Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 45396
kjedelig streiting
Hadde jeg visst at alle fikk, så skulle jeg som tegner som en toåring tom lagt ut en tegning . Jaja, får satse på at det er noen her som scalper biletten sin utafor der .
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Hadde jeg visst at alle fikk, så skulle jeg som tegner som en toåring tom lagt ut en tegning . Jaja, får satse på at det er noen her som scalper biletten sin utafor der .
Vis hele sitatet...
er ikke sånn det skal være :O Du må prøve for å vinne :P vinner du ikke, kan du ha det litt gøy i forsøket!
Det første jeg gjorde da jeg så tråden var å mekke en liten rakett :P jeg tok frem tusj og papir, samt litt krutt, og smalt sammen ett biddrag :P
da jeg er under 18, blir det nok ikke noen fest på meg, men uansett artig konkuranse xD

Kos dere på fest! - ser dere kanskje om ett år eller to
Sist endret av Znerk; 30. mai 2011 kl. 21:26.
Takk, nso, for billetter og muligheten til å være med i konkurransen. Det var gøy å se på alt som kom inn.

Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Jeg har allerede en billett og ville bare leke litt, så dersom jeg vinner en, så vil jeg at den skal gå til paret med katten og ilderen (Lullius).
Vis hele sitatet...
Det var veldig hyggelig og gavmildt av deg, men det ser ut som om det ordner seg for oss da nso sa vi skulle få to stk.

Vi sees på freakfest!
Sist endret av Lullius; 30. mai 2011 kl. 21:33.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Hadde jeg visst at alle fikk, så skulle jeg som tegner som en toåring tom lagt ut en tegning . Jaja, får satse på at det er noen her som scalper biletten sin utafor der .
Vis hele sitatet...
En av de som vant ønsker å gi billetten sin til deg, men jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at du som betaling må lage den tegningen du snakker så mye om...
Sist endret av nso; 30. mai 2011 kl. 22:18.
Sitat av nso Vis innlegg
En av de som vant ønsker å gi billetten sin til deg, men jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at du som må betaling må lage den tegningen du snakker så mye om...
Vis hele sitatet...
Ja! Vis oss barneskillsa dine!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av nso Vis innlegg
Kl er 9!
Alle som har bidratt får billett!
Vis hele sitatet...
Fiddledicks


Her kommer uansett mitt "bidrag" - det ser kanskje ut som en creeper på undertegnedes velbrukte russefrakk, men det er min tolkning av Freaken, inspirert av 8-bit-æraen.

http://bildr.no/image/894327.jpeg

Faens bildr.no skalerte bildet mitt uten å spørre! Her er riktig størrelse:

http://bildr.no/image/894327.jpeg
kjedelig streiting
Sitat av nso Vis innlegg
En av de som vant ønsker å gi billetten sin til deg, men jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at du som betaling må lage den tegningen du snakker så mye om...
Vis hele sitatet...
Jeg tar selvfølgelig utfordringen. Fant ut at det kunne være greit å "låne" litt av ferdighetene til en som er litt flinkere enn meg.

Freakskrik!
http://bildr.no/thumb/894444.jpeg
Sist endret av legalize_it; 31. mai 2011 kl. 00:37.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Godkjent!
Sist endret av nso; 31. mai 2011 kl. 00:39.
Snap, jeg som har så dårlig konkurranseinstinkt at jeg ikke deltok fordi jeg visste jeg kom til å tape...
Sist endret av Pagliacci; 1. juni 2011 kl. 11:40.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Snap, jeg som har så dårlig konkurranseinstinkt at jeg ikke deltok fordi jeg visste jeg kom til å tape...
Vis hele sitatet...
Jeg suger på å tegne etc. men ble med just for lulz. Det er bare å være med på alt du kan være med på, så slipper du å gå glipp av noe
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg suger på å tegne etc. men ble med just for lulz. Det er bare å være med på alt du kan være med på, så slipper du å gå glipp av noe
Vis hele sitatet...
samma her, som sikkert var ganske tydelig..