Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1010
Som topic sier : Hvor mye sopp spiser dere til en tripp?
New generation
colakork's Avatar
Alt fra 20 ferske rett i munnen (larver esj ik)

til 20-60stk tørka og kokt opp i vann.

20stk tørka gir en nice vibe til å gå seg en tur i sola.

Går du over 20 kan du fort få et slapt tryne og ellers rar oppførsel.
Tatt sopp en gang. 2,5g. Jeg har endel erfaring med LSD fra tidligere. 2,5g var en fin dosering for meg. Kanskje noe høyt hvis det er en jomfrutur på psykedelia.
R.i.p 23.04.2021
3g er sweetspoten her. Men det magiske skjer på 4-4,5g
Sitat av Tarm Vis innlegg
3g er sweetspoten her. Men det magiske skjer på 4-4,5g
Vis hele sitatet...
Gjerne utdyp bro

Sitat av colakork Vis innlegg
Alt fra 20 ferske rett i munnen (larver esj ik)

til 20-60stk tørka og kokt opp i vann.

20stk tørka gir en nice vibe til å gå seg en tur i sola.

Går du over 20 kan du fort få et slapt tryne og ellers rar oppførsel.
Vis hele sitatet...
Og sånn ca i gram vil dette si?
Sist endret av Dreadpiratez; 13. mars 2021 kl. 15:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det spørs jo helt på styrken IMO. Spiste 1g Golden Teacher som var ganske svak forhold til 0.25g Flein som var merkbart sterkere.

Er det jomfrutripp så ville jeg tatt 1-1.5g Golden Teacher. Flein 0.6-1.2g. Dette er ikke satt i stein siden alle reagerer forskjellig til Psykadelica.

Kan hende du tripper balle av 0.5g, kan hende du så vidt merker noe av 1.5g. Men anbefaler og starte lavt for første gang.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ble rimelig tatt på senga av 0,8g her om dagen, lagd i sjokolade. Lav toleranse har så mye å si.

Cubensis kan variere kraftig hvis man ikke dyrker frem Samme genetikk hver gang,

Kan tilogmed få bunk sopp (fremsto inaktiv)
Sist endret av meaculpaUIO; 13. mars 2021 kl. 16:08.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Dreadpiratez Vis innlegg
Gjerne utdyp bro



Og sånn ca i gram vil dette si?
Vis hele sitatet...

Da begynner man og høre stemmer og vesner kan dukke opp som viser seg ting & tang.totalt egodød ,man vet ikke lengerhva realiteten er, man bare er i nuet der & da .utrolig vanskelig og forklare.sjekk ut noe terrance mckenna på youtube. Han spiser heroiske doser. Greia er at vis du virkelig vil oppleve noe "spirituelt" eller snakke med vesner fra andre dimensjoner kan du egentlig aldri spise nok .må pushe deg selv over den ukomfortable sonen og bare la det gå sin gang.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
både 3 og 4 gram er en ganske heavy dose jeg ikke vil anbefale til andre en erfarne trippere. det kan fort bli litt heftig og skummelt om du ikke kjenner til rusen fra før. Nå vet ikke jeg hvor erfaren du er men for nybegynnere anbefaler jeg vanligvis ca 30 tørka sopp eller ca 1g til 1,3g som en fin start så kan man heller leke litt med å ta sterkere doser når man er litt mer trygg på det.
bruke mellom 2 - 3 gram. vil prøve høyere