Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2192
Lenge siden jeg har lagt ut noenting som helst men jeg kommer ut med et nytt bilde jeg tok litt på random av en kompisgjeng:

http://el-larso.deviantart.com/art/Failed-117899211

kritikk og kommentarer mottas med tusen takk
Har bare en ting å si. Sinnsykt bra Har ikke så mye konstruktiv kritikk, men var ikke jævlig å se på. Det er ikke et slik bilde som virker "amatøraktig", dette virket proft!
Ikke fordomsfullt ment. Men er det de klærne de går i til vanlig, med sminke?
Fett bilde! Likte spesielt lyssettingen. Jeg syns at hodene dems er litt for høyt oppe, tenk på det gylne snitt når du fotograferer.
Haha, nei, aner ikke hvorfor klesbruken, men ingen sminke der

Dofty: Det gjør jeg konstant, men i dette tilfellet var ikke bakgrunnen stor nok til å få korrekt komposisjon, måtte bruke clonetool på gardinene for å få dekket til veggene, ellers hadde bildet sett veldig oppsatt ut og amatørmessig. Men takk lyset kommer fra tvn og en ikealampe^^
Part time ninja
locked65's Avatar
Digger bildet fargene og stemningen er perfekt. blar gjennom resten av bildene dine og liker hva jeg ser
Sitat av el_larso Vis innlegg
Haha, nei, aner ikke hvorfor klesbruken, men ingen sminke der
Vis hele sitatet...
Ok hehe, ser nå at jeg ble lurt av lyset

Fett bilde forresten
Fett bilde, eneste jeg irriterte meg over var den lille bryteren/knappen nede i venstre hjørne. Det er bare en bagatell, viss jeg ikke hadde blitt bedt om å finne noe "galt", så hadde sikker ikke lagt merke til den.
ah, den kunne jeg selvfølgelig ha fjernet;D
Flott bilde! Er det et blinkskudd eller var de fotomodeller?

Jeg tror bildet hadde vært bedre om det var litt mer luft/rom i bildet. Her ble det litt for tett og "intimt" etter min smak, hehe, men mulig det er bedre på denne måten. Fargene er flotte, og lyssettingen burde egentlig være flott, men likevel ble det litt rar og forskjellige lys på personene. En av dem ble veldig hvit mens den andre fikk for mye av "perfekt" hudfarge. Ellers har den personen til høyre fått den beste lyssettingen, hehe.
Jeg likte at de satt så tett, får følelsen av at de er "nærmere" hverandre i denne sørgende stunden etter at skateboardet har vandret heden.
they are close, they are skaters^^ derfor passer det bra^^
Han til venstre så litt loka ut, og det ødela litt. Men kudos for veldig bra lyssetting og godt etterarbeid! Spesielt på boardet.. Litt i overkant mørke ansikter, men det går greit.. All følelse og fortellingen hadde kommet sterkere fram med bare de to til høyre.
Nok en gang mulig jeg bommer her, og det er ikke vondt ment. Men stilen på klærne er etter min smak litt goth eller noe i den stilen. Og de er vel ikke så kjente for å være gode skatere?
Sitat av Dofty Vis innlegg
Fett bilde! Likte spesielt lyssettingen. Jeg syns at hodene dems er litt for høyt oppe, tenk på det gylne snitt når du fotograferer.
Vis hele sitatet...
Hvis du ser på bildene el-larso har på profilen sin, ser du at han ikke er helt ny innen foto, og er rimelig dreven. Å komme å be en som er såpass habil på han driver med om å bruke det gyllne snitt irriterer meg litt, for å være ærlig. Det er mulig du har rett, men jeg som selv har blitt imprentet med bruk av det gyllne snitt i snart 3 år på VGS, vet at hvis man kan reglene, så skal man bryte de
Hvor barskt er det å ta bilder i sokker?... :P
Mawww... dere er så søte! ^^,

Uansett, likte bildet, ser velgjort ut og iscenesatt.
Selge til IF-forsikring elns. ?
Bra bilde, men kanskje litt mye støy?
Sitat av shakin Vis innlegg
Bra bilde, men kanskje litt mye støy?
Vis hele sitatet...
Tja, syns ikke det var så mye at det gjorde noe. Fint bilde, herlig overdreven situasjon, eneste jeg irriterer meg over er at han holder brettbitene "feil" vei.
Sitat av Machintorsk Vis innlegg
hvis man kan reglene, så skal man bryte de
Vis hele sitatet...
Ikke at man SKAL, men at man vet litt mer om hvordan man KAN bryte dem og få et enda bedre resultat enn om man bare hadde fulgt dem slavisk

Forøvrig jobber jeg ofte sammen med en jente som virkelig ikke har skjønt det der. Dvs - jeg har vel klart å banke det sånn delvis inn i skallen på henne nå etterhvert, men dessverre bare delvis, noe som kan være veldig slitsomt til tider når man har måttet bryte noen regler for å få et best mulig resultat.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av murloc Vis innlegg
Nok en gang mulig jeg bommer her, og det er ikke vondt ment. Men stilen på klærne er etter min smak litt goth eller noe i den stilen. Og de er vel ikke så kjente for å være gode skatere?
Vis hele sitatet...
De fleste jeg skater med har klesstil som ligner på denne så jeg synes det passet veldig godt viss det var det du mente.

Viss du lurte på om klær/utseende har noe å si på prestasjoner innen idrett så tror jeg du bommer litt
Sist endret av Az0g; 11. april 2009 kl. 20:17.
Sitat av Az0g Vis innlegg
De fleste jeg skater med har klesstil som ligner på denne så jeg synes det passet veldig godt viss det var det du mente.

Viss du lurte på om klær/utseende har noe å si på prestasjoner innen idrett så tror jeg du bommer litt
Vis hele sitatet...

Hehe ja det var det jeg lurte på, men ikke slik du vinkler det Jeg kjenner ikke så mange skatere så jeg bare lurte

Jeg vil dessuten påstå at å skate i ballkjole kan påvirke prestasjoner i de fleste idretter foruten om ballroom dancing. Men nå kverulerer jeg bare, skjønner hva du mener, og nei mener såklart ikke at det betyr noe hvordan de kler seg
Fett bilde, men har det skateboardet hjul? Ser at den ene biten er andre veien en det andre, men ser ikke noen hjul