Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135357
Sitat av Kriis Vis innlegg
Satt akkurat verdensrekord. Er dette standard??
Vis hele sitatet...
Gjorde også akkurat det, så ja.
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Foreløpig synes jeg det er ganske gøy dersom man spiller oppdrag med venner. Alene blir det litt stusselig.
Og så er det mye vanskeligere å få store summer med penger her enn det er offline, og det liker jeg, det blir litt mer realistisk. Man må virkelig jobbe for pengene.
Vis hele sitatet...
Har de fjernet kofferten med penger på havbunnen?
Sitat av Kriis Vis innlegg
Trenger noen å spille meed! PS3! Kontakt meg.
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen å spille med! når jeg trykker på "go straight to gta online" eller noe sånt, så er jeg helt alene... er det sånn med deg og?
Add meg på Playsation 3, har ingen og spille med ATM så hadde ikke vært feil med en norsk og spille med!

Fanz93 @ps3
Sitat av Fanz Vis innlegg
Add meg på Playsation 3, har ingen og spille med ATM så hadde ikke vært feil med en norsk og spille med!

Fanz93 @ps3
Vis hele sitatet...
Jeg får ikke til å spille med andre!! vet du hva som kan være problemet?

eller går an å spille oppdrag og deathmatch og alt sånn, men på free roam er jeg alene... forever alone
Sist endret av Reite95; 2. oktober 2013 kl. 18:33.
Sitat av Reite95 Vis innlegg
Jeg får ikke til å spille med andre!! vet du hva som kan være problemet?
Vis hele sitatet...
Hmm, tror det enda er mye tull med online delen på PS3, men om du trykker join friends eller join crew, så skal det funke! da kommer man ihvertfall på samme server.
Sitat av Fanz Vis innlegg
Hmm, tror det enda er mye tull med online delen på PS3, men om du trykker join friends eller join crew, så skal det funke! da kommer man ihvertfall på samme server.
Vis hele sitatet...
har du et crew jeg kan bli med i?
Sitat av Reite95 Vis innlegg
har du et crew jeg kan bli med i?
Vis hele sitatet...
Har vell et som du kan bli med i!
Add meg på ps3, så kan vi evt spille litt!
Sitat av Fanz Vis innlegg
Har vell et som du kan bli med i!
Add meg på ps3, så kan vi evt spille litt!
Vis hele sitatet...
ok, flott! navn?
Sitat av Reite95 Vis innlegg
ok, flott! navn?
Vis hele sitatet...
fanz93

Bli gjerne med i vårt: http://socialclub.rockstargames.com/crew/kripos
Alle nordmenn er velkomne.


Uansett, jeg kommer da faen ikke inn på Online.
Sitat av Fanz Vis innlegg
fanz93

Vis hele sitatet...
da har jeg addet deg!
Regner med at folk her har mer erfaring enn meg når det kommer til Ps3 og online spilling.
Kjøpte meg ps3 for og spille GTA 5, så er veldig noob når det kommer til konsollen og hvordan ting rundt det fungerer.

Men poenget mitt er, er det skype folket bruker når man spiller sammen? legger merke til at mange bruker ingame talk, men siden man trenger ekstra mic/cam for og benytte seg av det så er det vell bedre og bruke skype.
Sist endret av Fanz; 2. oktober 2013 kl. 18:45.
Sitat av TheSantaAss Vis innlegg
Bli gjerne med i vårt: http://socialclub.rockstargames.com/crew/kripos
Alle nordmenn er velkomne.


Uansett, jeg kommer da faen ikke inn på Online.
Vis hele sitatet...
Takk! lykke til!
Hvordan spiller man med folk? Kunne tenkt meg og spille med en kamerat, men vet ikke hvordan vi joiner hverandre?
Sitat av TheSantaAss Vis innlegg
Bli gjerne med i vårt: http://socialclub.rockstargames.com/crew/kripos
Alle nordmenn er velkomne.


Uansett, jeg kommer da faen ikke inn på Online.
Vis hele sitatet...
Har sendt request nå!
Sitat av TheSantaAss Vis innlegg
Bli gjerne med i vårt: http://socialclub.rockstargames.com/crew/kripos
Alle nordmenn er velkomne.


Uansett, jeg kommer da faen ikke inn på Online.
Vis hele sitatet...
never mind, så at det var en ps3 crew.


Noen som har et xbox crwe her?
Sist endret av kenny; 2. oktober 2013 kl. 18:55.
Sitat av kenny Vis innlegg
never mind, så at det var en ps3 crew.


Noen som har et xbox crwe her?
Vis hele sitatet...
nFF har et eget xbox crew, men jeg tror muligens det crewet er helt fullt nå.
Noen som har klart å komme online med ps3 nå?
Flere som får melding om at rockstar cloud servers are down ?

Sitat av lål Vis innlegg
Noen som har klart å komme online med ps3 nå?
Vis hele sitatet...
Var online tidligere, men kommer ikke inn nå.
Er det noen ps3 folk som får spillt nå? Eller har dere, som meg, Social service unavailible ?
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Flere som får melding om at rockstar cloud servers are down ?
Vis hele sitatet...
Jepp.. (titegn)
Sitat av Undiken Vis innlegg
Jepp.. (titegn)
Vis hele sitatet...
Jeg fikk det opp, så trykte jeg bare Retry, så funka det fint etterpå.
Kjøpte akkurat GTA V, håper jeg kan spille SP likevel om de har trøbbel med online-servere?
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Kjøpte akkurat GTA V, håper jeg kan spille SP likevel om de har trøbbel med online-servere?
Vis hele sitatet...
Det kan du absolutt gjøre.
Hvor mange timer er det snakk om i SP? Bare sånn ca, er det 20, eller 100 timer?

Sitat av s1gh Vis innlegg
Det kan du absolutt gjøre.
Vis hele sitatet...
Takk!
Sitat av lål Vis innlegg
Noen som har klart å komme online med ps3 nå?
Vis hele sitatet...
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Hvor mange timer er det snakk om i SP? Bare sånn ca, er det 20, eller 100 timer?


Takk!
Vis hele sitatet...
Tror du bruker ca 24T gameplay på storymode ?
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Hvor mange timer er det snakk om i SP? Bare sånn ca, er det 20, eller 100 timer?
Vis hele sitatet...
Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg brukte vel et sted mellom 15 og 20 timer på å fullføre spillet.
Det skal dog sies at jeg ikke har 100% på absolutt alt, så du kan regne med en del flere timer om du i tillegg tar alt av side missions osv.
Jeg ble ferdig med Main Story i forgårs. Har hatt det siden releasedagen, men har bare kost meg og utforsket mye mellom hovedoppdraga. Oppfordrer deg til å gjøre det samme. Men hovedhistorien i seg selv tar ikke lange tida. Dessuten er vel dette det letteste GTA spillet jeg noensinne har spilt. Slet omtrent ikke på noen av oppdraga.
Stiller meg bak det Fuzzybossen sier; utforsk spillet!
Det er haugevis av easter eggs og morsomme steder i spillet som er verdt tiden de tar å finne
Sist endret av s1gh; 2. oktober 2013 kl. 20:19.
Holder på instalere spillet nå, men lyden er helt fucka? Kommer bare en skrapelyd gjennom hele greia. Lyden fungerte helt fint til jeg startet spillet.
Edit: Skal prøve og ta inn/ut plata når install er ferdig.

Noen som har opplevd det samme?

.
Sist endret av Volch0k; 2. oktober 2013 kl. 20:26.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Holder på instalere spillet nå, men lyden er helt fucka? Kommer bare en skrapelyd gjennom hele greia. Lyden fungerte helt fint til jeg startet spillet.
Edit: Skal prøve og ta inn/ut plata når install er ferdig.

Noen som har opplevd det samme?

.
Vis hele sitatet...
Noen få ganger har jeg opplevd at lyden har vrengt seg, aka. sprakelyder.
Det har løst seg ved å restarte spillet.
Noen andre som har mistet characters etter at rockstar cloud meldingen har kommet opp, har skjedd 2 ganger her nå, og må gjøre alt på nytt igjen.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Dessuten er vel dette det letteste GTA spillet jeg noensinne har spilt. Slet omtrent ikke på noen av oppdraga.
Vis hele sitatet...
Samme her, eneste jeg slet med var den ene "tingen" du kan finne, som er gjemt godt, og ikke mulig å hente via bil eller gange.

(tror jeg forklarte meg godt her uten å gi ut en spoiler.)
Stor skuffelse ifølge pressfire
http://www.pressfire.no/features/Xbo...og-helt-gratis

Får ikke prøvd det selv, da det ikke funker å lagre char
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Spelte og kom i lvl 4, men nå når jeg prøver er characteren min borte.. er det på grunn av at cloud serverene er nede og vil det fikses?
Sitat av Raymond Vis innlegg
Stor skuffelse ifølge pressfire
http://www.pressfire.no/features/Xbo...og-helt-gratis

Får ikke prøvd det selv, da det ikke funker å lagre char
Vis hele sitatet...
pressfire må tydeligvis være de eneste i verden som har fått testet ut GTA Online fullt ut.

Jeg har bare fått prøvekjørt det litt, og sitter her og er nesten stressa for at jeg ikke får gjort noe, nå har socialclub også problemer, og får ikke opprettet mitt eget crew engang.
Fikk meg endelig inn her for litt siden på xbox 360 etter 2 dager med feilmeldinger. Stoppet opp på første DM oppdrag for den kunne tydeligvis ikke finne spillere :P
Faen as, gama i rundt 3-4 timer online forså save alt og finne ut at ingenting ble saved pga cloud serverne er nede lol , kom til level 7 online med rundt 100 k i cash flott
sikkert dumt spørsmål, men hvordan saver du i gta online? må jeg kjøpe leilighet?
Hadde oppgradert til maskingevær og hele pakka, men nå er det bare pistolen her.
Sitat av kenny Vis innlegg
sikkert dumt spørsmål, men hvordan saver du i gta online? må jeg kjøpe leilighet?
Hadde oppgradert til maskingevær og hele pakka, men nå er det bare pistolen her.
Vis hele sitatet...
Det er autosave hele tiden.. Grunnen til at din status ikke ble lagret, er en feil hos Rockstar
Sitat av Pope Vis innlegg
Det er autosave hele tiden.. Grunnen til at din status ikke ble lagret, er en feil hos Rockstar
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar.
Lurte bare på om jeg måtte kjøpe et safe house, og garage med en gang, bilen min er jo forsikret.
Tar evigheter på loading skjermen, så timer jeg ut. Det står "Timed out joining session Please return to Grant Theft Auto V and try again later"

what do?
Sitat av Bomboklat Vis innlegg
Tar evigheter på loading skjermen, så timer jeg ut. Det står "Timed out joining session Please return to Grant Theft Auto V and try again later"

what do?
Vis hele sitatet...
Det skjer meg og. Det er ikke annet å gjøre enn å vente til de har fikset opp i problemene. Det eneste jeg synes er dumt er at man går tilbake til singel player igjen. Det burde vært mulig å fortsette å være der man er, og trykke retry.
noe som irriterte meg grensesløst var at jeg endelig hadde kommet meg inn på online, fått gjort en god del oppdrag så tenkte jeg å ta kvelden, startet opp spillet i dag tidlig , whiiiips alt borte..
Noen som har opplevd at hele møkka bare låser seg?
Får ikke skrudd av Xboxen med kontrollen en gang, må restarte manuelt .
Sitat av kenny Vis innlegg
Noen som har opplevd at hele møkka bare låser seg?
Får ikke skrudd av Xboxen med kontrollen en gang, må restarte manuelt .
Vis hele sitatet...
Jeg opplevde dette en gang, og når jeg startet opp på nytt hadde jeg mistet alt jeg hadde tjent på de siste oppdragene :/
Har svetta i flere timer nå og er rank 15. Noen som vet hva man kan gjøre for å være helt sikker på at det blir savet? Til nå har jeg switchet karakter til offline så man bekrefter at ting skal bli autosavet, noen andre som har hatt positiv erfaring med denne metoden?
Nå fungerer det for første gang online hos meg på ps3.
Dette er sikkert sagt før, men likevel: Online-delen av dette spillet er fortiden ubrukelig.