Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3823
Heisann.. nå plutselig så slutta tlf`en min å funke, trodde jeg da, stod bare ingen tlg til nett på telefonen, satt simkortet inn i en gammel tlf og fikk samme mld, så da regner jeg med at det er en feil på telenors nettverk..

noen andre som har samme problemet? en annen her har også telenor, men har full dekning, prøvde å ringe kundeservice hos telenor, og da kom det bare sånn opptatt lyd, utrolig irriterende...
Jeg har Telenor, og fungerer utmerket her hos meg.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
hmm rart det der, håper og kunne nå kundeservice i løpet av kvelden, eller er de kanskje stengt for natten? tenkte at sånne tjenester kanskje var døgnåpne jeg
Kan være service på en basestasjon i nærheten av deg.
Vet ikke hvor du bor men hvis det bare ligger en stor stasjon som tar for seg trafikken i dit område mister du nett hvis det utføres arbeid på den.
Hvis du mistet nette rundt kl 21.00 kan det stemme bra med service vinduet på litt store basastasjoner.
Med privatabonnement er kundeservice stengt etter kl 20:00, om du har testa sim i en annen tlf uten at det fungerer er det en av to grunner til feilen:

1. feil på SIM-kort
2. feil på Telenors mobilnett

Sjekkes enkelt ved å finne et annet Telenor-simkort og se om det får tilgang til nett i samme område.
Det vil jeg si kommer under pkt 2.

Feil i sentral på Stabekk vil uansett ikke gi feilmelding med at man ikke får tilgang til mobilnettet, men at samtaler ikke blir satt opp og at meldinger ikke blir sendt.
Sitat av &lt Vis innlegg
Heisann.. nå plutselig så slutta tlf`en min å funke, trodde jeg da, stod bare ingen tlg til nett på telefonen, satt simkortet inn i en gammel tlf og fikk samme mld, så da regner jeg med at det er en feil på telenors nettverk..

noen andre som har samme problemet? en annen her har også telenor, men har full dekning, prøvde å ringe kundeservice hos telenor, og da kom det bare sånn opptatt lyd, utrolig irriterende...
Vis hele sitatet...
Hadde samme problem i stad, men var bare ca en time. Etter det funka alt normalt igjen
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Funka igjen ett par timer etter at jeg hadde posta, var så rart at den andre personen her hadde full dekning, men,men problemet løst