Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7357
Hei!


Tenkte å kjøpe en ny pc fra komplett, men tårer ikkje å bygge den selv, kjenner heller ikke noen som jeg stoler nok på til å bygge den... så jeg lurte på om komplett kunne bygget den for meg, og eventuelt hvor mye.

Hvis ikke, så er jeg veldig åpen for tips til nye pc rundt 6k, skal brukes til spilling (Gta, Cod, Gmod o.l) skal brukes til surfing også ofc
Ja

Min datamaskin er bygget hos komplett
Fikk bestemme hvilke komponenter selv
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Hvor mye kostet dette?
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Ja

Min datamaskin er bygget hos komplett
Fikk bestemme hvilke komponenter selv
Vis hele sitatet...
Fordel og legge til info om hvordan du fikk den bygget selv.. Valgte du bare Komplett sine datamaskiner og endret innholdet?
Sitat av UB3R Vis innlegg
Fordel og legge til info om hvordan du fikk den bygget selv.. Valgte du bare Komplett sine datamaskiner og endret innholdet?
Vis hele sitatet...
Husker ikke. 1 år siden.

Noen som kan linke?
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Du kan huke av ett eller annet som sier at dem skal montere den, husker ikke helt åssen det var. Men ja, de bygger
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Husker ikke. 1 år siden.

Noen som kan linke?
Vis hele sitatet...
Linke til hva? Du som valgte delene..

Sitat av orbeck Vis innlegg
Du kan huke av ett eller annet som sier at dem skal montere den, husker ikke helt åssen det var. Men ja, de bygger
Vis hele sitatet...
Om du ikke finner det kan du ringe de på Mandag og høre
Sitat av UB3R Vis innlegg
Linke til hva? Du som valgte delene..



Om du ikke finner det kan du ringe de på Mandag og høre
Vis hele sitatet...
Mente link på komplett.no, hvor man kan velge komponenter som dem bygger.

Hei Miss-bruk. Fant ut hvordan man kan velge delene.

Gå til denne linken: http://www.komplett.no/k/kd.aspx?bn=10306

Så trykk på bildet, til pc-en du har lyst å konfigurere. Så velg delene.
Så kjøp.
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
åja, men det visste jeg allerede om... var ikke sånn jeg mente
Fra tråden i signaturen min: Få maskinen din ferdig bygget.

Komplett sine konfigurerbare maskiner har begrensede valgmuligheter og det er en dyr butikk. På netshop.no får du altså bygget en maskin som passer akkurat deg, med helt valgfrie komponenter, til 370,-.
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Dette visste jeg allerede Http, men takker for infoen
Les beskrivelsen

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku...et_10306=10426

Alt leveres montert og klart med 3 års support og garanti samt med en fullversjon av Windows 7 Home Premium ferdig installert og klart til bruk
Sist endret av davidentotre; 9. april 2011 kl. 20:20.
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Les beskrivelsen

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku...et_10306=10426

Alt leveres montert og klart med 3 års support og garanti samt med en fullversjon av Windows 7 Home Premium ferdig installert og klart til bruk
Vis hele sitatet...
Det er ikke dette TS spør om. Han vil velge deler selv, uavhengi av de konfigurerbare maskinene til komplett.
komplett sine konfigurerbare maskiner har begrensede valgmuligheter, og du vil ikke velge alt av deler du kanskje vil ha, som gir mest for penga.
TS er ute etter fritt fram med og velge deler, så betale komplett en liten slant for at dem bygger den for han, han er ikke ute etter og konfigurere maskiner dem allerede selger
Ok. Beklager.Misforsto
Om du ser på http://www.komplett.no/k/k.aspx?acti...&topic=builtpc

Der står det:
Vi leverer både komplette kampanjemodeller og muligheten for skreddersøm av din egen Komplett PC. Når du skreddersyr PC-en, kan du velge blant kompatible komponenter for å sette sammen din PC. Komplett bygger og tester PC-en for deg. (Vi monterer kun PC-er som bygges via PC-byggeren, ikke hvis du fritt velger komponenter i handlevognen.)

Såvidt jeg kan se så kan du ikke velge fritt og legge i handlevognen for å så la de bygge den.
"Skreddersøm" linken går dessverre ingen steder, så vet ikke helt hvor skreddersydd du kan gjøre PC'en

Det kan hende at du kan velge fritt når du skreddersyr, men du kan da bare velge kompatible deler som nevnt ovenfor.
Hadde blitt stress for komplett å ta kontakt med personer som har lagt sammen en liste i handlevognen om de har bestilt deler som ikke passer sammen
Sist endret av Zaim; 9. april 2011 kl. 20:34.