Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3658
Finnst det ett programm som du kan redigerer innspillinger med? F.eks, visst du spiller inn noe på "Lydinspilling" i Windows.. Finsst det da ett programm som du kan drive å vri å vrenge på stemmen? E litt mere proffesjonelt program enn "Lydinnspilling"
Adobe Audition feks?
eller soundforge.
Eller et gratis program, Audacity.
Norsk er det vel og.

http://audacity.sourceforge.net/
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Du kan laste ned en trial av Cool Edit Pro. Det er lett å forstå seg på, samtidig som du kan gjøre en hel del med det. Liker du det så kan du jo kjøpe det
Trådstarter
Takk for alle svar=) Skal prøve de ut.
▼ ... flere år senere ... ▼
Drar denne gamle tråden opp igjen.

Leter etter et program som vrir på stemmen, men ikke et program som du må først spille inn stemmen, for å så redigere på den.
En kompis av meg og jeg selv, brukte et program for et års tid tilbake hvor du kunne prate live over spill og sånn, med tweaka stemme uten å måtte redigere lydklippet først. Men klarer ikke komme på hva det heter, og ja, har søkt på google, men får opp audacity da også.
Og vet ikke helt hva jeg skulle finne på å søke på for å finne svaret.

Kanskje litt dårlig forklart hva jeg er på utkikk etter, men håper noen her som kan hjelpe
Er det Voice Changer du tenker på?
Har selv "AV Voice changer" versjon 6. Noen lagrede "stemmer", men du kan velge fritt og legge til effekter og lyder. Går direkte, stemmen forandres når du snakker. Regner med det var noe sånt du var ute etter?
Djeah!
Stemmer det, takk for svar folkens