Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 722
Hva er best å gjøre med webhotell- leverandører som forsøker seg på dobbeltfakturering og eller fakturering av ting vi ikke har bestilt?

Fikk faktura fra et Norsk webhotell nå, som dreier seg om fakturering for ting jeg ikke har bestilt. Det skal ikke være så lett å prøve først, så snike seg ut bakdøra. Jeg mener oppegående fima må ha litt evner til å holde system i sakene sine.

To ting kunne gjøres??:
  • Putte dem i varslingslisten.no
  • Anmelde dem for bedrageri
hva med å ringe de?
Trenger jo ikke være nødvendigvis at dem prøver å lure deg.
Alt fra at en kompis driver bøll til at de faktisk har gjort en feil.
Voyage's Avatar
Trådstarter
Tror ikke det, kjøpte webhotell med en 50 pakke, som hadde 1GB båndbredde inkludert. Jeg bestilte også tillegg på 9GB båndbredde. De fakturerte for 10GB båndbredde(!) og 50- pakke separat. Jeg skrev til dem at dette ikke var akseptert og de rettet den feilen.

Nå, forsøker de seg igjen og fakturer for ting jeg ikke har bestilt.

Det stinker jo litt, minner meg om noen som prøver seg. Hvis kunden oppdager det var feil så retter de feilen - og hvis ikke får de ekstra penger..

Har sendt e-post til dem, og har utkast til liggende til varslingslisten.no på min Gmail konto.
Sist endret av Voyage; 12. april 2005 kl. 18:00.