Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1058
Anonym bruker
"Tilfreds Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok MDMA igår kveld og stusser litt over hvor kort det varte. Vi droppa MDMA'en rundt 19:45 og jeg kjente effekten allerede etter 15-20 min. Klokken 22:00 følte jeg meg på vei ned og var så og si helt nede igjen 22:30. Dette er min andre gang på MDMA, var også tilsvarende kort første gangen.

Droppa 100mg og vi har selv testet denne med Marquis, Mecke, Mandelin og ett par andre. Er derfor 100% sikker på at dette er ekte MDMA. Selve rusen var utrolig intens og digg. Jeg så traces av neonblå striper når jeg bevegde synet og øynene dirret noe sykt. Hehe, aldri opplevd visuelle traces før så det var morro. Men stusser litt over at det varte så kort - er dette normalt? Har lest på nett at det skal vare 4-6 timer?
Du må redroppe for at det skal vare lengre.

Hvis du for eksempel veier 90 kilo og tar en 125mg dose, så redropper du halve størrelsen av første dose, som da vil tilsvare ca 62mg. Liker selv å ta denne ca. 90 min etter første dropp
Anonym bruker
"Tilfreds Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Du må redroppe for at det skal vare lengre.

Hvis du for eksempel veier 90 kilo og tar en 125mg dose, så redropper du halve størrelsen av første dose, som da vil tilsvare ca 62mg. Liker selv å ta denne ca. 90 min etter første dropp
Vis hele sitatet...
Vurder å redrosere neste gang ja. Men vil liksom ikke at rusen skal være noe sterkere enn den var i går kveld da jeg fikk litt comeup jitters i starten. Hvis jeg f.eks. tar 100mg neste gang og en redose på 50mg. Vil rusen oppleves sterkere eller vil den bare forlenge rusen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vurder å redrosere neste gang ja. Men vil liksom ikke at rusen skal være noe sterkere enn den var i går kveld da jeg fikk litt comeup jitters i starten. Hvis jeg f.eks. tar 100mg neste gang og en redose på 50mg. Vil rusen oppleves sterkere eller vil den bare forlenge rusen?
Vis hele sitatet...
Hvis du doserer rett utifra kroppsvekt så vil den ikke bli uoverkommelig, men du kan også fint vente 120 min med redroppet om det bekymrer deg. Ville ikke ventet særlig mye lengre enn det.

Husk, minst 3 måneder mellom hver gang! Gjerne lengre også, for å bevare magien lengst mulig.
Anonym bruker
"Tilfreds Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Hvis du doserer rett utifra kroppsvekt så vil den ikke bli uoverkommelig, men du kan også fint vente 120 min med redroppet om det bekymrer deg. Ville ikke ventet særlig mye lengre enn det.

Husk, minst 3 måneder mellom hver gang! Gjerne lengre også, for å bevare magien lengst mulig.
Vis hele sitatet...
Yes men da gjør jeg det! Var ett år siden sist - og har ikke planer om å ta det før til tidligst sommeren!
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Varigheten av rusen varierer ganske individuelt hos personer, samtidig har kvaliteten av stoffet mye å si.

100 mg er den "minimale" dosen, spørs igjen hvor mye du veier. Med prøv å øk med 20 mg på første dropp.
Og redoser med 30-50 mg 1 time etter at du begynte å kjenne rusen.
Redosering gjør ikke rusen sterkere, den bare holder på den lenger.

Varigheten på 4-6 timer betyr ikke at rusen er på "topp" hele veien, det dabber vanligvis av etter ca 3 timer.
Da man begynner å komme til seg selv igjen, virker det som om rusen er ute - men den er egentlig ikke det.
Spørs også mye på dagsform og stemningen på stedet.

Hvis du har høy forbrenning og/eller danser, eller er i mye aktivitet under turen, så vil det også gå fortere over.
En kompis har veldig lav forbrenning og han har full effekt i hele 5 timer før det dabber litt av, i motsetning til meg som har god effekt i 3 timer og høy forbrenning.
Anonym bruker
"Tilfreds Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Varigheten av rusen varierer ganske individuelt hos personer, samtidig har kvaliteten av stoffet mye å si.

100 mg er den "minimale" dosen, spørs igjen hvor mye du veier. Med prøv å øk med 20 mg på første dropp.
Og redoser med 30-50 mg 1 time etter at du begynte å kjenne rusen.
Redosering gjør ikke rusen sterkere, den bare holder på den lenger.

Varigheten på 4-6 timer betyr ikke at rusen er på "topp" hele veien, det dabber vanligvis av etter ca 3 timer.
Da man begynner å komme til seg selv igjen, virker det som om rusen er ute - men den er egentlig ikke det.
Spørs også mye på dagsform og stemningen på stedet.

Hvis du har høy forbrenning og/eller danser, eller er i mye aktivitet under turen, så vil det også gå fortere over.
En kompis har veldig lav forbrenning og han har full effekt i hele 5 timer før det dabber litt av, i motsetning til meg som har god effekt i 3 timer og høy forbrenning.
Vis hele sitatet...
Vil påstå at jeg har en helt normal forbrenning. Jeg veier 80kg. Må muligens øke dose ja - men vil liksom ikke at rusen skal være mer inntens - bare at den skal vare lengre hehe.

Jeg går dog på aduvanz daglig grunnet ADHD - jeg vet ikke om det har noe å si? Men har nå vært på pause i flere uker i forkant av MDMA turen i går kveld.
Har ikke tatt Emma på 5 år ca, tok som regel krystaller. Og ett par ganger tabletter. Er ikke unormalt at det dabber av etter 3-4timer. Jeg selv tok 100mg også 100mg etter en time ca. Fikk ganske syke hallusinasjoner når drop nr 2 begynte å funke. Må legge til at jeg røyka litt også, men som de over her sier. Ta en redosering, på halvparten av dosa du tok eller litt mindre så hjelper det ganske mye.

Går på aduvanz selv, men er ikke sikker på om det har noe å si i forhold til mdmd da det er lite serotinergt