Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 810
Hei

Har en toshiba Satellite C660-1MFbærbar med intel hd graphics 3000
det som er når jeg prøver å oppdatere driveren fra intel sine sider så sier den at jeg har " oem " konfigurert driver og må laste ned fra toshiba sine sider. Men problemet er at den som ligger på toshiba sine sider er utdatert til 100 så jeg lurer på om det er no workaround man kan bruker her for å innstalere driveren fra intel som er up 2 date?

Håper noen kan dette her , for jeg er pissed og det er lørdag

Har fått fiksa det :P

For andre som lurer så laster man ned driveren i zip format, går til enhetsbehandling , trykker på skjermkort > intel hd > høyreklikk > oppdater driver > har disk > finner frem til zippen > ok ok ok or restarter så er driveren oppdatert ! hurra hurra hurra. Kommer nok til å innstalere ultimate win 7 på den pcen for toshiba sin sperre på alt irriterer driten ut av meg. Forever alone thread :P
Sist endret av SRB; 10. september 2011 kl. 00:27.