Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  171 13829
Noen som trenger en ranked jungler? har sikkert alle jungle champsa nesten spillt i 2 år nå EUW
Sitat av Echodius Vis innlegg
Jeg må bare spørre, føler du det sånn at det er lettere å spille ranked på Nordic enn på west?
Har flere venner som er gold på nordic, men de kommer seg ikke ut av silver på west..
Vis hele sitatet...
Bullshit. Soloq retardsa er like retarded overalt. Men så er Soloq litt flaks og da Spørs hvor like bra man spiller, hvilke roller man får etc.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Jeg må bare spørre, føler du det sånn at det er lettere å spille ranked på Nordic enn på west?
Har flere venner som er gold på nordic, men de kommer seg ikke ut av silver på west..
Vis hele sitatet...
2k elo paa Nordic foler jeg er litt som 1600 paa West. Nivaaet paa spillerne er hoyere av en eller annen grunn. Nordic har litt bedre community enn West foler jeg og.

Har spilt med platinum og diamond spillere fra baade EU West og Nordic. Er faktisk en del forskjell paa de to. West spillerne er som oftest litt mer passive og tenker seg om litt mer ser det ut til. Nordic spillerne er veldig agressive. Dette er kun basert paa mine observasjoner.

I low elo (silver V og lavere) er det ikke veldig stor forskjell foler jeg. Du finner baade daarlige og gode spillere men EU West er litt mer competetive.

Ligger fortsatt i silver da jeg ikke spiller saa veldig mye paa EU West kontoen som paa Nordic.
Sist endret av Bmariuz; 6. mars 2013 kl. 22:36.
Hva er favoritt teamsa til folket da? Jeg selv er en TSM fan, men liker ganske mange andre oxo
Sitat av Kriis Vis innlegg
Hva er favoritt teamsa til folket da? Jeg selv er en TSM fan, men liker ganske mange andre oxo
Vis hele sitatet...
Dignitas #1.
Scarra er elsk, og hele teamet er blide hele tiden, som man ofte ser på playercams, de elsker det de gjør, og de er gode på det de gjør. Curse er teamet som kommer etter Dig. Voyboy op. Cya nerdz
Sitat av Glenni Vis innlegg
Dignitas #1.
Scarra er elsk, og hele teamet er blide hele tiden, som man ofte ser på playercams, de elsker det de gjør, og de er gode på det de gjør. Curse er teamet som kommer etter Dig. Voyboy op. Cya nerdz
Vis hele sitatet...

Scarra er alltid stabil, og en veldig god streamer
Hater kiwikid fordi han er så cocky. Men han jungleren er jo digg.

cya nerdzz
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Har et spørsmål til dere:

Hva er forskjellene på Dota2 og LoL?

Jeg prøvde Dota2 for litt siden og ble igrunn ganske overrasket over at jeg likte slike spill. Har bare sett såvidt på LoL på youtube og for meg virket det ganske identisk. Så før jeg setter meg ordentlig inn i et av spillene tenkte jeg kunne spørre om hvem av de som er best.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Scarra er alltid stabil, og en veldig god streamer
Hater kiwikid fordi han er så cocky. Men han jungleren er jo digg.

cya nerdzz
Vis hele sitatet...
Crumbzz ja, uten tvil en av de mest underrated junglerene. Spot on ganks, og streamen er kjekk å se på. Kiwikid er jeg ikke så sikker på, føler champion poolen hans er for liten. Ban singed å elise, plutselig så har han ikke mer comfort champs å spille.
Sitat av r0bin Vis innlegg
Har et spørsmål til dere:

Hva er forskjellene på Dota2 og LoL?

Jeg prøvde Dota2 for litt siden og ble igrunn ganske overrasket over at jeg likte slike spill. Har bare sett såvidt på LoL på youtube og for meg virket det ganske identisk. Så før jeg setter meg ordentlig inn i et av spillene tenkte jeg kunne spørre om hvem av de som er best.
Vis hele sitatet...
Det tar litt tid å sette seg inn i MOBA om du aldri har spilt MOBA games før. Personlig liker jeg bedre Leauge Of Legends Men det er jo smak og behag.

Forresten vil jeg si at Leauge Of Legends er mye mere populært etc.

Sitat av Glenni Vis innlegg
Crumbzz ja, uten tvil en av de mest underrated junglerene. Spot on ganks, og streamen er kjekk å se på. Kiwikid er jeg ikke så sikker på, føler champion poolen hans er for liten. Ban singed å elise, plutselig så har han ikke mer comfort champs å spille.
Vis hele sitatet...
Jeg var veldig skuffa over Dignitas i S2, men i S3 til nå syns jeg de har prestert bra
hva skjer med at en ikke kan logge på a? når jeg går innpå der som lol oppdateres og en kan trykke play står det bare unviable og en kan ikke trykke på play. Da Fuq? Ene kompissen min spiller nå men jag kan ikke logge på. interneten min er fin. spiller på eune.
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
hva skjer med at en ikke kan logge på a? når jeg går innpå der som lol oppdateres og en kan trykke play står det bare unviable og en kan ikke trykke på play. Da Fuq? Ene kompissen min spiller nå men jag kan ikke logge på. interneten min er fin. spiller på eune.
Vis hele sitatet...
skriv "thereisnourflevel"
takker! *titegn*
Noen som er keen på å ta et par runder med meg? Ikke mange venner pålogget, så hadde vært gøy å spille med noen pro-freaks.

Navn: Bagurz
euw eller eune?
Av lag så liker jeg best M5(pga. russiske gener).
Om noen trenger en support å spille med i duo eller team så bare legg til ''Azx1x'' på EUW.
Elsker å spille med Taric, Sona, og spesielt god med Thresh. Holder på å øve meg med Blitz og Karma nå.
Pretty pro med Draven adc.

Spesielt med en Thresh som support. Pleier å spille duo ranked med Azx1x ^ . Aldri tapt vår lane så langt.

Draven-Thresh combo funker heftig.

Er også udødelig når jeg spiller Yorick på top. Har blitt countra av flere champions. Men aldri tapt lanen min. Spiller safe, harrasser litt. Dreper dem når de minst forventer det

Add meg EUW - SuperBookey
Sitat av SuperBookey Vis innlegg
Pretty pro med Draven adc.

Spesielt med en Thresh som support. Pleier å spille duo ranked med Azx1x ^ . Aldri tapt vår lane så langt.

Draven-Thresh combo funker heftig.

Er også udødelig når jeg spiller Yorick på top. Har blitt countra av flere champions. Men aldri tapt lanen min. Spiller safe, harrasser litt. Dreper dem når de minst forventer det

Add meg EUW - SuperBookey
Vis hele sitatet...
Hvor mange kamper har du spilt om du aldri har tapt lanen din? Imponerende! Spesielt på solo top, hvis du er premade bot og ikke har veldig uflaks går det som regel greit.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av SuperBookey Vis innlegg
Pretty pro med Draven adc.

Spesielt med en Thresh som support. Pleier å spille duo ranked med Azx1x ^ . Aldri tapt vår lane så langt.

Draven-Thresh combo funker heftig.

Er også udødelig når jeg spiller Yorick på top. Har blitt countra av flere champions. Men aldri tapt lanen min. Spiller safe, harrasser litt. Dreper dem når de minst forventer det

Add meg EUW - SuperBookey
Vis hele sitatet...
Yorick taper aldri lane.
Sitat av Zetta Vis innlegg
Av lag så liker jeg best M5(pga. russiske gener).
Om noen trenger en support å spille med i duo eller team så bare legg til ''Azx1x'' på EUW.
Elsker å spille med Taric, Sona, og spesielt god med Thresh. Holder på å øve meg med Blitz og Karma nå.
Vis hele sitatet...
Gambit Gaming?

Visst jeg hadde vært deg, så hadde jeg øvd meg på Blitzcrank, fordi Karma er hakket unna useless atm, og jeg har hørt at hun skal få remake :P

Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Yorick taper aldri lane.
Vis hele sitatet...
Jo?

titegn
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Hvor mange kamper har du spilt om du aldri har tapt lanen din? Imponerende! Spesielt på solo top, hvis du er premade bot og ikke har veldig uflaks går det som regel greit.
Vis hele sitatet...
Jeg har jo tapt en lane før. Men aldri med Yorick solo top. Eller Draven som adc.

Mener Draven er den beste Adcarryen som har kommet ut så langt. Han er den med mest basic damage. Som gjør så han outlaner hvilken som helst annen adcarry. Har fått 100% kontroll på å catche axene hans, og bommer aldri med ultien.
Flere ganger hvor jeg sender ut ultien hans over hele banen ( Fra bot lanen til top lanen f.eks ) og treffer korrekt.
Yorick er jo som sagt bare "unbeatable" i top lane. ( Som kanskje er grunnen til at jeg aldri har tapt lane med han )
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Yorick taper aldri lane.
Vis hele sitatet...
Så sant, så sant.
Sitat av SuperBookey Vis innlegg
Jeg har jo tapt en lane før. Men aldri med Yorick solo top. Eller Draven som adc.

Mener Draven er den beste Adcarryen som har kommet ut så langt. Han er den med mest basic damage. Som gjør så han outlaner hvilken som helst annen adcarry. Har fått 100% kontroll på å catche axene hans, og bommer aldri med ultien.
Flere ganger hvor jeg sender ut ultien hans over hele banen ( Fra bot lanen til top lanen f.eks ) og treffer korrekt.
Yorick er jo som sagt bare "unbeatable" i top lane. ( Som kanskje er grunnen til at jeg aldri har tapt lane med han )


Så sant, så sant.
Vis hele sitatet...
Draven har en av de beste laningphasene ja, men om han f.eks kommer opp mot en Cait-Blitz combo, tror jeg han kan bli shutta ned ganske hardt, tenker jeg med min rare tankegang (?)

MEN, om han ikke får snowballa for hardt i laningphase, er han ikke like god i teamfights, pga veldig short range.
Hvem er god til å jungle som er AP og har en del HP ?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Amumu *titegn*
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Hvem er god til å jungle som er AP og har en del HP ?
Vis hele sitatet...
Cho & Nunu fungerer ganske greit som jungle..Eller så har du jo Amu som er klart best, man han er forever banned :/
High Magus
10100's Avatar
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Hvem er god til å jungle som er AP og har en del HP ?
Vis hele sitatet...
Cho, amumu, Maokai
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Dersom noen freaks er gira på noen runder yoloque en dag, er det bare å adde meg. mkeeeey (med 4 e-er ja) lvl 30 @ EUW
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Hvem er god til å jungle som er AP og har en del HP ?
Vis hele sitatet...
Liker amumu, nunu og maokai. ^^
stinkdyr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
euw eller eune?
Vis hele sitatet...
De fleste har valgt EUW, som f.eks jeg og vennene mine, men det er jo ditt valg. Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt euw mtp. hvis noen av vennene dine spiller lol er det mest sannsynlig at de spiller på euw
Går det an å jungle med Elise ?
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
De fleste har valgt EUW, som f.eks jeg og vennene mine, men det er jo ditt valg. Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt euw mtp. hvis noen av vennene dine spiller lol er det mest sannsynlig at de spiller på euw
Vis hele sitatet...
var egentlig ment til han som lurte på om noen ville spille med han. Spiller på eune siden den stod på standard og det samme gjorde vennene mine men skall snart bytte pga lavt spiller nivå på eune.
High Magus
10100's Avatar
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Går det an å jungle med Elise ?
Vis hele sitatet...
Ja, du kan jungle med alle.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Draven har en av de beste laningphasene ja, men om han f.eks kommer opp mot en Cait-Blitz combo, tror jeg han kan bli shutta ned ganske hardt, tenker jeg med min rare tankegang (?)

MEN, om han ikke får snowballa for hardt i laningphase, er han ikke like god i teamfights, pga veldig short range.
Vis hele sitatet...
Jeg pleier alltid å være den som banner. Og Blitz er faktisk en jeg ALLTID banner. Så kan ikke akkurat si at jeg tar Blitz-Cait combo. Men Draven-Thresh combo funker mot alle såsi.

Sitat av 10100 Vis innlegg
Ja, du kan jungle med alle.
Vis hele sitatet...
Riktig, ihvertfall etter de nye itemsa kom. Pretty much hvem som helst kan jungle.
Sist endret av SuperBookey; 10. mars 2013 kl. 20:12.
Sitat av SuperBookey Vis innlegg
Jeg pleier alltid å være den som banner. Og Blitz er faktisk en jeg ALLTID banner. Så kan ikke akkurat si at jeg tar Blitz-Cait combo. Men Draven-Thresh combo funker mot alle såsi.


Riktig, ihvertfall etter de nye itemsa kom. Pretty much hvem som helst kan jungle.
Vis hele sitatet...
Men igjen, så er det folk som er mere viable enn andre
▼ ... over en uke senere ... ▼
ok, angående slike badger en får av honor. har: 17 friendly 14 helpfull 104 teamwork og 30 honorable opponent. Hvorfor har jeg ikke fått en badge? er lvl 30 og har fått alle honor etter jeg ble lvl 30.. Noen som vet hva grunnen er?
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
ok, angående slike badger en får av honor. har: 17 friendly 14 helpfull 104 teamwork og 30 honorable opponent. Hvorfor har jeg ikke fått en badge? er lvl 30 og har fått alle honor etter jeg ble lvl 30.. Noen som vet hva grunnen er?
Vis hele sitatet...
Så enkelt som at du har fått for få..
Har selv 211 Teamwork, fortsatt ingen badge ^^ Men en god del er gitt av personer jeg har på friends lista, noe Riot har sagt at ikke gjelder..
På EU north fikk jeg badge for honorable opp på ca 75 badges, jobber meg for tiden opp igjen da alt ble reset når jeg transfera over til EU west :/
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
har 100+ av alt med 300 teamwork og har ingen badges. Trur de satt opp grensene når de så at veldig mange fikk dem den første uka.
Jeg fikk badge på 75 teamwork, men i går så var den ikke der mer :O Har ikke blitt banna eller leava et game, og har fortsatt alle mine teamwork, helpfull osv på stats, unntatt badgen. Merkelig...
Sist endret av L33tenGutt; 25. mars 2013 kl. 00:36.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Jeg fikk badge på 75 teamwork, men i går så var den ikke der mer :O Har ikke blitt banna eller leava et game, og har fortsatt alle mine teamwork, helpfull osv på stats, unntatt badgen. Merkelig...
Vis hele sitatet...
Det jeg mener, trur de har satt opp grensen :P
Det har vært snakk om at de skal modifisere/endre badge systemet.

Badge systemet fungerer slik at det tar med i berekningen hvor mange games du har spilt, og hvem som har gitt til deg. En honor fra en som sjeldent gir honor er verdt mer enn fra en som gir til alt og alle. Hvordan dette oppdateres med tid vet jeg ikke, om det tar average over tidsperioder, eller om man må få masse honor hele tida, fra dag 1 det ble implementert.
Hvist jeg bytter til euw, mister jeg alt utenom champs?
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
Hvist jeg bytter til euw, mister jeg alt utenom champs?
Vis hele sitatet...
Du mister så klart ikke runer f.eks som du har spart opp over tid, honors derimot ble reseta når jeg tok en transfer..
hva med wins da? og takedowns osv?
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
hva med wins da? og takedowns osv?
Vis hele sitatet...
Wins, takedowns, stats generelt kan bli borte, skjedde med meg ihvertfall. Har hatt et par venner som ikke mistet noe. Runer derimot ble gjort om til IP, måtte kjøpe inn alt på nytt. Champs/Skins/Rune pages er der
Fikk honorable opponent badge når jeg hadde rundt 55 honor points. Er i level 20.
Badges går på hvor stor prosent av games du får honor i, ikke antall.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Badges går på hvor stor prosent av games du får honor i, ikke antall.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan flere her inne være så bastant på dette rundt badges?

Badge/honor systemet er "hot topic" & noe som har irritert spillere på forumet/irc kanalen til Riot i ei god stund nå :/
Riot har enda ikke gitt no konkret/skikkelig svar på hvordan dette funker..

Prøv gå igjennom noen tråder bl.a på forumet så ser man fort at Riot staff omtrent kommer med forskjellig svar på dette hver bidige gang de får spm om det =/

Henger man på irc kanalen #r/leagueoflegends(god del av Riot staff er der)
så ser man også at det virker som de prøver unngå spm om honor hver gang de blir spurt, hvis de svarer så kommer det forskjellige svar også der

Syns selv honor systemet var en god ide, men de kunne fint ventet med det til de faktisk hadde et fastsatt system på hvordan det skal fungere
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
ok, angående slike badger en får av honor. har: 17 friendly 14 helpfull 104 teamwork og 30 honorable opponent. Hvorfor har jeg ikke fått en badge? er lvl 30 og har fått alle honor etter jeg ble lvl 30.. Noen som vet hva grunnen er?
Vis hele sitatet...
De gjorde det vanskeligere.
Vil noen spille med meg i kveld? Er ikke level 30 enda. HermanSo@EUW (level 21)
Sitat av Hermzz Vis innlegg
Vil noen spille med meg i kveld? Er ikke level 30 enda. HermanSo@EUW (level 21)
Vis hele sitatet...
Spiller som regel med 3-4 andre venner om kveldene, men dersom det sku være en plass ledig i kveld så kan du vell alltids få være med på ett par games...

Ser dog helst at du har mic/teamspeak & at du er rundt 18 år +?
Vi som spiller fast sammen er alt fra 20 opp til 27
Sitat av Hightime Vis innlegg
Spiller som regel med 3-4 andre venner om kveldene, men dersom det sku være en plass ledig i kveld så kan du vell alltids få være med på ett par games...

Ser dog helst at du har mic/teamspeak & at du er rundt 18 år +?
Vi som spiller fast sammen er alt fra 20 opp til 27
Vis hele sitatet...
Heyhey! Eg vil spele me dokke! Nettopp blit lvl 30 er 14 (ganske voksen for alderen, synst eg) Har headsett med mic og eg rager ikkje.