Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1039
Hei!

Siden det begynner og bli jul så tenkte jeg at jeg skulle prøve å finne et Julespill. Tenker ikke da på å være nissen og skli ned piper, men spill som er satt til julen eller med snø og mørke. Alt som kan virke litt juleaktig.

Det eneste jeg kan komme på er skyrim på grunn av snøen.
Sist endret av HuskaIkke; 7. desember 2013 kl. 19:52.
TF2 med nisse hatter?
Gode gamle Flåklypa-spillet til PC, da Flåklypa assosieres med jul, og spillet er i tillegg utrolig god stemning.
Tidenes beste vinterspill (Forutenom Yeti Sports) er forøvrig Snow Drift. Ekstremt bra tidsfordriv!
http://www.miniclip.com/games/snow-drift/en/
Jeg pleide i alle fall å runde Harry Potter spillene når det nærmet seg jul.
http://www.spille.no/full-julenisse-1.htm

Spilte alltid dette rundt juletider før. Takk for påminnelsen
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg pleide i alle fall å runde Harry Potter spillene når det nærmet seg jul.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset! Mange gode minner på gameboy og PS2, med harry potter.
Max Payne 1 og starten av Mafia 2
En kompis av meg påstår Mafia 2 gir helt vilt med julestemning :P Vet ikke noe om det selv. Men du kan jo sjekke det ut. Skyrim er jo også litt jule-aktig, da.
Vinterbanene i Diddy Kong Racing til N64
Sitat av steinolav1 Vis innlegg
En kompis av meg påstår Mafia 2 gir helt vilt med julestemning :P Vet ikke noe om det selv. Men du kan jo sjekke det ut. Skyrim er jo også litt jule-aktig, da.
Vis hele sitatet...
Jeg er faktisk enig, aner ikke hvorfor, kanskje det har noe med at jeg prøvde Mafia 2 for første gang i romjulen, ellers er det pga hele atmosfæren i spillet.