Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 895
Hei.
Plantet et frø ifra en weed jeg røykte. Den har nå spiret etter et par dager og ser fin ut, er ca 3cm høy og noen blader begynner å forme seg. Grønn og fin.

Jeg drar med to gutter og typen til han ene til Egypt nå på ferie i tre uker (i alle fall dersom vi får lov å reise), og lurer på om dere har noen tips til hvordan den kan best mulig overleve uten meg?

Jeg kan sikkert få noen til å vanne den i ny og ne. Hvilken pære/lampe er billig og tør jeg la stå på 3 uker i strekk inne i et skap?

Og generelt, til dere dyrkere, hvordan kan jeg få et produkt ut av denne planten med minimale utgifter? Nå gir jeg den lys med en 25w halogen-pære og en lampe i taket :P

Den ble plantet i en blomsterpotte som det tidligere var en mynteplante i, men den rev jeg ut. Får den nok næring nedi der tror dere?

Vil ikke ha en helt syk plante med 100g weed på liksom, bare den ser ut som en cannabis-plante til slutt er jeg egentlig fornøyd. Men hadde jo vært artig å fått noen gram :-)

Er mer hobbyprosjekt for kos, men trenger tips fordi om!
Les denne tråden: http://freak.no/forum/showthread.php?t=80119
Er det noe du lurer på etter du har gjort det så kan du stille spørsmål i den tråden så skal jeg svare deg.