Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1386
Etter enn meget feilslått kveld ønsker jeg å lande så fort som mulig, samt så trygt som mulig.
Tatt rundt 1 med cola tidligere, sluttet for ca 3 timer siden. Men føler fortsatt hjertebank og plager. Ikke helt ny for cola, men grunnet sitajson så jeg meg nødt til å dra fra alt. Drikker nå sprit, for å prøve å roe meg litt ned, men fungerer ikke like fort som jeg skulle ønske. Har kun 40% sprit, amf, Paracet og vimovo tilgjengelig akkurat nå.
Spørsmål er, kan jeg ta et par vimovo for å roe nerver og bli litt mer søvnig? Vil bare prøve å slappe av, da jeg bare plages av å være våken når tankene og pulsen er sånn som det er alene..
Vimovo, ut i fra det jeg leste på felleskatalogen, vil ikke hjelpe.

Spis et sunt, salt og mettende måltid, ta deg en dusj og bytt sengetøy. Det hjelper enormt psykisk.
Få i deg en multivitamin og en god del væske!

Har du quetiapine eller noe antihistaminer (allergimedisin)? Det kan fort gjøre deg søvnig.

Ta det rolig med Alkoholen, det vil bare gjøre ting (hjertebanken) verre i kveld og ødelegge morgendagen enda mer i tillegg.

Knekk en pils og sipp den saaakte og rolig mens du setter på en hyggelig og rolig serie og legger deg nydusjet i nytt sengetøy
Du har ikke pils? Dropp sprit. Og ikke tenk på Amfetamin en gang.

Prøv å sovne før det blir lyst!

Vet hvor jævlig det er, har vært der flere ganger, men det går over
Sist endret av krystallkongen; 1. januar 2022 kl. 03:45.
Først, slutt å drikk!! Ta deg en dusj og få i deg mat! Legg deg ned å slapp av
Du har bare angst, ta og se på noe du liker, hør på rolig musikk det er garantert mentalt, du er klar for alt om en liten time