Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 757
Hei.

Vurderer kjøp av en ny gitar og trenger litt hjelp ifra noen som har relativ ok peiling på gitarer.
Jeg har så og si null peiling, men er ute etter en bra gitar for en grei pris og kom fram til denne gitaren til 1500,- : MTC-080-P A.MARTINEZ CLASSIC GUITAR /FULL SCALE /NATUREL
23092 MET GITAARTAS & STEMFLUIT /W.GUITARBAG & PITCHP. (klippet fra qxl)

Noen som kan med handa på hjertet si om dette er en bra gitar for en nybegynner?
Sist endret av r33l; 4. mai 2005 kl. 10:24.
Sitat av r33l
Hei.

Vurderer kjøp av en ny gitar og trenger litt hjelp ifra noen som har relativ ok peiling på gitarer.
Jeg har så og si null peiling, men er ute etter en bra gitar for en grei pris og kom fram til denne gitaren til 1500,- : MTC-080-P A.MARTINEZ CLASSIC GUITAR /FULL SCALE /NATUREL
23092 MET GITAARTAS & STEMFLUIT /W.GUITARBAG & PITCHP. (klippet fra qxl)

Noen som kan med handa på hjertet si om dette er en bra gitar for en nybegynner?
Vis hele sitatet...
En bra gitar, er oftes som en kvinne , godt brukt er best....
Du kan ta kontakt med en musikkforhandler så får du svar...
r33l: du kan kjøpe min gitar. Mer gitar får du IKKE for pengene. Jeg prøvde å selge den for litt siden her på nFF, men fikk lite respons. Bilder og beskrivelse av gitaren finner du her. Gir deg en veldig god pris hvis du er interessert.

Edit: Du får også med en veldig god bag som koster 500-600.
Edit2: Jeg er meget skeptisk til den gitaren du poster. Har en kamerat som handla noe lignende på qxl, og den er lagd av papp virker det som.

Jeg quoter tangaalf fra salgstråden min:
Jeg prøvespilte en Crafter D18 for ganske få dager siden hos en kammerat, faren hadde vist kjøpt en helt ny en i butikken for 3500 eller noe. Må bare si at det er en av de beste akustiske gitarene jeg har spilt på.

Har desverre en drøss med gitarer atm så er ikke interesert, men tenkte det kunne hjelpe om noen andre gikk god for at det var en fantastisk gitar

Imo: ville jeg aldri solgt den
Vis hele sitatet...
Sist endret av Gilgamesj; 4. mai 2005 kl. 13:03.