Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2591
Noen som vet om disse er ekte? + Delestrek. Smaker søtt, og litt mint ettersmak. Løser seg lett opp under tunga.

https://imgur.com/a/5RSSAPN

https://i.imgur.com/RNUbJXU.jpg
Bør vel være ekte når smaken stemmer ?
Sitat av cicatr0 Vis innlegg
Bør vel være ekte når smaken stemmer ?
Vis hele sitatet...
Ja, men tenkte siden det er mye fake blister i omløp. Men disse finket bra å så ut å smker som de skulle. BRe tenkte om noen så forskjerl på ekte og fake blister
Alle falske rivotriler jeg har smakt har hatt omtrent identisk smak som de som er rett fra apoteket. Alltid vært fornøyd, selv om de ganske synlig har vært produsert illegalt. Er hovedsakelig de med Rovhe logoen jeg sikter til da.
Sitat av Jeglikerdegikke Vis innlegg
Alle falske rivotriler jeg har smakt har hatt omtrent identisk smak som de som er rett fra apoteket. Alltid vært fornøyd, selv om de ganske synlig har vært produsert illegalt. Er hovedsakelig de med Rovhe logoen jeg sikter til da.
Vis hele sitatet...
Hmm, har tatt 4 stk 2 mg rivotril, 5 apodorm 5mg og 2mg ksalol.
Ikke stort merkbar funk. Å jeg har nesten ikke toleranse. Tatt 5 0,33 pils ved siden av. Føler nesten ikke en dritt😅
Tipper du føler at du følte mye igår, i morgen.
Anonym bruker
"Full Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har spist av akkurat disse flere ganger, og andre typer benzo på brett. Jeg skjønner ikke helt hva du prater om, brett har alltid hatt effekt for meg, og selv om det kanskje er falske greier rundt om så inneholder de jo det de skal ifg. kripos.
Ser fine ut spør du meg. Vi får vel se om du får noe funk imorgen da vi finner ut at du sa du skulle drepe læreren din etter du fikk kjeft, pissa på brannalarmen på skolen, slått ned en på busstoppet, mista telefonen på bussen, sølt majones på gulvet etter du brant rundstykkene i ovnen og våkner til at hele kjøkkenet er brent ned fordi du glemte å skru av ovnen på 400 grader
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Ser fine ut spør du meg. Vi får vel se om du får noe funk imorgen da vi finner ut at du sa du skulle drepe læreren din etter du fikk kjeft, pissa på brannalarmen på skolen, slått ned en på busstoppet, mista telefonen på bussen, sølt majones på gulvet etter du brant rundstykkene i ovnen og våkner til at hele kjøkkenet er brent ned fordi du glemte å skru av ovnen på 400 grader
Vis hele sitatet...
Denne myten bør dø ut snart. Bare fordi en gjeng undertrykkede narkisser mister alle hemninger og utagerer er det ikke normen ved bruk av benzo, folk som lefler med det her inne utgjør også en gruppe som ikke er særlig sammenlignbar med resten av befolkningen. Synes det er overraskende få faktiske skrekkhistorier som blir postet ift. sånne idiotisk overdrevne advarsler som over.
Anonym bruker
"Full Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Denne myten bør dø ut snart. Bare fordi en gjeng undertrykkede narkisser mister alle hemninger og utagerer er det ikke normen ved bruk av benzo, folk som lefler med det her inne utgjør også en gruppe som ikke er særlig sammenlignbar med resten av befolkningen. Synes det er overraskende få faktiske skrekkhistorier som blir postet ift. sånne idiotisk overdrevne advarsler som over.
Vis hele sitatet...
Kanskje disse advarslene mot formodning er basert på ekte erfaringer? Jeg har skrevet titalls liknende advarsler etter titalls liknende erfaringer. Jeg vet også om helt fine folk som har dreti seg loddrett ut av benzo, ironisk nok - helt motsigende til det du sier så er det ikke de hardeste narkisene som gjør sånn, det er skoleelever og andre folk som enda ikke har lært seg å kontrollere bruken og hemningene sine, de som har lært seg det skriver advarsler - men det er vel du som vet best og de er vel alle sammen bare idioter.
Dem er ekte, tatt dem hundrevis av ganger. Mye sterkere en roche sine.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje disse advarslene mot formodning er basert på ekte erfaringer? Jeg har skrevet titalls liknende advarsler etter titalls liknende erfaringer. Jeg vet også om helt fine folk som har dreti seg loddrett ut av benzo, ironisk nok - helt motsigende til det du sier så er det ikke de hardeste narkisene som gjør sånn, det er skoleelever og andre folk som enda ikke har lært seg å kontrollere bruken og hemningene sine, de som har lært seg det skriver advarsler - men det er vel du som vet best og de er vel alle sammen bare idioter.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje disse advarslene mot formodning er basert på ekte erfaringer? Jeg har skrevet titalls liknende advarsler etter titalls liknende erfaringer. Jeg vet også om helt fine folk som har dreti seg loddrett ut av benzo, ironisk nok - helt motsigende til det du sier så er det ikke de hardeste narkisene som gjør sånn, det er skoleelever og andre folk som enda ikke har lært seg å kontrollere bruken og hemningene sine, de som har lært seg det skriver advarsler - men det er vel du som vet best og de er vel alle sammen bare idioter.
Vis hele sitatet...
Da varierer nok våre opplevelser og omgivelser noe enormt, jeg finner ingen annen forklaring. Min erfaring er at uvørne, voksne, brukere som regel tar fornuftige doser og blir slappe, mens angstvrak blir oppegående og utadvente eller utagerende. Uansett er det megadoser (mer enn 0,5 mg klonazepam for en uten toleranse) som er det største underkommuniserte problemet. Mangel på rusdannelse. Disse folkene du refererer til er kanskje ikke så fine dersom mindre hemninger fører direkte til onde handlinger, eller? Mange som har mye undertrykka møkk innabords.
Anonym bruker
"Full Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Disse folkene du refererer til er kanskje ikke så fine dersom mindre hemninger fører direkte til onde handlinger, eller? Mange som har mye undertrykka møkk innabords.
Vis hele sitatet...
Det å påstå at årsaken til at noen oppfører seg kjipt når de er rusa er fordi de er dårlige personer på bunnen blir rart synes jeg. Hjernen din drifter den du er basert på strukturen og kjemikalier i den og dette gir deg et bilde av verden rundt deg. Når man endrer på hvordan hjernen opererer ved å tukle med nevrobiologien så kan man tukle med selve personligheten. Veldig mange opplever dette med alkohol, at de kan bli svært sinte eller sjalu over ting som absolutt ikke bryr de i edru tilstand når de tenker klart.

Det at en selv ikke har en hjerne som reagerer slik er greit men jeg synes det blir veldig arrogant å da bastant konkludere med at de som endrer seg til det negative under påvirkning egentlig er kjipe mennesker på innsiden. Dette vet man jo ikke, og det er en påstand som virkelig kan gå inn på folk som du ikke har annet enn en selvspekulert hypotese som du slenger rundt som fakta til å støtte det opp med.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det å påstå at årsaken til at noen oppfører seg kjipt når de er rusa er fordi de er dårlige personer på bunnen blir rart synes jeg. Hjernen din drifter den du er basert på strukturen og kjemikalier i den og dette gir deg et bilde av verden rundt deg. Når man endrer på hvordan hjernen opererer ved å tukle med nevrobiologien så kan man tukle med selve personligheten. Veldig mange opplever dette med alkohol, at de kan bli svært sinte eller sjalu over ting som absolutt ikke bryr de i edru tilstand når de tenker klart.

Det at en selv ikke har en hjerne som reagerer slik er greit men jeg synes det blir veldig arrogant å da bastant konkludere med at de som endrer seg til det negative under påvirkning egentlig er kjipe mennesker på innsiden. Dette vet man jo ikke, og det er en påstand som virkelig kan gå inn på folk som du ikke har annet enn en selvspekulert hypotese som du slenger rundt som fakta til å støtte det opp med.
Vis hele sitatet...
Det er ikke nødvendig å forsøke
overkomplisering, hallo. Hoved(rus)effekten av benzo er redusert impulskontroll og senkede hemninger. Det er ingenting i disse kjemikaliene som direkte forverrer ens moral. HVOR kommer da disse dritthandlingene fra? Forventer at du har en forklaringsmodell på dette, ellers blir det litt som å skylde på fylla. Teit og fjortis, man kan gjøre ting man ellers ikke hadde turt, men sammenligna med delir for eksempel er det ingenting annet enn deg selv og reduserte hemninger man sitter med etter (over-)dosering av benzo.

Det jeg prøver å få frem er at kombinasjonen av ressurssvake mennesker og megadoser med benzo får frem det verste i folk, og dette fører til ekstrem feilrepresentasjon her inne. Om man blir forgiftet av en deliriant kan elendig oppførsel tilgis. Dersom man blir helt monster av benzo så skyldes det sannsynligvis undertrykkede emosjonelle impulser, og etter en sånn "typisk" smell bør man oppsøke psykolog eller helsepersonell for å få rydda litt opp i underbevisstheten spør du meg.
Gikk 5 km til en Kiwi. Kjøpte litt munch. Så Kom jeg hjem i sta hadde jeg masse godteri . Mnd jeg huskeenille at jeg har handla. Dama som dortslte
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Denne myten bør dø ut snart. Bare fordi en gjeng undertrykkede narkisser mister alle hemninger og utagerer er det ikke normen ved bruk av benzo, folk som lefler med det her inne utgjør også en gruppe som ikke er særlig sammenlignbar med resten av befolkningen. Synes det er overraskende få faktiske skrekkhistorier som blir postet ift. sånne idiotisk overdrevne advarsler som over.
Vis hele sitatet...
Når benzo blandes med alkohol, så er jo ikke bare en myte at det er oppskriften på katastrofe. Selv når jeg tar benzo tar jeg 1-2 og kun 1 eller 2 enheter alkohol typen pils eller 1 glass med vin og stopper der.. For ellers VEIT jeg at jeg ikke stopper å drikke også blir jeg apekatt.. Har lært av erfaringer som jeg ikke husker.
Legit varer. 90% har det vært falske ute å går ordet raskt. Mulig ikke fra org fabrikk, men riktig ingrediens og god produksjon
Sitat av MK Ultra Vis innlegg
Gikk 5 km til en Kiwi. Kjøpte litt munch. Så Kom jeg hjem i sta hadde jeg masse godteri . Mnd jeg huskeenille at jeg har handla. Dama som dortslte
Vis hele sitatet...
Kan tyde på at de funker
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Kan tyde på at de funker
Vis hele sitatet...
Det gjorde de for si det mildt. Kom hjem med en sko på beinet etter handleturen