Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 678
Hei!

Jeg hadde en speed på 1.3mbps og var nødt til å restarte maskinen. Jeg slo den av og på, så startet jeg uTorrent. Nå ligger speeden på 50kbps. Hva må jeg gjøre for å få den tilbake?
Vent. µTorrent er p2p, og vil ikke gi en "stabil" nedlastningshastighet, da andre brukere laster opp til deg, og ikke fra en server
Integrert
kaan921's Avatar
Trådstarter
men :/ speeden lå jo på 1.3mbps istad, nå er det 50 kbps! tror det er noe galt fra min side
Nei, det trenger ikke å bety det. Mest sannsynlig er det fordi du ikke har klart å skape en kobling til de samme seederne som du hadde i sted. Eventuelt så klarer du å koble det til flere seedere etter hvert så hastigheten stiger.
ja og hvor leecher du fra?
Public trackers har råttent seed, da de fleste avslutter å seede medengang dem får nedtorrenten. Men derimot på private trackere så er det jo ratio system der man må opprettholde den over et viss nivå. Feks 0.3 for å ikke bli bannet.