Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2374
Har et par spørsmål som jeg lurer på (får ps4 imorgen):
1. Når jeg tar i bruk ps PLUS sin 14 dager prøve, når jeg er ferdig med denne.. går jeg direkte over på månedsbetaling, eller kan jeg velge? og evnt. kan jeg avbryte videre betaling, slik at jeg får spille online de 14 dagene og deretter kan sette opp betaling etterpå.

altså det jeg vil:
sette opp alt som jeg må(debit card info) for å aktivere 14 dagers prøvetid --> gå direkte (dag 1) å avbryte videre betaling --> spille ferdig 14 dagers prøvetid --> legge inn informasjon på nytt --> betale for et år...

det er vel mulig?

2. Fungerer mitt Razer kraken pro headset til ps4. må vel bare plugge den i kontrolleren?

1. Ja. Prøveperiode er prøveperiode. Bare husk å deaktiver automatisk nytegning. Legg inn nytt kort, bestill årsabonnement.
2. Har ikke prøvd selv. Dersom den har 3,5mm Jack og mic skal det gå fint.
1: 14 dagers prøveabonnement blir automatisk fornyet til et månedsabonnement. Du kan kansellere 24 timer før fornyelsen.

Ditt andre spørsmål må noen andre svare på.
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
tusen takk for så rask tilbakemelding!
aight, så det lureste vil være da og bruke kortinfo og deretter huske deaktivere eller kansellere 24 timer før fornyelsen... og deretter legge inn kortet igjen med et årsabbonnement.

den har 3.5 mm så det skal funke fett det

gleder meg som et barn til imorgen. var å handlet på black friday vettu
Alt av headset som har 3.5mm funker.
Prøveabonement blir avsluttet ved mindre du har valgt noe annet.

Forøvrig er kvaliteten på dualshock 4 shitty, så forvent å bruke en del penger på ekstra kontroller.
Er på min 7 nå
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Forøvrig er kvaliteten på dualshock 4 shitty, så forvent å bruke en del penger på ekstra kontroller.
Er på min 7 nå
Vis hele sitatet...
Selv på jobb hvor min jobb-PS4 (fra tidlig 2014) blir brukt av 6 andre (i tillegg til meg) har vi ikke hatt noen problemer med to stk Dualshock 4, ei heller har jeg hatt problemer med mine to hjemme, så hvis du er på din syvende så vil jeg tro det er du som er fellesnevneren hvis de blir ødelagt så ofte at du nå er på din syvende..
Dualshock 4 får lett slitasjeskader, er nesten sjeldent og se en kontroll som ikke har revnet i gummien på stikkene.
har hatt ps4 siden release, R2 knappene er det som pleier å ryke først, er det ikke den som ryker så er det left thumbstick som slutter å fungere i visse retninger samt å trykke den inn (L3) slutter å fungere.
Etter dette er det gjerne x,o,trekant eller firkant som henger seg.
Det finnes nesten ikke grep i kontrollen heller.
Jeg bruker kontrollene helt normalt, akkurat som jeg gjorde med ps3 og xbox 360 kontrollene.

Utallige tråder på nett over hvor dårlig dual shock 4 er, den blir også omtalt som den værste ps kontrollen ever.