Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1323
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Naboen driver å drekker rødsprit, snakk om en kork i masse vann. Noen som har noen innspill? Haha. Finner info på at høyt utdannede folk som leger å diverse foretrekker rødsprit fremfor valium foreksempel, skal ha samme virkning.

Vist en absolutt skal prøve, hva skal en blande med?
Håper inderlig at du virkelig liker bitter smak. For det vil du virkelig få kjenne på, om du skal sitte å pimpe rødsprit.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Håper inderlig at du virkelig liker bitter smak. For det vil du virkelig få kjenne på, om du skal sitte å pimpe rødsprit.
Vis hele sitatet...
Ikke snakk om å pimpe, hørt en kork omtrent er nok til å suse litt jeg?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke snakk om å pimpe, hørt en kork omtrent er nok til å suse litt jeg?
Vis hele sitatet...
Neh.

Det er dobbelt så sterkt som anna sprit, sånn grovt rekna. Du blir ikkje nevneverdig påvirka av 10-15ml.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når man er kommet til det punktet så har ikke smak så mye og si
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hørt man blir valium ruset jeg av rødsprit, ingen som har erfaring?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hørt man blir valium ruset jeg av rødsprit, ingen som har erfaring?
Vis hele sitatet...
Rødsprit er etanol. Etanol er etanol er etanol.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Rødsprit er etanol. Etanol er etanol er etanol.
Vis hele sitatet...
Er vel er par løsemidler inni bildet her også?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://www.klikk.no/produkthjemmesi...folket-3030609

Haha ikke at klikk er en sikker kilde altså.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får håpe det er etanol da, husker en sak for noen år siden der Biltema hadde metanol i rødspriten der noen røk med. Men er sikker på at dette er løst opp i. uansett er ikke rødsprit bra, men det tror jeg nok han som drikker det ikke bryr seg om så lenge han får billig børst
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får håpe det er etanol da, husker en sak for noen år siden der Biltema hadde metanol i rødspriten der noen røk med. Men er sikker på at dette er løst opp i. uansett er ikke rødsprit bra, men det tror jeg nok han som drikker det ikke bryr seg om så lenge han får billig børst
Vis hele sitatet...
Hehe ja så spørsmålet mitt igjen, hva er best å blande med?
Er det ikke bare å blande det med vann eller foretrukket annen drikke? Smak deg til om du absolutt skal drikke det. Ville jo ikke tro at det fungerer bedre med noe spesifikt. Hva med en vanlig drinkmix for vodka f.eks - det burde jo ta en del smak?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Not Normal Vis innlegg
Er det ikke bare å blande det med vann eller foretrukket annen drikke? Smak deg til om du absolutt skal drikke det. Ville jo ikke tro at det fungerer bedre med noe spesifikt. Hva med en vanlig drinkmix for vodka f.eks - det burde jo ta en del smak?
Vis hele sitatet...
Tingen er at Bitrex, som er tilsetningsstoffet for å gjere det mindre drikkelig er... noget bittert. Om du ikkje trur meg, så dypp fingen i rødsprit og smak på. Det er ufarleg; mengdene alkohol er mikroskopiske, men du får fortsatt rimelig bitter smak i kjeften.

Takka vere polske (!) akademikarar finst det råd for å fjerne bitrex frå rødsprit.
The aim of the study was to assess the effectiveness of purification of spirit preparations denatured by Bitrex by means of sodium hyphochlorite.
[...]
Disappearance of denatonium ions also caused a disappearance of the characteristic bitter taste of Bitrex, which was assessed by means of an organoleptic examination.
Vis hele sitatet...
Sist endret av vidarlo; 17. juli 2021 kl. 00:10.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Tingen er at Bitrex, som er tilsetningsstoffet for å gjere det mindre drikkelig er... noget bittert. Om du ikkje trur meg, så dypp fingen i rødsprit og smak på. Det er ufarleg; mengdene alkohol er mikroskopiske, men du får fortsatt rimelig bitter smak i kjeften.
Vis hele sitatet...
Aha! Takk for info. Det var jeg ikke klar over.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Tingen er at Bitrex, som er tilsetningsstoffet for å gjere det mindre drikkelig er... noget bittert. Om du ikkje trur meg, så dypp fingen i rødsprit og smak på. Det er ufarleg; mengdene alkohol er mikroskopiske, men du får fortsatt rimelig bitter smak i kjeften.

Takka vere polske (!) akademikarar finst det råd for å fjerne bitrex frå rødsprit.
Vis hele sitatet...
Beklager virkelig her nå altså men å tilsette litt rein klor i rødspriten fjerner brekningsmiddelet? Haha dette høres ut som en døds spiral, men mange som drikker rødsprit da. Bare se dere om, røde neser å stinker gjør de! Hehe
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beklager virkelig her nå altså men å tilsette litt rein klor i rødspriten fjerner brekningsmiddelet? Haha dette høres ut som en døds spiral, men mange som drikker rødsprit da. Bare se dere om, røde neser å stinker gjør de! Hehe
Vis hele sitatet...
Det er ikkje brekningsmiddel. Det er bitter smak. Og ja. Klor fjerner det.
Bare å dynke en tampong å plugge den det.