør på. Jeg synes det ser alt for vondt ut, men er det noe du har lyst til å prøve så synes jeg nesten at du skal det. Man lever kun èn gang.
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Dette er forresten måten jeg tenker og henge på -
http://images.onset.freedom.com/monitortx/1175201991-suspension.jpg

Tidligere skrev jeg "angel metoden" men mente da - suicide.

Sitat av moret Vis innlegg
Jeg har ikke imot noe som helst folk finner på mot seg selv egentlig. Har selv masse tattooveringer, og piercinger i ørene. Det å kløyve tunga er ikke helt my cup of tea, men skulle gjerne kysset noen som har gjort det. Tror det kan være tøft

Hva angår kroker og lignende: kjør på. Jeg synes det ser alt for vondt ut, men er det noe du har lyst til å prøve så synes jeg nesten at du skal det. Man lever kun èn gang.
Vis hele sitatet...
Det at en person har splittet tunga behøver nødvendigvis ikke å bety at den personen er flink til å bruke den. Derimot en som har øvd seg opp kunne sikkert vært tøft å kysse. Er enig der.
Sitat av KingPill Vis innlegg
Såvidt jeg vet er tungen bygd opp av to muskler, så hvorfor skulle det gjøre det gjøre noe med det. ødelegger det tungen om du splitter dette rent kirurgisk og riktig. Folk kan jo trene seg opp til å ta i bruk hver del for seg selv, og f.eks klappe med den. Er til og med noen som mener at en person med splittet tunga kan slikke fitte bedre enn en med vanlig tunge. Haha.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_kxlm2wd2HN1qb3kydo1_400.jpg <--- Bilde av lotus suspension
Vis hele sitatet...
Kult når du er 20år. 50år NOT eller blir det da sy den sammen igjen ? : )
Folk som henger seg i metallkroker er det noe galt med sier jeg bare.
Som regel er det en psykisk diagnose inne i bildet på sånne mennesker.
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Vel, Hva jeg syns er kult når jeg er 50 år vet jeg jo ikke. Mest sannsynlig har jeg kanskje en fasinasjon for det enda.
Uansett med tiden vet man jo heller aldri hvordan man "syr" sammen denne tunga om 30 år?
Men per dags dato er det da mulig å "smelte" den sammen såvidt jeg vet, eventuelt sy den?
Sitat av KingPill Vis innlegg
Vel, Hva jeg syns er kult når jeg er 50 år vet jeg jo ikke. Mest sannsynlig har jeg kanskje en fasinasjon for det enda.
Uansett med tiden vet man jo heller aldri hvordan man "syr" sammen denne tunga om 30 år?
Men per dags dato er det da mulig å "smelte" den sammen såvidt jeg vet, eventuelt sy den?
Vis hele sitatet...
Smelte sammen hud? Tenk litt på den en gang til!
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Folk som henger seg i metallkroker er det noe galt med sier jeg bare.
Som regel er det en psykisk diagnose inne i bildet på sånne mennesker.
Vis hele sitatet...
Noe galt med? Hva er det som er galt med det, vennligst utdyp det.
Hva er forskjellen på det og f.eks løpe til man spyr - fortjener man en diagnose av den grunn?

Nå får man jo arr på kroppen av å henge seg i kroker, men jeg vil gå så langt å sammenligne det med hvilken som helst sport som innebærer fysisk / psykisk smerte.

Kan forresten legge til at helt vanlige mennesker gjør dette, hver søndag på blitz blir dette gjort av både de som driver med det til daglig, og folk som aldri noensinne har gjort det. I tilleg til i mange ritualer rundt omkring i verdnen.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Smelte sammen hud? Tenk litt på den en gang til!
Vis hele sitatet...
Alt smelter bare det blir varmt nok, men et lite arr blir det nok.

Og tåler virkelig huden rundt 80kg altså? ..interesting
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Smelte sammen hud? Tenk litt på den en gang til!
Vis hele sitatet...
Okey, my bad. Tenkte ikke over det. Men ser for meg at du kan bruke en laser mellom hver side av musklene for å så lime sammen "vevet" rundt musklene.

Sitat av echuz Vis innlegg
Alt smelter bare det blir varmt nok, men et lite arr blir det nok.

Og tåler virkelig huden rundt 80kg altså? ..interesting
Vis hele sitatet...
Nå husker jeg ikke nøyaktig hvordan det blir gjørt. Men mener vi har et hudlag, så enda et lag, også har vi enda et lag til før det blir kjøtt. Det 3 laget henger man krokkene i, og å henge i dette er da mulig.

Til og med folk som henger i bare ansiktet osv.
Morsomt at du tok opp dette da jeg er ute etter å prøve det engang i nærmeste fremtid. Selv om jeg kjenner godt til Fjell og gjengen så visste jeg ikke at de hadde åpne henginger, så takk for tipset!

Selv er jeg ute etter å prøve det av nysgjerrighet. Har på en måte et sterkt behov for å gjøre det for min egen del.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Smelte sammen hud? Tenk litt på den en gang til!
Vis hele sitatet...
pircinger kan vell holde den sammen igjen
Splitting av tungen eller andre ting som endrer utseende i en unaturlig retning ville jeg aldri gjort.

Henge i kroker høres fett ut Kostet det 800 kan jeg ta det neste lønning om noen tøffinger er med.
Haha fyf.. Har etpar tættiser, men det her ble for sykt for meg ..
Jeg har virkelig ingen ting imot halvseriøs selvskading (vet ikke helt hva jeg skal betegne det som). Det eneste jeg vet er at jeg ikke har lyst til å gjøre det.

Synes virkelig det virker en smule tåpelig å kutte tunga for eksempel. Også det å henge i kroker, for den saks skyld Skal riktignok ikke mobbe eller skule stygt på de som gjør det, de skal få lov til å fortsette med hobbyene sine

Tatoveringer derimot, kunne jeg godt tenke meg, men det er halveis en annen sak.
Jeg synes at folk skal kunne gjøre AKKURAT som dem vil uten at noen andre skal bry seg.
Viss noen har lyst til å splitte tunga så hvorfor ikke?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Jeg kommer til å la meg henge i kroker så fort jeg får sjansen! Synes det ser veldig spennende ut, har tenkt på det i flere år..
Men jeg bor ett stykke unna Oslo, så det får bli en gang jeg svinger dit...
Har sett på et program hvor det var en som hang seg etter kroker i ryggen.. I følge han kunne du føle at huden "sprakk" og ga etter, slik at det ble en luftpute imellom huden som krokene hang i og ryggen.. Pga. dette var det rimelig ubehagelig å ligge på ryggen før det hadde "grodd" tilbake til sitt normale..

Selv er jeg usikker på om jeg kunne tenke meg det. Hadde aldri gjort det helt alene, men om vi var en kameratgjeng som skulle finne på noe litt spesielt sammen, hadde jeg lett vært med. Det eneste er at jeg tviler på at huden på ryggen min hadde tålt det
At det er en absurd og merkelig hobby må jeg si meg enig i.
Jeg liker at dere tørr og skille seg ut, og tørr og være annerledes en alle andre! det er en av grunnende jeg tok hullene
Eneste jeg har selv er 6mm i høyre og hadde 3mm i andre, men så datt den ut natten etter jeg tok den, det var for hovent til og ta i igjen :/
så må derfor vente til det har grodd
dette skjedde mest sannsynelig fordi;
Jeg tok hullet i øret, og utvidet det 2 min etter.
Jeg slet med først for lite hull, deretter større nål, så slite med 3mm.
Og anngående det med og fikse huden/tungen, de klarer jo og fikse store hull i ørene, da burde de klare tungen?
Sist endret av ImsdalFlaske; 4. oktober 2011 kl. 00:50.
Sitat av KingPill Vis innlegg

Det at en person har splittet tunga behøver nødvendigvis ikke å bety at den personen er flink til å bruke den. Derimot en som har øvd seg opp kunne sikkert vært tøft å kysse. Er enig der.
Vis hele sitatet...
Litt idioti om du ikke øver inn litt ferdigheter når du først deler tunga. Skulle blitt en jævla kløpper jeg ihvertfall ):
Tenk deg å bli sugd av ei jente som kunne hatt "en tungebit" på hver side av kukhodet! Grøss
Jeg grøsser bare jeg tenker på det. Men det er jo bare for min egen del, da. Hva andre gjør, det legger jeg meg ikke borti. Selv om jeg ikke ser vitsen.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Tenk deg å bli sugd av ei jente som kunne hatt "en tungebit" på hver side av kukhodet! Grøss
Vis hele sitatet...
grøss eller digg? jeg tenker det hadde vært kult å teste ihvertfall
Jeg mente at det mest sannsynlig hadde vært ekstremt digg ja: D
I &lt;3 DMT
Trådstarter
For de av dere som måtte ha lyst til å prøve å henge i kroker. Stikk innom Pin point piercing en uke før siste søndagen i slutten av mnd, og betal der. Det går såvidt jeg vet ikke ann å betale den dagen du skal henges, og tilskuere må betale 50 kr for å se på (Du får da lunsj der). Btw, noen som har lyst denne mnd, isåfall jeg kommer til å være der.
Om folk dreiv og kastrerte seg selv som sport/hobby måtte de ha fått lov til det, og det hadde ikke plaget meg. Jeg hadde ikke likt det, men jeg hadde ikke brydd meg.

Skriveleif, å ikke og...
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Smelte sammen hud? Tenk litt på den en gang til!
Vis hele sitatet...
Blir kanskje feil å si smelte, men jeg skjønner prinsippet hans.
Altså, man kan kutte av huden som har grodd i V sprekken, for så å sy det sammen, tror ikke det ville ha vært noe problem for dagens kirurger
Sitat av KingPill Vis innlegg
Kan forresten legge til at helt vanlige mennesker gjør dette, hver søndag på blitz blir dette gjort av både de som driver med det til daglig, og folk som aldri noensinne har gjort det. I tilleg til i mange ritualer rundt omkring i verdnen.
Vis hele sitatet...
Trodde du sa vanlige mennesker jeg?
Sitat av KingPill Vis innlegg
Noe galt med? Hva er det som er galt med det, vennligst utdyp det.
Hva er forskjellen på det og f.eks løpe til man spyr - fortjener man en diagnose av den grunn?

Nå får man jo arr på kroppen av å henge seg i kroker, men jeg vil gå så langt å sammenligne det med hvilken som helst sport som innebærer fysisk / psykisk smerte.

Kan forresten legge til at helt vanlige mennesker gjør dette, hver søndag på blitz blir dette gjort av både de som driver med det til daglig, og folk som aldri noensinne har gjort det. I tilleg til i mange ritualer rundt omkring i verdnen.
Vis hele sitatet...
Å splitte tunga ser jo helt jævlig ut. Hva er vitsen? Hvorfor ikke kutte av seg den ene øra i stedet.
Blitz ja, ja det måtte være noe. Begynte å lure på om det var normale mennesker det var snakk om med en gang.
Å splitte tunga ser jo ikke bra ut, hverken du er 20 eller 80, dessuten tror jeg ikke det ser så bra ut i en alder av 80, når du kommer med rullatoren på eldresenteret og åpner kjeften tror jeg noen komer til å få sjokk ;o

Pluss, det blir sikkert noe vanskligere å snakke med en splittet tunge, kline og lignende :P
Jeg syns ikke dette er noe gale, det er bare ikke for meg... Det er jo ikke noe "Gale" med personer som vil/gjør dette heller. Folk er forskjellige, slik er det bare

Men de som tar svi jern i ansiktet for å lage permanente arr, det er helt sinnssykt drøyt. Det synes jeg er mer ødeleggelse av kroppen.

- Serenity
Sitat av KingPill Vis innlegg
For de av dere som måtte ha lyst til å prøve å henge i kroker. Stikk innom Pin point piercing en uke før siste søndagen i slutten av mnd, og betal der. Det går såvidt jeg vet ikke ann å betale den dagen du skal henges, og tilskuere må betale 50 kr for å se på (Du får da lunsj der). Btw, noen som har lyst denne mnd, isåfall jeg kommer til å være der.
Vis hele sitatet...
Dude, dette har jeg faktisk lyst til. Antagelig har jeg ikke så mye annet å gjøre den søndagen uansett.
Det er faktisk sånn at jeg forventer en triprapport etter dette altså
Sist endret av Tsunami; 4. oktober 2011 kl. 10:31.
Jeg har også jævlig lyst til å prøve dette en gang i nær fremtid!
Forventer også en fin rapport fra Kingpill og Moret
Sist endret av Hydroide; 4. oktober 2011 kl. 11:26.
Er det noe vekt-grense for å henge i kroker? Tenk om huden ryker og du sitter igjen med to slafsete hud-lepper.

De gjorde dette på dansken og fingern engang, og han mente det som gjorde mest vondt var det å feste krokene.
Jeg synes splittet tunge ser skamkult ut! Ville dog aldri gjort det selv, jeg er litt for redd for smerte :P Men kudos til de som tør å gjøre det! Åhenge i kroker kunne jeg godt tenkt meg å prøve, hadde det ikke vært for at jeg (som nevnt) er redd for smerte. Hver sin lyst, uansett. Tror ikke alle som driver med slikt sliter psykisk.
Kan OVERHODET ikke se NOEN grunn til å holde på med slikt SØPPEL!!!!!!
Skaff dere et LIV!
Ingen her inne som har vært sammen med ei jente som har kløyva tunge? Ble litt nysgjerrig på DÈT aspektet rundt saken jeg!
En jeg kjenner godt som også henger her på forumet har splittet tunge. Ser igrunn ganske kult ut. Han kan bruke delene individuelt, men sa at det krever litt trening. Om han vil gi seg til kjenne å svare her i tråden får være opp til han.
C'mon! Pm duden da, så han blir ops på tråden hvertfall
Sitat av KingPill Vis innlegg
Noe galt med? Hva er det som er galt med det, vennligst utdyp det.
Hva er forskjellen på det og f.eks løpe til man spyr - fortjener man en diagnose av den grunn?
Vis hele sitatet...
mhm. syke og stygge bastarder, begge deler.
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Er det noe vekt-grense for å henge i kroker? Tenk om huden ryker og du sitter igjen med to slafsete hud-lepper.

De gjorde dette på dansken og fingern engang, og han mente det som gjorde mest vondt var det å feste krokene.
Vis hele sitatet...
Det gjør nok vondest å feste krokene vil jeg tro. Det samme gjelder jo med piercing, det er ikke det å ta piercingen som gjør vondt, eller i etterkant. Men selve det at de fester piercingen på stedet du har piercet.

Jeg har forresten sett folk som veier godt over 120 kg som har hengt i 2 kroker (Via ryggen). Var til og med engang på The squidling brother show (fakirshow) presentert av Pain solution hvor den med størst vekt, hang i 2 kroker før han klipte den ene krokken og bare hang i en.

kan forresten også legge til at han festet kroker gjennom øyelokkene og bærte dvergen i gruppa hans.

Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Ingen her inne som har vært sammen med ei jente som har kløyva tunge? Ble litt nysgjerrig på DÈT aspektet rundt saken jeg!
Vis hele sitatet...
Har nok ikke vært sammen med en som har kløyvet tunga i den forstand at jeg har vært kjæreste med den personen, Men har dog rota med henne og det var noe for seg selv

Sitat av null Vis innlegg
mhm. syke og stygge bastarder, begge deler.
Vis hele sitatet...
Det var en skikkelig god begrunnelse gitt.

Her er forresten en video med noen tricks.

Youtube video - Tunge triks.

Og her en video av suicide suspension Suicide
Sist endret av Saint123; 4. oktober 2011 kl. 15:52.