Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 595
Kjøpte meg en for en stund siden.. Veldig fornøyd med den, har bare en ting på utsette på den.. Den oppfører seg ikke som en vanlig USB hardisk! Man må instalere det der 634u*t934tj*39 programmet før man kan aksesse(riktig stavet..?) den!!
Er vel ikke noen som vet om det går ann å forandre på dette? Tviler på det går, men det er lov å spørre... :d
Tok meg tre min å installere programmet, så jeg har egentlig ikke tenkt på det..
Veldig fornøyd med spilleren jeg også, bortsett fra størrelsen...men det var verdt de 1500,- jeg sparte på å ikke kjøpe IPod!

PS: nå til dags, kan man til og med skrive køntri og sørvis, så "aksesse" kan nok godkjennes..ring Ivar Aasen..
1. d4
steili's Avatar
Trådstarter
Er ikke p.g.a. at det tar lang tid, men det er litt dumt å måtte instalere driveren hos kompiser viss jeg skal overføre noen filer fra dem...
Ahh..forstår! Ja, akkurat det er en ulempe...
steinarlima: søk på forumet her. Jeg har posta om dette før.
1. d4
steili's Avatar
Trådstarter
Ja.. Beklager..
Den er grei, gjør ikke meg så mye, men tror admins er litt leie poster som gjentar seg :P

btw, hvis du finner en løsning på dette problemet, så vær så snill å si ifra!

lykke til! (tror du trenger det :/)