Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2333
Hei!

Siden vi er inn i ny måned med nye regler tenkte jeg å høre etter hva slags system som fungerer best for å skaffe dagens underholdning?

Hva fungerer best av Seedbox, proxy, VPN og private tracker? Laster ned lite, da jeg bruker Netflix endel.

Hvilken sikkerhet gir foreksempel zbigz.com?`

Bruker idag Unblock-US.com DNS, er dette på noen måte sikkert?

Hva mener dere?: ) Vil helst ikke ha noen begrensninger på hastighet, og det kan gjerne være gratisløsninger. Fungerer det bra er jeg villig til å betale.

Takker: )
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
btguard har fine pakker og priser for torrentproxy, og er anbefalt av det meste på interwebs.

disse put.io-guttene er nesten verre enn apple-fanbois!
Kommer du inn på en bra private tracker er du rimelig safe. De konsentrerer seg først og fremst om å skremme småbrukerne på piratebay.

Jeg ville vært litt forsiktig med store "pay to leech" trackere, som f.eks torrentleech, men det finnes hauger av små som nesten ingen vet om...
Unblock-US er ikke sikkert da de gir loggen til politiet om de spør. Velg en VPN som ikke lagrer logg.
Sitat av phish Vis innlegg
Kommer du inn på en bra private tracker er du rimelig safe. De konsentrerer seg først og fremst om å skremme småbrukerne på piratebay.

Jeg ville vært litt forsiktig med store "pay to leech" trackere, som f.eks torrentleech, men det finnes hauger av små som nesten ingen vet om...
Vis hele sitatet...
Tror du det?
Hvis noen vet så kan vel likesågodt alle vite...
Sitat av phish Vis innlegg

Jeg ville vært litt forsiktig med store "pay to leech" trackere, som f.eks torrentleech, men det finnes hauger av små som nesten ingen vet om...
Vis hele sitatet...
Hva mener du med pay to leech trackere ?
Små vpn løsninger uten logg finner dre på hf. De er privat eid og det finned flere titalls å velge mellom
Sitat av phish Vis innlegg
Kommer du inn på en bra private tracker er du rimelig safe. De konsentrerer seg først og fremst om å skremme småbrukerne på piratebay.

Jeg ville vært litt forsiktig med store "pay to leech" trackere, som f.eks torrentleech, men det finnes hauger av små som nesten ingen vet om...
Vis hele sitatet...
Pay to leech? Den var ny, hva er det for noe? TL er ikke slik!
Sitat av Jazze Vis innlegg
Pay to leech? Den var ny, hva er det for noe? TL er ikke slik!
Vis hele sitatet...
Da har du ikke undersøkt mulighetene på TL skikkelig.

Med å betale littegranne, fjerner de alle restriksjoner som normalt er knyttet opp mot ratio, inkl. slots, ventetid & sletting ved for lav ratio.
TL har VIP basert på donasjoner ja.
Det er ikke noe som heter pay to leech! Og du kan bli banna om du likevel ha donert, det er bullshit deluxe!
Sitat av Jazze Vis innlegg
Det er ikke noe som heter pay to leech! Og du kan bli banna om du likevel ha donert, det er bullshit deluxe!
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig kan du fortsatt bli banna, men du slipper også å seede siden ratio restriksjoner blir fjerna. Det kan selvsagt være at det ikke er slik hos alle trackere du kan kjøpe VIP hos, men TL har definitivt det med i sin VIP-pakke.
Torrentleech føles litt "kommersiell" i forhold til de andre som er vanskelige å få tak i. Nå har jeg ikke konto der lenger fordi jeg aldri brukte det, men bortsett fra + for utvalg og veldig lett å seede så er det ikke ikke veldig mye å rope hurra for, og den er stor og forholdsvis kjent. I forhold til f.eks HDBits, som er "umulig" å komme seg inn på og vanskelig å seede på, så føles "konseptet" helt annerledes. HDBits er virkelig drevet av entusiaster, og har mye unikt fordi brukerne bryr seg på en annen måte.

Det at det er "vanskelig" å seede ser jeg personlig på som et pluss, da det tvinger folk til å seede lengre. <3 ratiowhores.

Du kommer ikke utenom at du kan kjøpe deg fri fra ansvar på torrentleech, og i mine øyne er det "pay to leech".