Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 37915
Sitat av Cappy Vis innlegg
DJ J!nxed var i en bilulykke tidligere i dag, så han får ikke spilt. Noen fra forumet som har erfaring med å stå bak spakene på et mixebord?
Vis hele sitatet...
ouch... går det bra med han?

Kanskje mekke en egen tråd i musikkunderforumet?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
ouch... går det bra med han?

Kanskje mekke en egen tråd i musikkunderforumet?
Vis hele sitatet...
Han fikk fraktur i ryggen pluss diverse skader, utover det går det greit. Skal sjekke litt rundt.
Hadde vært kjekt å tatt en fest i Tigerstaden med freak. Dessverre er jeg stucked med barn hele helgen, så jeg får bruke wifecrediten på noe annet.

Lykke til!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Faen så slapt det er her da! Get HYPE, folkens! To dager igjen!
Sitat av Cappy Vis innlegg
Kan ordne sitteplass ved inngangen til deg, stedet er sånn halvveis handicap-vennelig.
Vis hele sitatet...
Takk for muligheten, Cappy. Setter pris på at jeg får ekstra care siden jeg er dårlig om dagen
Selvtilliten fikk seg en knekk etter du sa "handicap-vennelig".
Ikke faen om jeg skal bli han idioten som drar på fest i rullestol.
Ikke pokker om noen må hjelpe meg med å gå på do.
Jeg er evig selvstendig, men takker ydmykt for alle tilbud om hjelp.

Angrer på at jeg reklamerte med krykkene, var ikke meningen at folk skulle insta-gjenkjenne meg på festen heller! Skjønte det for sent..

Operasjonen var mislykket og dette stakk, bokstavelig talt, kjepper i hjulene.
Håper alle får en prima fest og krysser fingrene for å bli med til neste år!
Hadde satt pris på om det ble noe ala timelapse videoene fra årene før.
Beklager sent svar, vært offline for første gang siden 90-tallet.
Sist endret av CH0KE; 19. juni 2014 kl. 20:00.
For de som fortsatt sitter på gjerdet, her er en fet video fra 2012 laget av helk og jonta: https://www.youtube.com/watch?v=Nu8P...w&hd=1&html5=1
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
CH0KE: Det virker som om du allerede har bestemt deg, men verdt et forsøk: Å bli identifisert er det veldig lite fare for. Det finnes folk med mange ganger så mange innlegg som du, som ikke huskes av de som dukker opp. «<nick>? Eh… kommer ikke på…» =)

Og ikke bry deg om Cappy og hans klossete formuleringer (Djeez Cappy get a grip det var jo ikke ti på kvelden engang herregud).

Vi har hatt med folk på krykker før, folk som har bikket 60, og folk i flotte kostymer. Kom kom!
Det "gikk" fra krykker til midlertidig rullestol pga mislykka operasjon. Jeg er ikke handicapped eller bruker krykker til vanlig. Nok om det, hehe.

Cappy mener jeg bare positivt om, og h*n har på ingen måte hatt noe å si på avgjørelsen min!
Det han derimot gjorde var å innse at operasjonen også kunne gå galt. Alt kom feil ut fra min side!

På forhånd beklager til alle handicappede og andre med krykker.
Det var absolutt ikke meningen. Jeg legger meg helt flat. Det er ikke noe galt i å sitte i rullestol!
Håper på god stemning til neste år og fete filmer! Linken funka, men kommer error?
Sitat av CH0KE Vis innlegg
Håper på god stemning til neste år
Vis hele sitatet...
Det er ikke noen selvfølge at det blir freakfest neste år, eller i årene som kommer, for den saks skyld. Hele festen er avhengig av at noen tar initiativ og steller i stand alt sammen, og det er lettere sagt enn gjort. Nå er det flere ganger det har blitt reddet av noen last minute heroes. Vi skal ikke ta det som en selvfølge at noen redder festen hvert år.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
Og ikke bry deg om Cappy og hans klossete formuleringer (Djeez Cappy get a grip det var jo ikke ti på kvelden engang herregud).
Vis hele sitatet...
Lover å skjerpe meg.

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Det er ikke noen selvfølge at det blir freakfest neste år, eller i årene som kommer, for den saks skyld.
Vis hele sitatet...
Hvis du vil være helt sikker på å oppleve en årsfest lønner det seg å komme på lørdag. Realist1 Kommer du innom eller?

!!! PIZZATREFFET !!!
Har reservert bort til åtte personer på Peppes Pizza i Stortingsgata 19:00. Planen er å hyle i seg pizza mens det diskuteres på høyt nivå. De som vil kan jo ta en tur ut på byen etter pizzatreffet. Moret pleier å ha en god oversikt over hvilke barer det er verdt å stikke innom. Bare så det er sagt, dette treffet har ingen aldersgrense, det har heller ikke parktreffet.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Ønsker dere alle en god kveld i aften
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Hadde en brillecase, kommer spot on. Turbo og Jonta skal stå klare i døra til Peppes litt før.

Jeg sitter innerst opp trappa, bare gå forbi køen i døra.
Sist endret av Cappy; 20. juni 2014 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vi sitter nå 10 personer på peppes og har bestilt pizza. Kom kom!
Ha en fortreffelig kveld
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Elemental Vis innlegg
Vi sitter nå 10 personer på peppes og har bestilt pizza. Kom kom!
Vis hele sitatet...
Høres bedre ut enn siste tromsøtreff for å si det mildt! Kos dere.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Vi sitter tipsy i bakgården til Dr. Jekyls..

Nå er det nach hos Turbolego med Elemental1 og bomberman (med liten b) som gjelder.
Sist endret av Cappy; 21. juni 2014 kl. 03:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
På festen, når pleier folk å dukke opp? Når er det anbefalt å komme om en kommer alene og ikke kjenner noen? Tenker at det ikke er noen vits i å komme åtte om det først dukker opp folk i ellevetida eller noe slikt....
Sitat av optikom Vis innlegg
På festen, når pleier folk å dukke opp? Når er det anbefalt å komme om en kommer alene og ikke kjenner noen? Tenker at det ikke er noen vits i å komme åtte om det først dukker opp folk i ellevetida eller noe slikt....
Vis hele sitatet...
Det er vanlig at man drar rett fra parktreffet til festen, og på parktreffene bruker det å være flere titalls personer!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Jeg, qanuk, ErikBokk, Tobasko, Turbolego og noen andre spaserer ned til parken nå. Skal prøve å fikse kubbespillet.

Alkoselters tar over spakene etter J!nxed, dere kan høre noen av mixene hans her:
http://m.mixcloud.com/search/?mixclo...ry=Alkoselters
Sist endret av Cappy; 21. juni 2014 kl. 15:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som man bruker å si til slike anledninger: Det er ingens ansvar å poste bilder og stemningsrapporter på freak.no.

Det er svært mange av brukerene på dette forumet som ikke har anledning av mange forskjellige årsaker(og ikke bare at man ikke gidder).

Hvorfor ikke lage en hashtag på instagram eller en tråd med litt bilder utover kvelden? Vi er jo alle freakere - selv om vi ikke har anledning til å delta på festen!
Sitat av reklame Vis innlegg
Som man bruker å si til slike anledninger: Det er ingens ansvar å poste bilder og stemningsrapporter på freak.no.

Det er svært mange av brukerene på dette forumet som ikke har anledning av mange forskjellige årsaker(og ikke bare at man ikke gidder).

Hvorfor ikke lage en hashtag på instagram eller en tråd med litt bilder utover kvelden? Vi er jo alle freakere - selv om vi ikke har anledning til å delta på festen!
Vis hele sitatet...
Stemmer for en bildetråd, jeg har ikke instagram.

Førstemann til parken starter en bildetråd!
Drar mot parktreffet straks, sees på freakfest!


Sitat av Turbolego Vis innlegg
Stemmer for en bildetråd, jeg har ikke instagram. Førstemann til parken starter en bildetråd!
Vis hele sitatet...
Husk at mange på dette forumet ønsker å beholde en viss anonymitet, og at å publisere bilder av enkeltpersoner uten deres samtykke er ulovlig.
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Drar mot parktreffet straks, sees på freakfest!


Husk at mange på dette forumet ønsker å beholde en viss anonymitet, og at å publisere bilder av enkeltpersoner uten deres samtykke er ulovlig.
Vis hele sitatet...
yup, alle jeg tar bilde av vil jeg spørre før jeg tar bilde av.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Kan dere ikke livestreame hele freakfesten på twitch eller lignende? Hadde vært dritkult for oss som ikke kommer oss på treffet i år!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Kan dere ikke livestreame hele freakfesten på twitch eller lignende? Hadde vært dritkult for oss som ikke kommer oss på treffet i år!
Vis hele sitatet...
Det blir livestream. Vi setter også opp projekter på festen med YouTube, ChatRoulette, etc.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Cappy Vis innlegg
Det blir livestream. Vi setter også opp projekter på festen med YouTube, ChatRoulette, etc.
Vis hele sitatet...
Sweet! Husk å lag en tråd eller lignende der dere poster linker, eventuelt bare i denne tråden. Blir det lyd også?
Er det flere biletter igjen? Mulig å få kjøpt i døra?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Er det flere biletter igjen? Mulig å få kjøpt i døra?
Vis hele sitatet...
Det er mulig å kjøpe i døra, det koster 250 kroner i kontanter. Husk KONTANTER!
Noen som kunne hjelpet meg med vei beskrivelse fra Oslo S til stasjonen jeg skal gå av på hved Månehallen?
Sist endret av twisted shroom; 21. juni 2014 kl. 19:15.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Ta 30 bussen til Birkelunden, du kan gå derfra. En her anbefaler taxi..
Gå til trikkeholdeplassen utenfor Gunerius, hopp på en trikk som kjører om Torshov (trikk #11, 12 eller 13), hopp av på holdeplassen som heter Biermanns gate, gå over gaten og fortsett innover veien i lyskrysset rett ved trikkeholdeplassen. når du går bortover, skal du ha Sagene skole på høyre hånd og Ringnes på venstre hånd, fortsett rett frem til du kommer til en bro, gå over broen og ned trappen på høyre side ved enden av broen, da står du utenfor Månefisken.
Sist endret av Veggen; 21. juni 2014 kl. 19:27.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Du poster link til livestreamen Cappy?
Sitat av Echuz Vis innlegg
Du poster link til livestreamen Cappy?
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg gjør!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Nei, men jeg gjør!
Vis hele sitatet...
Når er den oppe? Vet ikke hvor mye jeg får med meg, ble tydeligvis en liten bytur på denne karen i kveld, selv om planen egentlig var å følge med på treffet og se om jeg kunne se noen kjente fjes.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vurderte å ta med meg 2 kompiser fra Normal og å komme, månefisken er et legendarisk sted. Men 240,- i cover er for dyrt uten å mene å rette noen pekefinger.

Ønsker dere likevel en god kveld folkens! Det blir sikkert dritbra!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Vurderte å ta med meg 2 kompiser fra Normal og å komme, månefisken er et legendarisk sted. Men 240,- i cover er for dyrt uten å mene å rette noen pekefinger.

Ønsker dere likevel en god kveld folkens! Det blir sikkert dritbra!
Vis hele sitatet...
25000 kroner for leie av lokalet da om jeg ikke tar helt feil, i tillegg til band og lignende som skal spille som kanskje får litt betalt. Vil ikke si at det er spesielt dyrt akkurat.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
For å komme inn må dere gå innerst i altanen til Månefisken for å komme inn til lokalet. Vi er tjue isj folk her nuh..

Husk 250 kroner i KONTANTER!
Sist endret av Cappy; 21. juni 2014 kl. 21:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tester stream snart, vær klar til å komme med feedback!

Streamen er live:

https://www.youtube.com/watch?v=Hq-6_1hwRFo

Sist endret av Turbolego; 21. juni 2014 kl. 22:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Tester stream snart, vær klar til å komme med feedback!

Streamen er live:

https://www.youtube.com/watch?v=Hq-6_1hwRFo

Vis hele sitatet...
Supert!

Hadde det vært mulig å "løfte" kameraet litt opp så man kan se mer av folkemengden? Ikke at det er super-duper-viktig da.
Dubbet av en østeuropeer?
Sist endret av reklame; 21. juni 2014 kl. 23:36.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Supert!

Hadde det vært mulig å "løfte" kameraet litt opp så man kan se mer av folkemengden? Ikke at det er super-duper-viktig da.
Vis hele sitatet...
Flere som ikke vil vise ansiktet sitt...

Btw. spillelista vi spiller nå fordi DJ J!nxed kom i en ulykke, er et resultat av at 10 personer på pizzatreffet valgte en sang hver, som deretter ble stemt over her: freak.no/forum/showthread.php?t=270066

Vinnersangen (Only this moment av Røyksopp) ble slengt inn i "lazify" appen til spotify som genererte en spilleliste ut ifra den ene sangen.

Spillelista:
open.spotify.com/user/1170009226/playlist/2xoCa8EbFG0QhB403tDaQ5
Sist endret av Turbolego; 21. juni 2014 kl. 23:43.
Hvorfor snakker dere Engelsk?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvorfor snakker dere Engelsk?
Vis hele sitatet...
Fordi det er folk her som snakker engelsk
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Det hørtes ut som det var en demonstrasjon eller forklaring av noe lignende emotiv.com?
Han har full kontroll han dær tromsø-væringen i dress på live feed'n, hehehe
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Det hørtes ut som det var en demonstrasjon eller forklaring av noe lignende emotiv.com?
Vis hele sitatet...
indeedio!

gruppa mi fra høgskolen ska ta over verden me emotiv og blissymbolics!

koden kommer på github!

abstract presenteres på icchp i paris i juli!

stay tuuuned!

brb, æ og slicer skal danse ræva av folk når neste dj kommer med et hardere set.
Sist endret av Turbolego; 22. juni 2014 kl. 01:26.
Begynner å ta av litt nå gitt! Bør få flere inn på dansegulvet!!

Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er hvertfall en fyr der som har ''The time of his life'' ser jeg.
Vis hele sitatet...
Han i svart og gul stripete skjorte du tenker på eller?
Sist endret av Lacertosus; 22. juni 2014 kl. 02:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Great stuff, A+++ will buy again. Ble en særdeles trivelig fest det der, ypperlige lokaler og ufattelig mange trivelige folk Nach ble også en suksess!

Og ikke minst, stor kudos til dere som har vært med på å arrangere!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg er så absolutt med neste år. Jeg klarte dessverre ikke å lure meg selv med neste år, men neste år er jeg absolutt med. Karaoke eller whatever, jeg er med uansett. Håper dere har hatt en jævlig mye kulere kveld enn meg, og at alle introvertene har klart å være sosiale selv om de vanligvis bor på mamma sin sofa og lever av grandis.

Kos dere på nashpiel gutta, jeg gjør ihvertfall det!

Okei, videoen fikk det til å se pisskjedelig ut. Jeg vet at det neppe var pisskjedelig ut, og at dere hadde kule diskusjoner om alt mulig som jeg ikke var med i. Men alt jeg fikk med meg når jeg hoppet gjennom videoen nå var en DJ, og ei gammel kjerring.

Men ja, gratulerer med årets freaktreff og jeg gleder meg som bare det til neste års! Jeg blir nok å arrangere freaktreff i Tromsø om ikke så alt for lenge (send PM om du vil joine), men neste år joiner jeg virkelig Oslo på landstreff!
Sist endret av Dongerino; 22. juni 2014 kl. 07:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mr. Bie holder koken, küngen.