Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2390
Har dere forslag til snus som kan passe til en eldre kvinne på 60+ som har røkt fast i over 40år?

Hun er ikke av typen som liker søte ting.
Matvaner er kryddret og mye urter i maten.
Brus og godteri blir aldri spist så snus med smak av sjokolade, søtsaker utgår
Mint smak kan fungere tror jeg.

Snusen må ikke renne og helst ikke svi så alt for mye i førsteomgang.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med snus uten tilsatt noe smak (altså som kun har smak av tobakk)? ^^,
gøteborgs rapé?
Vanskelig å si hva som svir og ikke lenger pga hyppig snusbruk i over 10 år, men vet at en del som ikke liker at det renner snuser Skruf Fresh White f.eks. Jeg synes personlig de posene er litt vel tørre og føles jævlig i tannkjøttet om man snuser mye, men ikke alle er enige med meg der.
Føler nå uansett at dette er en veldig "normie" snus som du kan se så og si overalt hvor det er snusere.
G3 white ex strong burde prøves.

Ellers er general ekstra sterk et unikum, den renner en del dog.

heartslava
Sist endret av heartslava; 6. februar 2021 kl. 15:07.
Mange som går fra røyk til snus opplever ninotinsjokk så jeg ville styrt unna sterke merker. Epok har en del fine mintsnuser. For min del er favorittsnusen en mint snus som heter skruf fresh S2.
Ville startet med skruf super white fresh s2. Helt hvite poser så blir ikke brun på tenna/leppene . Renner nesten ikke heller, og har en god mint smak.
Skruf Fresh eller The Lab av noe slag er de to merkene som jeg synes renner minst. Bare sørg for at det er white snus du kjøper. Styrke 2 eller 3 burde funke greit.