Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4229
Anonym bruker
"Stum Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Følte dette bare var noe jeg var nødt til å dele kun på grunn av hvor sykt dette er.

Rundt området jeg bor er det usedvanlig høyt rusmisbruk, spesielt byen min hvor jeg har vokst opp og enda bor i til den dag idag.

Igår rundt klokka 21 bestemte jeg meg for å dra til bensinstasjonen for å kjøpe munch etter en 0.4 jørgen med en kompis som dro rett før det store funnet.

Jeg gikk inn på Circle K høyere enn huset og kjøpte meg en pizza og en cola. Etter det så bestemte jeg meg for å ta meg en sigg rett utafor før jeg skulle begynne å traske hjemover igjen.

Tente opp siggen min og stod rett utenfor inngangen av Circle K vedsiden av søppelkassene. Så der stod jeg, fjern som en spekeskinke. Etter jeg røyka ferdig, stumpa jeg røyken på bakken og plukka den opp igjen for å kaste den i søpla. Dette er fordi når jeg er høy på cannabis overanalyserer jeg mye piss så kan regne med jeg tenkte at det var mer «høflig» å kaste sigaretten i søpla istedenfor å bare ligge most på bakken.

Men inni søppel kassa, under et pølsepapir og et beger med noe drikke så så jeg en pose hvor det sto «vitus apotek» på. Mitt rus-nysgjerrige selv bestemte meg for å ta en titt nærmere. Ingen var rundt meg utenom han som stod i kassa.

Jeg plukka posen ut av søppelkassa og bestemte meg for å ta en titt. Tror faen meg fortsatt ikke på det. En hel pakke med Imovane 7.5MG og en hel pakke Mundipharma Oxycodone 40MG.

På dette tidspunktet var jeg ikke fjern lenger, jeg ble helt edru av sjokk. Krølla posen opp og la pille eskene i lommejakka for å ta med hjem for nærmere inspesering.

Da jeg var hjemme i leiligheten ringte jeg kompisen min med en gang men til null svar. Var veldig usikker på om det faktisk var noe stæsh oppi der helt til jeg bestemte meg for å åpne begge to.

Så nå sitter jeg her med 7 brett OxyContin 40mg (98stk), og masse sovepiller som jeg ingen av de, har resept på.

Det eneste jeg kan forestille meg er at dette var for en levering til en eller annen bruker i byen. Likevel så tenkte jeg dette var noe folk kunne syntes hørtes sprøtt ut?!
Dette er virkelig noe av det sprøeste jeg har vært borti ja!

Som en som har brukt så mye penger på oxy at jeg nesten har vært blakk før så må jeg virkelig si at selvom du potensialt sjal en levering til et helt annet menneske at du virkelig fikk deg et røverkjøp! Fytti katta altså!

Har du bestemt deg for hva du skal gjøre med disse pillene enda?
Anonym bruker
"Stum Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så langt så fikk jeg endelig liv i kompisen min og vi hadde den sykeste kvelden/natta/morgningen ever!

Har ikke rørt Imovanen enda @percocetfather , men vi har kanskje tatt 150mg så langt begge to i løpet av hele kvelden. Jeg endte opp med å spy selvfølgelig, fordi jeg trodde jeg hadde litt opiod toleranse fra før av mtp at jeg har tatt mye Tramadol og Oxy før.

Men en ting skal sies, har ikke følt meg så glad-rusa på lenge! Oxy er ikke noe jeg så ofte tar grunnet de skyyyhøye prisene, men everytime I do they never let me down!

Det er den deiligste følelsen! Og en enda deiligere følelse var da kompisen min som har mye peil på Oxy fortalte meg gateprisen på alt dette kombinert! Klarer ikke tro det!!
Sjalu er det jeg ble nå

Kan bare tenke meg hva stakkaren som måtte gå hjem uten pillene sine tenker nå..

Du får bare håpe at de ikke tilhørte noen som virkelig trengte de medikamentene! Men utenom det, hats off til deg og kompisen din!

Kanskje ikke så alt for lurt å legge ut om det på nett at du rappa en pakke potensielt verdt 100,000kr heller?
Haha. Stay safe !
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde nok ventet en stund før jeg postet noe slikt. Om dette er tilhørte noen som selger så går de kanskje langt for å finne ut hva som har skjedd. Og Circle K er jo infisert av kameraer. Både ute og inne. Om de husker de var der er det ikke umulig de presser ansatte for å få tilgang til kamera. Dritkjipt om de lykkes og du plutselig har kjempegjeld. Om du har brukt slikt før så vet du jo selv sluttkundeprisen så gang med hundre og du kan komme til å angre på at du plukka de opp. Ikke utenkelig at de som kasta posen leser her inne.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okei men det kunne endt i katastrofe å tenne en sigg på bensinstasjonen! Og hive den på bakken og! Flaks ikke hele dritten sprang i filler
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres litt utsøkt ut å blande inn frihetsberøvelse og utpressing av vensinstasjonspersonale som mest sannsynlig ikke engang har tilgang på videoovervåkning som skal være låst på sjefens kontor for pillebrett de selv kasta i søpla. Det er en risk de vet de bærer, og de e neppe(om de har litt vett) interessert i å skape gisselsituasjon over noen piller
Stakkars opiatavhengig som mistet hele ukeskvota si og 800+ kroner
Anonym bruker
"Vred Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vil tro at når noe ligger bare i søpla så må vel de som eier det skjønne at det er risiko for å bli plukket opp av noen andre. det ville jeg selv tenkt i det minste, ligger det ute kan det bli tatt.

synes egentlig det er litt snodig gjemmeplass å bruke hvis det er snakk om ulovlig handel. kan hende jeg tar grunding feil, men har ikke møtt noen som ville turt å latt det ligge slik, med mindre noen har dumpa det pga. politi elno
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Og gratulerer med en avhengighet som suger. Når det er tomt for piller så kjøper du heroin. Men ja, «for en syk opplevelse» å finne en haug med piller som er livsfarlige osv...
Hvis de som la det i søpla skaper en gisselsituasjon over noen få pillebrett så LOL. Nei den får stå på egen regning/taes på egen kappe osv. Ikke ta overdose da, høres ut som du er på vei mot det

Søpla er fri for alle.

Unntatt e-avfall.
Og matavfall
Sist endret av Jerna; 2. mai 2021 kl. 12:10.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Jerna Vis innlegg
Søpla er fri for alle.
Unntatt e-avfall.
Og matavfall
Vis hele sitatet...
Skal ikke folk få plukke opp fult brukbar mat fra søpla hvis de er fattige
eller bare er i mot att vi kaster tonnevis med mat hver dag?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Skal ikke folk få plukke opp fult brukbar mat fra søpla hvis de er fattige
eller bare er i mot att vi kaster tonnevis med mat hver dag?
Vis hele sitatet...
Dette er jo veldig off topic, men det spørsmålet dukket opp mange ganger i løpet av de årene jeg jobbet i butikk. Problemet er at butikken(kjeden) kan bli holdt ansvarlig hvis noen blir syk, så det endte med hengelås der hvor jeg jobbet.
Sist endret av Kloakk; 2. mai 2021 kl. 13:03.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Dette er jo veldig off topic..
Vis hele sitatet...
Jeg er klar over det. Ville ikke tatt det opp, men det kom nå en gang opp.

Sitat av Kloakk Vis innlegg
Problemet er at butikken(kjeden) kan bli holdt ansvarlig hvis noen blir syk..
Vis hele sitatet...
Kan de?
Jeg har mer tro på att sjefen din ikke ville ha folk som rotet rundt butikken.
Hvis noen tar løpefart og stuper head first gjennom butikkvinduet, så er det ikke butikksjefens feil.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg er klar over det. Ville ikke tatt det opp, men det kom nå en gang opp.


Kan de?
Jeg har mer tro på att sjefen din ikke ville ha folk som rotet rundt butikken.
Hvis noen tar løpefart og stuper head first gjennom butikkvinduet, så er det ikke butikksjefens feil.
Vis hele sitatet...
Jeg pleide ta en joint med sjefen min så jeg tviler på han hadde noen grunn til å lyve om det, han fikk beskjed fra distriktsjefen og gjorde det han fikk beskjed om.

At motivasjonen til de som satt den regelen har annen agenda enn hva de sier skal jeg ikke legge meg opp i, kanskje de rett å slett bare blir sur for varer de må dumpe og at ingen skal få glede av deres misnøye.

Etter 5 min googling ser det ut som det ikke er ulovlig å stjele søppel, med mindre det er innelåst av et slag.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av ren nysgjerrighet, blir man avslappet av oxycontin eller hvordan rus er det? Hvor mye tok dere?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet, blir man avslappet av oxycontin eller hvordan rus er det? Hvor mye tok dere?
Vis hele sitatet...
Oxykontin inneholder oksykodon, et opiat. Rusen er altså sløvende slik som f.eks morfin.
Sist endret av Dodecha; 2. mai 2021 kl. 21:03.
Jeg så feil, trodde du hadde fått tak i ett enkelt brett med 40mg Oxy. Men du har fått tak i en hel pakke - gratulerer!
Hvis du ikke skal selge dem, men spise dem, bør du roe litt ned.
Det her er rusgivende medisiner som kunne vart deg nesten et helt år om du hadde brukt dem fornuftig. Fornuftig = unngå avhengighet.
Hva konsekvensene blir får du først kjenne på når du er tom. Håper for din del du slipper billig unna!

Sitat av percocetfather Vis innlegg
Kanskje ikke så alt for lurt å legge ut om det på nett at du rappa en pakke potensielt verdt 100,000kr heller?
Haha. Stay safe !
Vis hele sitatet...
100.000 norske kroner?
Det er ikke snakk om Oxy verdt en tiendedel av hundre tusen en gang, så slapp nå helt av.

Ligger det narko i søppelkassa på en bensinstasjon er det kun vedkommende som har lagt dem der som fortjener refs når de blir funnet. Det finnes mange bedre gjemmesteder og få som er verre.
Sist endret av krystallkongen; 3. mai 2021 kl. 10:47.
Føler ikke at gratulerer er på sin plass, mtp at det kanskje vil ende opp med å bli den børste dagen av ditt liv sett tilbake.

Lykke til da, for hva det hjelper..

Værste*
Sist endret av Picard; 3. mai 2021 kl. 12:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.