Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2852
Hei!

Er en PC gamer som er på utkikk etter ny kontor stol som skal erstatte min nåværende, som begynner å bli defekt. Den nye stolen MÅ kunne justeres på en rekke ting, som høyde ol.

Har sett på både Living, og Bohus uten å finne noen skikkelige..

Takk for alle svar!
Sist endret av MightyUnknown; 14. januar 2014 kl. 20:56.
MARKUS fra IKEA.

Jeg har hatt denne stolen i.. veldig lenge ihvertfall. Det er en av de beste stolene jeg har brukt til å sitte lenge ved PCen. Tre venner av meg har kjøpt den i etterkant fordi de likt min så godt.
Sist endret av PerPerPerPer; 14. januar 2014 kl. 21:12.
ca. pris kunne tenke deg å bruke på stolen?
Legg med litt mer info om hva du er ute etter også (nakkestøtte, musematte holder på armlenet osv)

Link til Hardware.no Gamingstol tråd
Yo bitch.
MightyUnknown's Avatar
Trådstarter
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
ca. pris kunne tenke deg å bruke på stolen?
Legg med litt mer info om hva du er ute etter også (nakkestøtte, musematte holder på armlenet osv)

Link til Hardware.no Gamingstol tråd
Vis hele sitatet...
Den skal ikke ha mye spesielt, men kunne jo gjerne hatt en nakkestøtte. Jeg må ha en som funker å brukes lenge i strekk, og som også ikke er så alt for dårlig for ryggen.

Den skal selvfølgelig være behagelig.

Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
MARKUS fra IKEA.

Jeg har hatt denne stolen i.. veldig lenge ihvertfall. Det er en av de beste stolene jeg har brukt til å sitte lenge ved PCen. Tre venner av meg har kjøpt den i etterkant fordi de likt min så godt.
Vis hele sitatet...
Den ser veldig interessant ut!
Sist endret av MightyUnknown; 14. januar 2014 kl. 21:17.
Bygdetulling
varg300's Avatar
God gammaldags StressLess
Et tastutur i fanget, et på bordet rett forran, en mus på armlena og en på bordet, to flatskjermer og en diger 21tommers kasseskjerm midt i fleisen. Toppen av "læxing"
Sist endret av varg300; 14. januar 2014 kl. 21:18.
Yo bitch.
MightyUnknown's Avatar
Trådstarter
Sitat av varg300 Vis innlegg
God gammaldags StressLess
Et tastutur i fanget, et på bordet rett forran, en mus på armlena og en på bordet, to flatskjermer og en diger 21tommers kasseskjerm midt i fleisen. Toppen av "læxing"
Vis hele sitatet...
Er ikke på leting etter en sånn stol, da jeg skal kunne sitte i den i lengre perioder uten å få vondt i ryggen.

Andre som kan anbefale PerPerPerPers anbefaling?

Vær obs på at bordet jeg har er veldig stort i høyden, og derfor må den kunne være justerbar.
Sist endret av MightyUnknown; 14. januar 2014 kl. 21:21.
Sitat av varg300 Vis innlegg
God gammaldags StressLess
Et tastutur i fanget, et på bordet rett forran, en mus på armlena og en på bordet, to flatskjermer og en diger 21tommers kasseskjerm midt i fleisen. Toppen av "læxing"
Vis hele sitatet...
StressLess er digg en liten stund, så blir det utrolig slitsomt. Vet ikke om det bare er meg.

Den Ikea-stolen så ikke så dum ut.
Yo bitch.
MightyUnknown's Avatar
Trådstarter
Absolutt ikke, og prisen er veldig god.
Ser den ble anbefalt i hardware.no-tråden også.

Hvis du kjenner noen som jobber i en litt større bedrift kan det ofte hende at de har møbler til overs, skikkelige kontormøbler er ofte høy kvalitet og stolene er ofte forbanna gode! Ordna en gratis stol slik selv, dessverre virka det som det er mer ergonomi enn komfort som er i fokus på denne.
Yo bitch.
MightyUnknown's Avatar
Trådstarter
Nei, tror ikke det nei..

Blir nok å kjøpe selv.
Jeg har selv Markus stolen fra Ikea, eneste som irriterer meg er harde armlen.
Ellers er den knalle god til lange økter foran skjermen
Yo bitch.
MightyUnknown's Avatar
Trådstarter
Så på denne og, den var egentlig en grei pris på. Er det noen som har denne stolen som kan anbefale den? Ser at det står at den er komfortabel å sitte på i 'lange arbeidsøkter', noe du kan si jeg gjør når jeg gamer..

Det er "VOLMAR".
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69896322/
Yo bitch.
MightyUnknown's Avatar
Trådstarter
Det ble en Markus. Takk for alle svar.

Moderator kan stenge tråden.