Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3760
Sliter litt med å laste ned en film fra VG+, eller dvs. jeg får lastet ned filmen uten feilmeldinger men den lar seg ikke åpne i noen av avspillerene jeg prøver.

Har prøvd VLC, WMP og BS Player.

Får beskjed om at filen er korrupt eller at det mangler en codec og får opp feilkode 0xc00d36c4

Har prøvd å laste ned fila flere ganger sånn i tilfelle det skulle være feil på nedlastingen
Sist endret av Wipeout; 20. september 2019 kl. 19:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
På mac kan du åpne quicktime og recorde output fra skjermkort og lydkort.
Vet ikke om det er samme funksjonalitet på quicktime på windows men verdt å sjekke ut..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Har du prøvd youtube-dl?
Takk for svar, men har prøvd en rekke forskjellige downloadere... mange finner ikke filen, mens andre finner den og laster den ned. Men jeg får ikke spilt den av.
Ikke akkurat en løsning på problemet ditt, men en mulig workaround: screen recorder?
Jeg har ikke VG+, men testet å laste ned fra VGTV med Video Download Helper som er en utvidelse til Firefox, fungerte fint å spille av filen da.