Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4299
hei!

Kjøpte en FM sender med bluetooth til bilen i dag slik at jeg kan høre musikk fra telefonen min som da skal kunne høres fra anlegget i bilen, når jeg stikker senderen i sigarett tenneren så slår den seg på. Jeg får koblet den til telefonen via bluetooth, men klarer ikke å finne den "rette kanalen" får å høre musikken ifra anlegget i bilen. Hva er det jeg gjør feil? kjører en 2004 golf modell bil om det hjelper..

beklager men tittelen skulle helst vært "Hvorfor kobler ikke FM senderen til Bilen"
Sist endret av HectorX; 27. oktober 2021 kl. 19:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vanligvis så har de display der det står fm stasjon den sender på, bare ta manuell søk til samme stasjon og lagre etterpå så er det som regel bankers
Se i manualen hvilken frekvens den sender på, så setter du FM radioen på samme.
Regner med du har sjekket volumet, men det har lurt meg noen ganger. Telefon, sender og bilradio har alle volumjustering hos meg og alle må være skrudd opp.
Sist endret av Lilleoslo; 27. oktober 2021 kl. 20:08.
Små FM sendere har ikke særlig mye effekt, og antennen din er nok på utsiden av bilen, sikkert haifinne bak. Har prøvd en sånn adapter på en annen VWAG bil og kvaliteten var svært lav og det var alltid bakgrunnstøy. Om du har 2004 Golf så kan du fint få montert DAB+/Bluetooth spiller for ca 1500. Du må ha spiller, DIN facia og CANBUS adapter. Absolutt verdt det om du skal ha bilen noen år til.

Har du Golf V så vurder også RCD 330, monteres rett inn, da får du touch, bluetooth og Android Auto /Carplay for 2500-3500kr.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Se i manualen hvilken frekvens den sender på, så setter du FM radioen på samme.
Vis hele sitatet...
ordnet seg! Gjorde akkurat dette! Takker