Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 485
Jeg trenger et ekstrabatteri til mitt kamera: Canon Ixus V2, og lurer litt på hvor jeg skal kjøpe fra.
Batteriet som står i kamerat nå er av typen Canon Batteri NB-1LH 3,7V 840mAh

Etter å ha søkt rundt på noen webshopper har jeg funnet ut at prisene varierer VELDIG.
Fra 554,- hos komplett helt ned til 153,- hos advance

Er det slik at sistnevnte batteri er uorginalt, at det er derfor det er så billig?

Priseguiden hos hw.no viser priser mellom 200 til 550 kroner for et slikt batteri. Jeg er litt forvirra her, trenger litt hjelp og anbefalinger.

Hvor skal jeg kjøpe batteri hen? Jeg betaler ikke selv denne gangen, så kvalitet går foran pris i dette kjøpet.

Takk for svar.

-Croyfer-
Ville tippe at det har med kvalitet å gjøre. Som at de billige kansje ikke tåler så mange opladninger, eller sprenger elns, men aner ikke.
Hvrtfall det jeg ville tippet.
Hvis Batteriet er akkurat samme, dvs. samme merke lager begge 2, er det vell akkurat det samme?
0,5L Cola - Hydro: 20kr
0,5L Cola - Kiwi: 11kr

idiotisk exempel, men du fatter pointet?