Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5392
Hei!

Tenkte å kjøpe en ny Android telefon til bruk kun for å snappe om div salg

Snapchat har en tildelt til å plutselig slette snapchat brukeren og svarteliste telefonen. Da er telefonen helt ubrukelig selv om den nullstilles.

Ut fra det jeg har fått beskjed om fra Snapchat har de utestengt telefonen min med IMEI nummer, og tenkte da og kjøpe en ny telefon og ROOTE denne slik at jeg kan bytte IMEI nummer om snapchat utestenger enheten.

Det er ingen problem for meg å distribuere ny snapchat bruker ut til folket så det skal dere ikke tenke på.

Så til spørsmålet: Hvilken telefon skal jeg kjøpe? Den bør kunne rootes på enkelt vis og ikke være svindyr, men kan fint bruke feks 6.000 på en telefon så lenge jeg vet jeg får den rootet.

Det er også viktig at snapchat ikke "henger", bruker jeg feks en eldre Samsung telefon henger jo alt.

Hva anbefaler dere? og hvordan er fremgangen for å roote den?
Sist endret av 4asd13; 14. august 2022 kl. 16:44.
Om du ønsker en sikker og privat telefon så ville jeg kjøpt en Google Pixel og installert Graphene OS

https://grapheneos.org/